NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية تجربتي مع شبة المطلقة لحد شقة ـ جزئين 26/7/2023

كمل يا برنس وما تتاخر
 
صديقي صدقا انت ابدعت في قصتك ... تم نقلها الي قسم القصص ... وسوف نعتبرة جزء اول لقصتك ... أرجو استكمال باقي القصة مع سرد يليق بكتاباتك ... وارجو التواصل مع مشرفين قسم القصص حتي تفهم اكتر عن شروط النشر ... دمتم بخير وفي انتظار ابدعاتك ....

#ممكن تكون من افضل كاتبى القصص بس اشتغل على نفسك ❤️
 
@لjo youssef
تواصل مع مشرفين قسم القصص... عشان يعملوا دمج الأجزاء وتبقى منظمة اكتر
 
  • عجبني
التفاعلات: ki1inG
 
بداية موفقة عزيزي
تمنياتنا بمذيد من الأبداع

الجزء القادم ينشر هنا علي هيئة رد
وتبلغ في الموضوع الموحد لطلبات الدمج ونحن سنقوم بدمجة
من هنا
 
  • طب!
التفاعلات: عضو محذوف 155209
ياااااااا اهلا وسهلا بيكم عايز احكي تجربة لذيذة كدا وحبب اسمع رايكم هي شي غريب ومريب وان يحصل اصلا صعب اوووووي
نبدا انا اسمي يوسف تمام من 3 سنوات تقربيا كنت قاعد تقربيا علي فجر كدا تعرفت علي واحدة من علي نت اسمها مش متذكر صراحة بس نقول مريم مثلا علي
تطبيق كدا محدش بيرد اصلا من بنات وكتبت رسالة عادي مهم لقيت بنت ردت علية كنت كاتب رسالة كدا مش فاكر اي هي مهم قعدنا نتكلم وعرفت ان هي 23 سنة تقربيا ومطلقة من سنة قولت بس العب ايوووو بقا زي اي شاب مصري بيعرف ان حد مطلق استغربت ان سنها ومطلقة وان هي مش من ارياف لان معظم الي في ريف بيطلق في سن دة تقربيا او اصغر لان يتجوزوا بدري اصلا هي كانت عادية من محافظة عادية ف تكملنا عادي وكانت موضوع عادية هي كانت حد حرفيا بنت بس قصير جدا رقيقة جدااااا حرفيا طفلة و الاوسخ عايشة لوحدها ابوها لو شوفها في شارع يبص ناحية تانية ودة حصل معها فعلا وحقيقي 100% لدرجة للاسف امها اتجوزت وعادي بيتكلمو بس نت من فترة تانية وللاسف هي لوحدها خالص فولسها يدوبك حرفيا علي ايجار وكدا وحرفيا فقيرة يعني تحت متوسط لدرجة عارف انت لما امك تقولك بلاش شيبسي بلاش بيبسي علشان صحتك لا دة عايشة عليهم بقولها لية كدا صحتك قالتي ما انا عايشة عليهم طول عمري حصلي حاجة يعني لا مجصلش وانا مربية نفسي بقولها مفيش ان امك قالتك حاجة عليهم وانتي صغيرة قالتي لا لا عادي فيها بقا ف حرفيا بتكلم مع حد عايش مع نفسة تماما
بس بقنا كل يوم نتكلم وكدا وكلامنا عادي جداااا (مفكرني هقولك لحد ما حصل كذا) لا لا لا😂😂😂😂😂 مهم فضلنا نتكلم لحد ما حسيت حبب اشوفها فيديو هي رفضت تماما خااالص لا لا بس انا كنت نفسي اعرفها اكتر بس مفيش فايدة لحد ما اقترحت انا اتكلم فيديو وهي صوت بس وافقت مهم اول لما شافتني قالتي انتي عسل وشكلك حلو في كلام وحاجات كدا قولت كويس اهي قالتي حاجة عدلة وفضل الاحوار كدا لمدة اسبوع بينا كدا تجي من شغلها مرهقة وانا من كلية لان بدرس برا محافظتي ونتكلم وهكذا لحد ما حسيت نفسي اشوفها بردو اة شوفت صورة قديمة ليها ب كمامة كدا لكن كان نفسي اشوفها قعت اقولها معلش ومش عارف طلع ان مش عايزة نتكلم فيديو بسب احراج الشديد مني انا بقولك تفاصيل دة علشان بس اعرفك شخصية قدامي ف صراحة بعدفترة قبلت اشوفها مرة طلعا حرفيا وش طفلة وطيبة كدا فعلا حاجة متعرفش عايشة لوحدها ازاي دة
مهم طبعا انا بردو عايش لوحدي بعمل اكل لنفسي ف بوقلها وكدا قولتها وكذا مرة تقولي اعمل كذا وكذا قولتها منجي ناكل مع بعض مرة وهنا قالتي ازاي قولتها مش عايشة لوحدج اجيلك قالتي بكل بساطة لا لا انسي انسي وعموما كان في نوع من اعجاب بينا لكن مش حب نهائيا ولحد هنا فضلنا نتكلم وفعلا نفسنا ناكل مع بعض اقترحت هي ناكل في مطعم بس انا اسفرلها قولتها ودة حقيقي فعلا انا بتوتر من اكل وسط ناس وحاجات وهي كمان قالتي تصدق وانا كمان ف قولتها خلاص يبقا اجي اكل عندك هي قالتي مينفعش بس سكتت كدا قالتي هو بصراجة انت كلامك صح حتي لو جيت مش هينفع ناكل في مطعم علشان اي حوارات الناس زكدا وان هي بتحرج بس هنا عرفت ان ممكن نخرج او اشوفها وبردو مكنش في اي نوع من جنس والي ذلك ف بصراحة انا حبيت اعرف اي دماغ بنت دة بدا عايز اعرف اي سبب انفصال عن جوزها وافهم بدا اسال سؤال ورا سؤال وفهمت ان من ضمن اسباب ان بيكلم بنات وبخيل وفي موضووع جنسي كدا بعد ضغط عليها
هي قالت ان مش بتحب علاقة اوي وحاجات دة بس قولت اضغط وتكلم في جنس انا واجرب اشوف رد فعل وكانت رد فعل غريب قالتي متكلمش في موضوع نهائي لان موضوع بيخوفني
قولت اعمل حركة كدا وانا بنتكلم فيديو البس تيشرت خفيف او شورت واشوف هتعلق او لا لقتها فعلا بعد ما خلصنا قالتي ابقا خلي بالك ومش عارف اي قولت ارمي كلام في نص وبردو ميفش نتيجة قولت يا جو يعني هي هتجيبك بيتها اكل بس يا واد لا 😂 علي حظي كانت في مجافظة جمب مني يعني واتفقنا اروحلها واتفقنا علي اكل وكل حاجةوهمشي علي يوم السبت وهروح علي الاربعاء بليل كدا يعني 12 وهتفهم لية قدام مهم ان هقعد عندها يومين روحت حلاق ظبط شعري ودقن لبست ويعني علشان لو لو حصل شي جنسي حلقت حنكش وبس جهزت وظبط وروحت بركب العربية علشان اي اروح محافظتها مهم وانا بركب بعتهالك قالي اوكي انجز لازن تجي بليل علشان اجهزلك حاجة و محدش ياخد بالو لان منطقة كلها عارفة بعض جداا ولازم تجي يا 12 يا بعد كدا قولت اوك مهم وانا في نص طريق لقيت رساااالة منها طويلة كدا انا اووووول لما شووووفتها وشي جاب الوان وكنت هكسر فون .....................
لو حد مهتم بباقي قصة يقولي في تعليقات




