NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بالظبط لأ هما شايفين ان الجنس كده غلط ، مع ان هما بيدوروا علي حاجات جديده ولكن تكون ممتعه ليهم هما
كل الناس غلط وانتي اللي صح يعني 😒😒

222
انا لسه شايفه الوضوع دا قريب وهموت واجربو مع صحبى
بس فيه مشكلتين
مش عارفه هينفع مع الكرش ولا لا 🙈
تانى حاجه خايفه اطلبو منو يفهم غلط
انا لو مكانة هوافق
في الوضع ده انتي هتتمتعي أكتر و هتمتعيه

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
اشمعني الست اللي ترفع رجليها علي طول و هي بتتناك ليه الرجل مايرفعش رجله و هو بينيك 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: مدام دعاء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: امير محمد
222
بس فيه مشكلتين
لو تسمحيلى يا مدام :)
الوضع دا ممتع جدا جدا جدا بس للست اكتر من الراجل بكتير..
اولا فى قاعدة لزبار الرجالة : طول ما هو فى وضع غير وضعة الطبيعى ( يعنى متنى لتحت زى ال gif كدة الاحساس بالاحتكاك بيقل عند الرجالة … فيجيب بعد وقت اطول
222
بس فيه مشكلتين
لو تسمحيلى يا مدام .. :)
الوضع دا ( للناس اللى بتحب السكس و فاهماة مش للى عاملين نفسهم انا راجل و انتى ست و فى اوضاع مينفعش نعملها عشان هتحسسنى انى مش راجل 😂)
اولا دا وضع خيااااااالى للطرفين، بالنسبة للراجل فهو بيحس بدرجات اقل بكتيير من الطبيعى من منطقة الحشفة ( الحتة اللى تحت راس زب اللى معاكى على طول) فبالتالى بيطول اكتر بكتييييير!
ثانيا طول ما زب راجل منتصب تماما بس فى زاوية زى ال gif كدة يعنى مش بزاوية ٩٠ درجة هو متنى لتحت، بيزيد تدفق الدم فزبة اكتر فبالتالى حجمة يكبر عن انتصابة الطبيعى ( مما يعنى متعة اكبر للست )
ثالثا : حد يطول يشوف واحدة ست عندها الفكر العالى دا و بتتناك منة كدة و يتضايق؟!
رابعا: بالنسبة للست بقى، الوضع دا بيمتعها اكتر لان زب الراجل بيخبط ف ال g spot مباشرة.. مع كبر حجمة زيادة عن الطبيعى بتاعة مع التاخير مع احساس الست انها هى اللى بتنيك الراجل مع البوس و الصويت و الكلام مش هتكمل ١٠ د و هتجيب وش سلندر 😂😂
وضع ممتع جدا جدا جدا هو و الاوضاع المشابهة لميلان زب الراجل بالطريقة دى.
و بصراحة العيب فدماغ الناس انها فاكرة ان دى حاجة عيب، السكس مفيهوش عيوب و مفيهوش قيود، اللى بيتكسف فالجنس عويل :)

بعتذرلك على الاطالة.

بالظبط لأ هما شايفين ان الجنس كده غلط ، مع ان هما بيدوروا علي حاجات جديده ولكن تكون ممتعه ليهم هما
صنف أناني 😂

• جامد
  • بيضحكني
التفاعلات: Mona Bebo
ليه حضرتك دا الحيوانات بتمتع بعضهم مش طرف واحد عنصرية انتي 😂
شوفت أنا مقولتش حاجه انت اللي قولت
انت كراجل معترف أن الحيوانات احسن من الرجالة وقولتها جهرا قدام الناس 😂أنا مقولتش هاا

• بيضحكني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%