NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة بيت الأرانب | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء 7/12/2022

ازاى يعنى سالم مش هيقع فى المحاارم؟!!!
انت سمعت كلام اللى قالك بلاش محاارم فى القصة؟
طب هتبقى قصة محاارم ازاى و البطل الوحيد فى القصة مش هيقع فى المحاارم؟!!!
ولا القصة هتمشى ان كل اخت تغريه شوية و هو يسخن شوية و بعدين يمسك نفسه
و ياخدهم واحدة واحدة يمشى بيهم فى البلد
و فى كل مرة يخرج بواحدة من اخواته يرجع بعريس!!!
و فى خلال اسبوعين تكون اتجوزت

واللى حصل مع بهية هو بالمللى اللى حصل مع حياة!!!!
من اول خروج سالم معاها و مقابلته للشخص اللى بينجذب ليها من اول نظرة لغاية الجواز
و قرار الاخت انها هتدلع عريسها و ماتخليش فى نفسه حاجة
ويحصل نفس اللى حصل ليلة الدخلة و بيتكرر مع الاختين بهية و حياة!!!!
معلش ماتزعلش
بس انت بتقول ان الحبكة من اهم العناصر
وانا بقول رأيى
ولك الحرية فأنت المؤلف
و لك التحية و كامل الاحترام
متشكر جدا عالمجهود الرائع في نقد المحتوى و احييك عليه
بس انا هرد على كل نقطه
اولا مبسمعش كلام حد و محدش يتوقع انا بفكر في ايه
ثانيا قصة انهم يخرجوا للبلد دي عملتها مع بهية و حياه لسببين
الاول بهية لو تلاحظ فتحي كان عارفها بس سالم مخدش باله و اعتبر تربيتهم كاصحاب عرفته عليهم و مفيش فلاحه هتسيب حد يبوسها من غير ما تكون عارفاه
التانى سالم قال انها كانت دراعه اليمين يعني طبيعي انه خرجها معاه تعرف و تشيل
اما حياه طلبت واحد متعلم يكون زي اخوها و اخوها مش متعلم و جمالها شفع لها ان واحد متخرج من الجامعه يعجب بيها و يتقدملها و خليت سالم يعرفه علشان ميكونش في تعقيدات و كمان سالم لاحظ نظراتهم
سالم بالرغم من جهله بس مسئول عن ٩ منهم المطلقة و اللى جوزها مسافر و كمان مش شرط يقع في المحظور بس ممكن ... لا خلى القصة ترد
و كمان موضوع انهم بيحبوه و بيهيجوه و هو بيمسك نفسه طب ازاي بيمسك نفسه .. طب اللى حصل بينه و بين هناء و بينه و بين سعدية مقدرش يسيطر على نفسه
اما عن العرايس اللى بالمللى لأ
بهيه جوزها ملتزم و بيحبها و سالم بيوصيهم و يعرفهم ازاي يحافظوا على اجوازهم و بيقولهم اللى بيتمنى مراته تعمله معاه و هما كلهم علشان بيحبوه هيعملوه فبهيه اللى بتهبل في الكلام سمعت كلامه و عملت مشهد اعتقد كل الشباب بيتمناه ان الزوجه تكون بتقول حاضر و تنفذ و تمتع و تتجاوب و طظ في الدنيا وما فيها
اما حياه فجوزها طلع بيتفرج على سكس و اديت تنويه في حوارهم انها فاهمه ايه اللى هيفرجها عليه و بيتفرجوا وده له ابعاد طاية كتير و طاعتها ليه ارجع لطريقتها مع سالم اخوها مش تغيرها اللى هو زي ما بحبك هتحبنى غصب عنك و كلام سالم ليها خلاص هتسيبي اخوكي و تحلى عنى و هي تقوله لأ مش هحلك معناه ايه
كل كلمه بكتبها ركز فيها كويس و كل حوار له ابعاد ... ممكن يبان حوار عبيط بس وراه احداث كتير
.... مش هحرق الاحداث بس اللى هيحصل من حياه اللى قال سالم في تعريفه ليها تحل من عالمشنقه هيقلب السلاسل كلها
انا لسه بقول يا هادي و برد على كل هجوم بالاعجاب علشان صبرت في قصة الخاين و الطلبات عالتامن اللى هيوصل لل١٢ هتزيد ... انا بس ريحت منها شوية مش كل يوم هصتبح بخناقة المعجبات على مراد و ايمن و المعجبين على هند و منال و فدوى و هبه و فوزية ... ده لسة في سها دورها جاي
ما علينا تابع بس