الثاني

تكمل الموضوع
مهم، بفتح رسالة: "يوسف، أنا خايفة أوووي بقولك متجيش. أنا مش عايزة بقولك إناااا أنا أنااا أنااااا مرعوبة. بقولك متجيش، روح ارجع. متجيش خلاص. إيه اللي عملتو ده في نفسي ده ده متجيش وفي رعشة في صوتها كدا."
أنا في نص طريقة مينفعش أرجع بيت بتاع طلبة تاني لأن هيتقالي "س و ج" انت مش قولت مسافر.
وهنا أنا، أنا، صدمت. أنا لو روحت تاني هقعد في شارع لأن أنا مش ناقص "س و ج" من حد غير إني كنت مجهز أني أروحلها. غير أن أصلاً أنا مليش أصلاً في جو شقط ولا عمري عكست بنت في حياتي كلها لأن ده مش أسلوبي ملهاش لازم اقل من نفسي . فأصلاً نادر لما بتعرف على بنت أو سيدة لان كل بيون اون لاين لان ملي في شقط زي ما قولت فوق . غير ان اي واحدة بتكلمني
أول حاجة بتقولهالي على الطول لو حصل وان كلام دخل في عميق يعني هههه
، أنت شكل محترم أوووووي صعب كنت توقع إنك بتحب كدا يا شقي وبضحكة كدا تقربياً. بيكون نفسي اقول اي انا مش انسان زيكم ولا اي
حوار ده حصل معايا كتير فعلا فعلا مهم
. (فعلشان كدا كنت هادي أوووي معها ومش عايز فرصة تضيع . من داخل كنت مولع ونفسي أولع فيها لدرجة غضب ده).

