NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الوزيرر

وزير نسوانجي
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كيف كانت تجربتك الاولى في ضرب العشرة وعلى من ومتى ابتديت اول مرة
للبنات كيف كانت تجربتك الاولى في ضرب السبعة ونص وعلى مين ومتى ابتديتي اول مرة

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
على الممثلات وخاصة ليلى علوى ونبيلة عبيد من وانا عندى 12 سنة

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: زهايمر و الوزيرر
انا مارست جنس قبل ما اعملها و لما عملتها محبتهاش او مكانتش حلوه بالمقارنة

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: زهايمر، loveyoumissyou و الوزيرر
انا صراحة بلشت معي صدفة .. كنت صغير شوي و كنت عالشط عريان ملط و العب بالتراب و توسخت و نزلت المي انضف حالي .. و انا انضف بزكري حسيت باحساس ممتع و نزل مني شي اول مرة بشوفه لكن مو كتير .. وبعدها صار عندي الم براس زكري شي ساعة زمن و بعدها راح

• عجبني
  • بيضحكني
انا صراحة بلشت معي صدفة .. كنت صغير شوي و كنت عالشط عريان ملط و العب بالتراب و توسخت و نزلت المي انضف حالي .. و انا انضف بزكري حسيت باحساس ممتع و نزل مني شي اول مرة بشوفه لكن مو كتير .. وبعدها صار عندي الم براس زكري شي ساعة زمن و بعدها راح
طبيعي من البحر 😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: زهايمر و ♥العقرب♥
يعم انتا حد قدك 😂❤️

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
انا اول مره كنت من جارتنا و علي اللي ضربتلي العشره بعد ما شفتني بتفرج عاليها وهي بقميص النوم من الشباك

• عجبني
التفاعلات: الوزيرر و زهايمر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: زهايمر و ♥العقرب♥
اول مره كانت مجله سكس كان خالى مخبيها تحت مرتبه سريره وقعدت اتفرج وكان بالنسبه ليا حلم ومره واحده لقيت شلال لبن نازل اتخضيت وكنت فاكر انه هيفضل كده لحد ما اموت كنت صغير 😂😂😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: عمر خيرت، الوزيرر و زهايمر
  • عجبني
التفاعلات: الوزيرر
على معلمه كانت تعلمني وكانت حلوه كثير وتلبس ضيق وكان قبل ثلاث سنين

• عجبني
على معلمة جات على مدرسه ببنطلون ضيق وكانت فاتحه رجليها قومت عليها

• عجبني
كنت اتخيل معلمتي انا و صغير و صرت افرك زبي ما كنت اعرف شو حيصير فجأة نزلت لبني

• عجبني
اول مرة عملتها جت بدون قصد تخيل
مرة كنت في الحمام بستحما و بدعك جسمي عادي بالصابونة فا بما ان بدعك جسمي فا ايدي نزلت علي زبي فا استغربت اشمعنا الجزء دة لما بلمسه بسخن كدة و بحس بمتعة ، و المتعة دي خلتني اكمل مداعبة لزبي بالصابونة لد ما نزل مني سائل ابيض كدة كنت مستغرب ايه اللي نزل مني دة ، لحد ما اتعرفت علي شلة وسخة عرفتني اني كدة ضربت عشرة
الاول كنت بجيبهم علي صور ، كنت بدخل اي سايبر و انزل اي صورتين سكس و احط فلاشة من غير ما صاحب السايبر يعرف و انزل الصور عليها و لما اروح افتح الصور ، و الموضوع اتطور بقا و لما خلصت امتحانات خدت وصلة نت و بقت الفرجة علي السكس اسهل بكتير
و اتطورت اكتر في السكس بقيت بدل ما بتفرج علي افلام جربت اتجسس علي جيراني و منهم جارتي دينا و مرات اخوها سمر اللي كانت تخرج تنشر بجلابية نانسي من الخفاف اوي دول و انا بقت ايدي رايحة جاية علي زبي لحد ما ركبي باظت بسببهم كنت حرفيا مدمن لحد ما خسيت و وزني قل فشخ و وشي خس و عنيا دخلت لجوة ( كان ليا صورة كنت متصورها في الوقت دة كل مشوفها و **** اتحسر علي اللي عملته فيا العادة السرية )
لحد ما بدأت اتعرف علي جارتي بقا كانت اصغر مني بسنتين ( مش جارتي اللي كنت بضرب عشرات عليها لا دي جارة تانية ) و تمتعني كدة متعة سطحية بدون نيك ساعتها بس بدأت ابطل العادة السرية
و بعد جارتي في واحدة كدة قريبتي بدأت معاها العلاقة الجنسية من الصفر من اول الحك و الدقر من فوق الهدوم لحد النيك في الكس ( كانت فترة مؤقتة و راحت لحالها ) بس علمتني ان النيك احلي بكتير من العشرات
من ساعتها بقا قللت ضرب العشرات مش هقولك بطلت خالص بس ممكن في الشهر كله مرتين تلاتة و دلوقتي بحاول ابطلها خالص

• عجبني
التفاعلات: عمر خيرت و الوزيرر
مكنتش اعرف لحد متفرجت ع سكس وكنت عايز اعرف نفسي بلغت ولا لا فبقيت احاول اضربها بعد تلت ايام ضربتاها لأول مره في حياتي وزوبري ورم جاااااامد بشكل مخيف ويارتني مضربتها ولا نزلت

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%