NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

واقعية تجربتي الاولي ( المشاهدين 15)

إيمو الحلوة

eman123
نسوانجى شايف نفسة
عضو
إنضم
7 يناير 2026
المشاركات
81
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
316
نقاط
2,485
مرحبا انا ايمان عندي 26 سنة بس قصتي مع النيك و الهيجان ابتدت لما كان عندي 19 سنه..يلا نبدا .
قصتي بدأت لما كان عمري 19سنة و كنت عايشة مع اخويا الكبير خالد وقتها كان عمره 21 سنة و ماما نهى 43 و بابا ايمن 45
وقتها انا ماعرفش ليه بس كنت دايما هايجة و عايزه اجرب النيك في الكس اللي دايما اشوف ابويا و امي بيعملوه كل ليلة من ورا الباب و ماكنتش اعرف ايه هو بس سألت صحبتي ندي 19 سنه و فهمتني في كل حاجة و ان النيك اجمل حاجة في الدنيا و لازم اجربه و عشان تثبتلي هي قلعتلي هدومي وفضلت تبوسني و تنزل ايدها لتحت لحد ما وصلت لكسي و انا كنت عريانة ملط و قعدت تدخل صوابعها من فوق كسي و انا كنت سايبة على الاخر و حاسة اني هيغمى عليا من الشعور الغريب و الجديد و بعدها نزلت راسها بين فخاذي و خرجت لسانها و قعدت تلحس زنبوري و تمصه و تعض بشويش و انا بصرخ من الشهوة بعدها دخلت نص صبعها في كسي و عمالة دخل و تخرج و هي تلحس خرم طيزي بس انا ما شبعتش و فضلت اقول تكمل دخل كل صباعها او دخل صباعين بس هي قالتلي" انا مش هفتحك بس خليها للزب الحقيقي يا بت و تمتعي جامد من كسك الشرموط ده" و لما سمعت كلامها خلتني اترعش جامد و امسك ايدها و ادخل كل صوابعها و انا ارتعش بشكل مخيف بس هي ضحكت و خرجت صباعها و قالت " ده انتي طلعتي قحبة و شرموطة و كسك هيجان على الاخر بس الزب هيخليكي تولعي اكثر يا لبوة " انا سألتها اذا جربت النيك قبل كده بس هي فاجأتني انها بتعملها مع جوز امها و كمان في كسها لما تكون امها في الشغل و كمان في طيزها و هو قالها انها لما تكبر هيعمل لها عملية و يرجعها زي ماكانت قبل الجواز و قالت ان النيك مابيتشبعش منه خالص و لما تلاقي حد تاني هتعملها معاه لحد ماتشق كسها و تهريه من النيك و الزب لان راجل واحد ما بيكفيش بالنسبة لها.