المهم رديت طيب في إيه بس ليه كدا وشوية كلام حلو وقولتها ب اختصار أنا لو روحت ورجعت هقعد في شارع. مهم طريق طوووويل وياااا عمال أفكر هعمل اي مهم. لقيت واحد يلاااا قربنا. طب يعم حج شكراً مهم نزلت رنيت عليها أنا وصلت. قالت لي خش، مش عارفة منين، واعمل أي وحوارات كدا 😂😂 مهم قولت لا أركب توكتوك. مهم ركبت. قولتها وديني عند مركز. مش عارف أي وفعلا وداني مضحك بقا . أنا طلع ال شارع جمبي أصلا ودفعت وخلاص 😂😂

المهم اللوو ايو أنا وصلت. ايو أنا شايفك قولتها وأنا لا. أوصفلكم مكان (شارع كبيرة ضلمة أووووي. تحسها أقرب ل مكان ناس بتشرب وحشيش وكدا). فينك يا بنتي؟

هي بس ارجع كدا. ايو كدا؟ ايو كدا؟ ايو شارع ده؟ دخلت بص يا يوسف اقفل دلوقتي واطلع. وهنا لسة هحط رجلي وهطلع. فكرة جت في بالي لحظة كدا . انت بتعمل إي يا يوسف؟ هو بجد في إي؟ أفرض طلع لقيت ناس ولا معمولك كمين؟ وده فعلاً جت في بالي قولت هو انا ليه مفكرتش في كد لا لا اطلع اطلع ا؟ مهم طلعت وأنا محرص أوووي. وعمارة سوداء. طلعت سلم أول. أقسم لكم فيلم رعب. طلعت وطلعت لقيت باب بيتفتح. خش بسرعة. قولت لا خلي بالك مهم بصص كدا. لقيت أرض كلها بلااااط. وهنا تأكدت إن كل حاجة في سليم. هتقولي هقولك: "إنت لو مركز معايا قولتك بنت فقيرة. فعلاً وحقيقي. يدوبك بتجيب إكلها وشربها. وحقيقي يدوبك خااالص." مهم لقتها حاجة إقسم ليكم


