NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تبادل امهااات للدياثة، بإثبات.

hcohc89h

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: سهام القلب, Momoo.Midoo, cuckoldx و 5 آخرين
انتو ليه بتتعبو على امهاتكم بجد يعنى سؤال و عايزة اجابة مقنعة🤔

• أتفق
التفاعلات: Life Arch
بجد بتسالي سؤال زي ده لان كل واحد حابب يعيش في واقع وعالم من خياله يطلع في غرايزة من غير اي مسؤوليه

• عجبني
التفاعلات: EMY AHMED
مامتي بتقعد طول اليوم بهدوم شبه عريانة وانا شوفتها متصورة نودز على تليفونها وشوفت شات بينها وبين واحد في الشغل معاها، كل دا مش صعب اتحمله؟

• ايه ده
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مامتي بتقعد طول اليوم بهدوم شبه عريانة وانا شوفتها متصورة نودز على تليفونها وشوفت شات بينها وبين واحد في الشغل معاها، كل دا مش صعب اتحمله؟
فا تقوم انت هايج بقا و تلعب فى نفسك 🤔

• الموضوع ده يدعو للتفكير
انا كدا بقالي ٤ سنين وعايش بشوف دا كل شوية ف طبيعي هضعف
تضعف فا تبدأ تتخيل مامتك اللى انت مش قادر تلمس شعرة منها وتبدا طريق لا نهاية علشان متعتك وتبدا مع تخيل مامتك مع شباب كل ده لانك شوفتها فى وضع مثلا او حصل موقف ف تضعف من كده 😒🙄

تضعف فا تبدأ تتخيل مامتك اللى انت مش قادر تلمس شعرة منها وتبدا طريق لا نهاية علشان متعتك وتبدا مع تخيل مامتك مع شباب كل ده لانك شوفتها فى وضع مثلا او حصل موقف ف تضعف من كده 😒🙄
انا شوفتها متصورة عريانة وشوفتها مع حد وسمعتها كتير، مش بتخيل انا فعلا بشوف+ الاهم اني مش بعمل حاجة انا بس بصورها وبحب كدا

• عجبني
ممكن تقبلي الفولو بليز

• عجبني
انا شوفتها متصورة عريانة وشوفتها مع حد وسمعتها كتير، مش بتخيل انا فعلا بشوف+ الاهم اني مش بعمل حاجة انا بس بصورها وبحب كدا
دا لانك من جواك حابب تكون ديوث بس محتاج اللى يفهمك ويمتعك بميولك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%