لما رجعت البيت لقيته فاضي فرحت دخلت للاوضه بتاعتي و طلعت فوق السرير بعد ماقلعت كل هدومي و فتحت رجلي على الاخر و فضلت اعمل نفس اللي عملته ايمان بس باصبعين و الباب مفتوح لان هيجاني خلاني ما اركزش غير في كسي اللي بيولع نار فضلت ادخل و اخرج صوابعي و انا اقرا المجلة الجنسية اللي سرقتها ايمان من امها و فضلت امسك بزازي زي في المجلة و افعصهم جامد و اقرصهم و انا فاتحة رجليا و بينهم مخده ناشفه شويه و زاوية المخده في حفرة كسي و لما كنت اعمل كده شفت خيال شخص عند الباب بس ماركزتش و كملت يلي بعمله لحد ما اترعشت و جبت شهوتي و انا مغمضة عيوني و اتنفس بصعوبة بس حاسة ان ماشبعتش .. بعد ماكملت لبست هدومي و نزلت للمطبخ عشان اشرب لقيت اخويا قاعد في الصالة فوق الكنبة بس ببوكسر عشان احنا في البيت مبنتكسفش من بعض و كمان ابويا و امي بيشوفوا ان احنا لسه صغيرين و سايبينا على راحتنا و كمان انا كنت لابسة روب قصيرة بدون اندر المهم نادالي اخويا و فتحلي ايديه عشان اجري و اقعد في حضنه كعادة بينا لما نشوف بعض بعد المدرسة فانا جريت و قعدت في حضنه و حضنت رقبته و انا عمالة انط في حضنه عشان امسك شعره و اضايقه بس انا حسيت بحاجة ناشفه و سخنة تحت كسي بالضبط زي العامود كده بس سخنة و سخونتها تهيج فانا وقفت حركه و قعدت في حضنه و فضلت اتكلم معاه على يومي و انا اتحرك فوق الحاجة اللي هيجت كسي و كان اخويا و هو بيتكلم معايا نظرته متغيره شويه عن الطبيعي و ماسك وسطي و بيحركني قدام و ورا و انا مستمتعة بس فجأة هو حط ايده على كسي من ورا و بقي يحرك صوابعه بين الشفرتين و صباع عند فتحة كسي و هو يقول " ليه كسك مبلول هو انتي عملتي حمام على نفسك " بس انا كنت دايخة و مش حاسة بنفسي و انا برجع على يده لحد ما دخل صباعه كله في كسي بس صباعع كان خشن و صلب و حسيت بألم فأنا حاولت ابعد بس هو مسكني جامد و تكلم عند وذاني " هششش يا منيوكة انا شفتك و انتي بتلعبي في كسك و فاتحة رجلك على الاخر انا اعرف ان النيك حلو بس ما كنتش اعرف ان فيه بنات تحب النيك في العمر ده يا لبوة شرموطة" فانا خفت و حاولت اقف ثاني بس هو مسكني و رزعني على الكنبة و شفت الحاجة اللي كانت تحت كسي و كان نفس الحاجة اللي عند بابا لما يدخله في كس امي و كان خارج من فتحة البوكسر و واقف و راسه احمر و مبلول و هو لما شافني ببص عليه ومبرقه قالي"...