ا يا شباب طفلة فعلا 150 ولا 140 cm طولها وشها بس مكبرها
اول لما دخلت لسة هقول اهلا لقيت هوهوهوهوهوووووووووووووووووووووووووووووو هوووووووووووووووهوهوهووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو هوووووووو
وانا من كتر رعب وقعت في الارض طلعت مربية كلاب بس خوفت بس فكرت ما اكيد يابني واحدة عايشة لوحدها مهم دخلت الشقة حرفيا شقة ضايعة بلاط واوضة واحدة اول لما دخلت ببصلها كدا في نور ههههههههههههه يا جدعان ورب ب نااا طفلة 😂😂😂😂لقتها واقفة قدامي ومفيش اي كدب بنت فعلا خايفة مني ورعشة كدا قولتها اهدي اهدي لقتها جابت اكل ومردش تاكل معايا وتكملنا شوية وهي انا حسس من جواها بتقول لنفسها اي الي عمولتو في نفسي انا حسس بيها وطبعا هنا كمان لقيت حاجة شقة كلها مفهاش غير سرير وااااحد بس هو واحد بسسسس خلصت اكل وهديت طبعا حنكش بدا يطول عملت نفسي وبدا احاول ينام كدا لان بتاعي متوسط ك طول لكن حجم تخين اوووي اوي يعني اخفي وكدا وتستنتج حاجة مهمة بنت مكدبتش ولا كلمة فعلا هي حلتها يدوبك وكل حاجة هي هي زي ما قالتك ال مهم
قعت جمبي علي سرير وشوية كلام مفيش مش عايزها تفك بنت مرعوبة ورعشة كدا مفيش شوية كلاام فكت بس حتي مش عارفة تسلم علية روحت قولتها في اي و و و اتفرجنا علي فيلم كانت نايمة جمبي اةةة في حاجز بينا ودة طلبها اصلا لان مفيش غير سرير واحد ومش هقعد علي بلاط وهنا خلااااص حنكش خرج عن سيطرة يعم اهدي لا يعم هنتفضح لا لا لا لا لا لا بس في نفسي (قولت معلش اكيد موضوع لازم يحصل حاجة اكيد لازم مش هفضل كدا)
قولت بقولك اي انا مستحيل انا او غيري موضوع يخلص علي كدا نمت طبعا كنت خايف انام اقوم القي نفسي متقلب
😂😂😂😂😂 مهم نمت وملسمستهاش اصلا هتقولي ازاي هقولك انا اصلا واصل بتاع 1 وعقبال اكل و شوية كلام كان ساعة 4 وهي عندها شغل صبح مهم نمت وقعت وهي مشت ورجعت علي ساعة 12 مهم رجعت تكملنا فكت شوية مهم نزلت تاني ورجعت لقتها جابت معها بنت جامدة بتقولي اعمل تحبو فينا يا جو وطبعا
(انا بهزر معاك يا صاحبي انت بس من كتر ما بتقرا قصص وبفجر علي افلام وهي فيك اصلا وبتبسمع قصص هنا مفكر حاجات بتحصل فعلا وان هي سهلة والكلام دة مفيش كلام دة
خليك في واقع نكمل بقا 😁😁😅)
وصلت بليل لوحدها وهنا خلاص بدا احوال اسلم عليها وهي بنص كدا متلمسنيييييييييييشششششششششششششششششش بقولك متسلمسنيشششششششش
انا احترمت دة نوعا ما وفضلنا نتفرج علي فيلم وانا كنت جبت اخري وهو اي انا جي حارس اي د دة هسطير علي نفسي لحد امتي موضوع طلع بجد هي فعلا فعلا اكل وخلاص وشكرا روح يا يوسف احو لا 😂😂😂لا لا لا لازم بنت طلعت كويسة يعني حلوة وانا راجل بردو وقاعدة معايا في نفس السرير مهم روحت حولت اكلمها براحة مش راضية مفيش مفيش مفيش انا روحت تعصبت قولتها في اي بقا اي وبردو مفيش فايدة راحت نامت حولت اكلمها يدوبك ب عافية حبت المس شعرها المس شععرها متكلمتش قولت ازود جرفيا قااالتي لااااااااااااااااااااا في اي انت بتعمل اي وكدا بس وهي شبة نايمة
وهناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ركز معايا هنا اهم حاجة في حكاية دة ودة اهم حاجة حرفيا انا وهي صاحية او نامية انا كنت ممكن اعمل اي حاجة واي حلجة اقصد اي حاجة
هتقولي لية هقولك ركز اولا البنت مش عايزة فضيحة 2 مفيش مخلوق يعرف ان انا عندها 3 صاحب العمارة ساكن جمبها ف لو عملت اي صوت خلاص هتسيب شقة وفضيحة 4 وانا جي كانت لابس تقيل وكدا لما خلاص هتنام خففت شوية وبدا حوار ان هي طفلة يروح من دماغي لا جسم بنت حلو يعني
5
من الاخر بنت مكنتش هتقدر تعمل اي رد فعل مهما كان يعني انا لو عملت اي حاجة ب مزاجي وهي هي قدامي حرفيا اعمل فيها يا حاجة حرفيا سواء صاحية او نوم وهكذا
لقتها صحت وللأسف انا جبت أخرى زي ما حكيت كان قدامي أعمل أي تتخيلها كنت قدامي وفكرت وصلت لـ5 حاجات قلتهم فوق ده وهنا زي ما حكتلك قبل كدا بنات وستات بتقول عليَّ إن شكلي محترم وهكذا وده حقيقي، وهنا لحظة فصل في موضوع اخترت أن أكون إنسان أمين وملسمتهاش مع أني عارف ومتأكد أنه يستحيل تجلي فرصة بنت او واحدة ست ويحصل زي حصل دة بتحصل يمكن مرة في عمر مثلا غير ان مش هينفع أجيلها تاني، وطبعًا هنا قولت اعمل حاجة بديلة تعتبرها أول مرة في حياتي أعمل فيها العادة سرية في الحمام علشان أهدي ويخلص وكدا
وللعلم ده أول وآخر مرة أعملها حتى يوم كتابة القصة دي. لان بعرف احافظ علي نفسي وبحب احافظ علي نفسي

كنت في صراع مع نفسي، ياجماعة البنت حلوة نايمة جمبك لو عملت أي حاجة زي ما حكيت فوق ولا هتقدر تعمل حاجة بس للأسف عمري ما حبيت أعمل حاجة غصبًا عن حد وده وحسيت إن كدا مش هوصل لحاجة حتي لو قعت معها اسبوع بردو. علي صبح ساعة 7 قلت بص أنا هعمل آخر حركة هي حركة صايعة بس أهو مهم عملت أي حجة علشان تمسك هاتف بتاعي وفعلاً كان عندي صورة لحنكش وهي واحدة أصلاً لأني مش بحب أصور كتير وسبت 5 صور تقريبًا فالجاليري، قلتها حجة كدا إني أمسك فون عندها وهي اي تمسك فون بتاعي
ايو اييووووو ايووو زي ما انت فكرت. أي بنت بتروح أول على واتس بعد كدا ايو زي ما قولت ال مسنجر بعد كدا ايوووو أنت صح برضوا بتروح على جاليري أو صور يعني.

وولما شافت صورة ( بتاعي ) قالت لي: أااااااااااي ده. بتقولي يعهني ينفع صورة زي دة تكون في هاتف عندك ينفع يعني . قلت لها: أنتي قلتي عايزة فون بنفسك. سكتت هي
أنا حنكش عندي شكلو كويس. هي أصلاً لقتها متعصبة اوووي كدا
(وهنا تأكدت إن بنت فعلاً طفلة من يوم ما كلمتني لحد ما اتفقنا إن أروحلها مكنش عندها 1% تفكير في جنس أصل وان فعلا اكل بس وشوية كلام بينا).

وهنا خلاااااااص عرفت إن لازم أمشي مع العلم إن برضوا كان لسة متاح أن أعمل فيها أي حاجة وغصب عنها وهي كانت حلوة صراحة بس للأسف انا شخصيتي عمرها ما كانت كدا واعمل حاجة غصب عن حد.
وهنا نهاية قصة

أتمنى أن أعرف لو انت مكاني كنت هتعمل اي ك ولد يعني واتمنى أعرف كـبنت يعني هتعملي إيه وهل تصرف بتاعي كان صحيحًا أو لا؟

وشكراً على وقتكم.
ممكن تسيب ردك هنا في تعليق او تبعتلي خاص مفيش مشاكل لو حبب مناقشة يعني
شوف تصرف اخلاقي منك والبنت فعلا عندها عقدة بسبب الطلاق في سن صغير وظروف معيشية صعبة لو انا مكانك بدون تردد اخلص الزيارة وارجع واتفق معاه علي جواز حتي لو مش قادر هحاول اللي بتمر بظروف زي دي وتلاقي واحد يقف جنبها ويزوجها هتعيشه سعادة عمره في حياته ميشوفها اصعب حاجة في الدنيا البنت اليتيمة والبنت المطلقة وخصوصا لو مفيش سند أو ضهر تتحامي فيه
 
صديقي صدقا انت ابدعت في قصتك ... تم نقلها الي قسم القصص ... وسوف نعتبرة جزء اول لقصتك ... أرجو استكمال باقي القصة مع سرد يليق بكتاباتك ... وارجو التواصل مع مشرفين قسم القصص حتي تفهم اكتر عن شروط النشر ... دمتم بخير وفي انتظار ابدعاتك ....

#ممكن تكون من افضل كاتبى القصص بس اشتغل على نفسك ❤️
كلها اخطاء ما فهمت الكلام
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
شوف تصرف اخلاقي منك والبنت فعلا عندها عقدة بسبب الطلاق في سن صغير وظروف معيشية صعبة لو انا مكانك بدون تردد اخلص الزيارة وارجع واتفق معاه علي جواز حتي لو مش قادر هحاول اللي بتمر بظروف زي دي وتلاقي واحد يقف جنبها ويزوجها هتعيشه سعادة عمره في حياته ميشوفها اصعب حاجة في الدنيا البنت اليتيمة والبنت المطلقة وخصوصا لو مفيش سند أو ضهر تتحامي فيه
بعد سنتين بصدفة شوفت رقمها كلمتها عرفت منها ان ولاد حلال جوزها لحد كويس و ان هي جوزت كلمتها في حوار عقدة قالتي لا في سليم وكل كويس فرحتلها وموضوع انتهي علي كدا
 
كلها اخطاء ما فهمت الكلام
دى اول البداية وطبيعي يوجد أخطاء لانه مش كتبها ك قصة هو كان كاتب الموضوع في الفضفضة وانا حولتها لقصة وبعد كدة هو هيسرد الأحداث افضل مستقبلا
 
  • عجبني
التفاعلات: لjo youssef
تصدق لو انا الاقي وحده في مثل ظروفها اقسم اني اتزوجها
انت عملت الصح
 
  • عجبني
التفاعلات: لjo youssef
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%