ده اللي هنعرفه في الجزء التاني 💕🔥
 
حلو السسبنس اللي عملتيه 😅
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا انا ايمان عندي 26 سنة بس قصتي مع النيك و الهيجان ابتدت لما كان عندي 19 سنه..يلا نبدا .
قصتي بدأت لما كان عمري 19سنة و كنت عايشة مع اخويا الكبير خالد وقتها كان عمره 21 سنة و ماما نهى 43 و بابا ايمن 45
وقتها انا ماعرفش ليه بس كنت دايما هايجة و عايزه اجرب النيك في الكس اللي دايما اشوف ابويا و امي بيعملوه كل ليلة من ورا الباب و ماكنتش اعرف ايه هو بس سألت صحبتي ندي 19 سنه و فهمتني في كل حاجة و ان النيك اجمل حاجة في الدنيا و لازم اجربه و عشان تثبتلي هي قلعتلي هدومي وفضلت تبوسني و تنزل ايدها لتحت لحد ما وصلت لكسي و انا كنت عريانة ملط و قعدت تدخل صوابعها من فوق كسي و انا كنت سايبة على الاخر و حاسة اني هيغمى عليا من الشعور الغريب و الجديد و بعدها نزلت راسها بين فخاذي و خرجت لسانها و قعدت تلحس زنبوري و تمصه و تعض بشويش و انا بصرخ من الشهوة بعدها دخلت نص صبعها في كسي و عمالة دخل و تخرج و هي تلحس خرم طيزي بس انا ما شبعتش و فضلت اقول تكمل دخل كل صباعها او دخل صباعين بس هي قالتلي" انا مش هفتحك بس خليها للزب الحقيقي يا بت و تمتعي جامد من كسك الشرموط ده" و لما سمعت كلامها خلتني اترعش جامد و امسك ايدها و ادخل كل صوابعها و انا ارتعش بشكل مخيف بس هي ضحكت و خرجت صباعها و قالت " ده انتي طلعتي قحبة و شرموطة و كسك هيجان على الاخر بس الزب هيخليكي تولعي اكثر يا لبوة " انا سألتها اذا جربت النيك قبل كده بس هي فاجأتني انها بتعملها مع جوز امها و كمان في كسها لما تكون امها في الشغل و كمان في طيزها و هو قالها انها لما تكبر هيعمل لها عملية و يرجعها زي ماكانت قبل الجواز و قالت ان النيك مابيتشبعش منه خالص و لما تلاقي حد تاني هتعملها معاه لحد ماتشق كسها و تهريه من النيك و الزب لان راجل واحد ما بيكفيش بالنسبة لها.
لما رجعت البيت لقيته فاضي فرحت دخلت للاوضه بتاعتي و طلعت فوق السرير بعد ماقلعت كل هدومي و فتحت رجلي على الاخر و فضلت اعمل نفس اللي عملته ايمان بس باصبعين و الباب مفتوح لان هيجاني خلاني ما اركزش غير في كسي اللي بيولع نار فضلت ادخل و اخرج صوابعي و انا اقرا المجلة الجنسية اللي سرقتها ايمان من امها و فضلت امسك بزازي زي في المجلة و افعصهم جامد و اقرصهم و انا فاتحة رجليا و بينهم مخده ناشفه شويه و زاوية المخده في حفرة كسي و لما كنت اعمل كده شفت خيال شخص عند الباب بس ماركزتش و كملت يلي بعمله لحد ما اترعشت و جبت شهوتي و انا مغمضة عيوني و اتنفس بصعوبة بس حاسة ان ماشبعتش .. بعد ماكملت لبست هدومي و نزلت للمطبخ عشان اشرب لقيت اخويا قاعد في الصالة فوق الكنبة بس ببوكسر عشان احنا في البيت مبنتكسفش من بعض و كمان ابويا و امي بيشوفوا ان احنا لسه صغيرين و سايبينا على راحتنا و كمان انا كنت لابسة روب قصيرة بدون اندر المهم نادالي اخويا و فتحلي ايديه عشان اجري و اقعد في حضنه كعادة بينا لما نشوف بعض بعد المدرسة فانا جريت و قعدت في حضنه و حضنت رقبته و انا عمالة انط في حضنه عشان امسك شعره و اضايقه بس انا حسيت بحاجة ناشفه و سخنة تحت كسي بالضبط زي العامود كده بس سخنة و سخونتها تهيج فانا وقفت حركه و قعدت في حضنه و فضلت اتكلم معاه على يومي و انا اتحرك فوق الحاجة اللي هيجت كسي و كان اخويا و هو بيتكلم معايا نظرته متغيره شويه عن الطبيعي و ماسك وسطي و بيحركني قدام و ورا و انا مستمتعة بس فجأة هو حط ايده على كسي من ورا و بقي يحرك صوابعه بين الشفرتين و صباع عند فتحة كسي و هو يقول " ليه كسك مبلول هو انتي عملتي حمام على نفسك " بس انا كنت دايخة و مش حاسة بنفسي و انا برجع على يده لحد ما دخل صباعه كله في كسي بس صباعع كان خشن و صلب و حسيت بألم فأنا حاولت ابعد بس هو مسكني جامد و تكلم عند وذاني " هششش يا منيوكة انا شفتك و انتي بتلعبي في كسك و فاتحة رجلك على الاخر انا اعرف ان النيك حلو بس ما كنتش اعرف ان فيه بنات تحب النيك في العمر ده يا لبوة شرموطة" فانا خفت و حاولت اقف ثاني بس هو مسكني و رزعني على الكنبة و شفت الحاجة اللي كانت تحت كسي و كان نفس الحاجة اللي عند بابا لما يدخله في كس امي و كان خارج من فتحة البوكسر و واقف و راسه احمر و مبلول و هو لما شافني ببص عليه ومبرقه قالي"...

ده اللي هنعرفه في الجزء التاني 💕🔥
جميله اووى اووى
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%