• عجبني
التفاعلات: El_be8o, Aymanx123, فاشخ ديوث و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اسلوبك وحش
بص يا اخويا علي العموم اسلوبي مش وحش بس عادي يعني مبخدش برأي حد + انا داخل اقرأ قصه وطلع علي طول + ده اخر يوم ليه اصلا فا مش نقصه

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123 و معز ١٤
بص يا اخويا علي العموم اسلوبي مش وحش بس عادي يعني مبخدش برأي حد + انا داخل اقرأ قصه وطلع علي طول + ده اخر يوم ليه اصلا فا مش نقصهلا و حد

بص يا اخويا علي العموم اسلوبي مش وحش بس عادي يعني مبخدش برأي حد + انا داخل اقرأ قصه وطلع علي طول + ده اخر يوم ليه اصلا فا مش نقصه
لا واضح ان اسلوبك مش وحش هقولك ايه لا تعليق

• حبيته
التفاعلات: معز ١٤
لا واضح ان اسلوبك مش وحش هقولك ايه لا تعليق
يا اخويا شكراً ياعممممم + عايزني بقي اعمل اي يسطا انا مقلتش اي حاجه انا كنت بسأل صاحب القصه بس مش اكتر الي بقي بيقول معقد ومش عارف اي اي القلام

• حبيته
يا اخويا شكراً ياعممممم + عايزني بقي اعمل اي يسطا انا مقلتش اي حاجه انا كنت بسأل صاحب القصه بس مش اكتر الي بقي بيقول معقد ومش عارف اي اي القلام
ولله الجواب بيبان من عنوانه وانت كل أفعالك مش تمام انا مليش علاقة بصاحب القصه بس انت استفزتني

• حبيته
عاش ابداعك يا غالى

استمر

• حبيته
عاش ع الابداع يا صديقي

• حبيته
بلاش تدخل الدين في القصص

من فضلكم امسحوا هذة الكلمات الدينية وكمان ارجوك لا تذكر ال**** والطرحه ( موجودة في قصة سابقة لك)
حاضر
ارجوا من المشرف على القسم بحذف العبارات الدينيه و تبديلها بعبارات معبره

يا جماعه ارجوكم بلاش خناقه ... كلنا هنا بندخل علشان نتمتع و كمان مش شايف انها مستاهله و حقكم كلكم علي ... و كمان بحترم كل الاراء
يلا بوسوا بعض و بلاش اللى بيحصل ده ... عاوز اسمع البوسه يلا

ا
ولله الجواب بيبان من عنوانه وانت كل أفعالك مش تمام انا مليش علاقة بصاحب القصه بس انت استفزتني
استفزيتك في اي

• حبيته
اول مره اشوف قصه بالجمال ده كمل وزود الحراره بين سالم وأخواته

• حبيته
بيت الارانب
( ٦ )
بهية : ااااه يانى الحمل تاعبنى اوي يا فتحى بتقولها بدلع
فتحى : يا لهوي هو في كده و كانت راس زوبره شغاله بالراحه في كسها و بيرضع في بزها
بهيه بتلعب في شعره و الهيجان تاعبها بس مش قادرة تعمل حاجه بسبب بطنا اللى كبرت في ٧ شهور بطريقه تخوف و بتتلوى و بتلعب في زنبورها لغاية ما جابوا سوا .... اوعى بئا اما اشوف شغل البيت اصل امك مريحه دماغها مني
فتحى : ازاي كده دي حتى بتحبك
بهيه : واعمل ايه بحبها في الزريبه دي .... بالذمه شوف قشر الموز فين يعنى عاوزة تكسرني
فتحى : يا بت ما يمكن غصب عنها و متنسيش انها ست كبيره
بهيه : حاضر يا فتحي
شلبية : ولا يا فتحى اوم على شغلك اتأخرت يا ولا ... الحاج صالح الاسيوطي باعتلك يستعجلك في الدكان
فتحى فط و نط و جرى عالحمام استحمى و لبس و نزل جري : الحاج صالح بنفسه جاي الدكان ... زيدنا بركه يا حاجه
صالح : جرى ايه يا ولا يا فتحى هي مراتك هتنسيك شغلك... لا اتصلت ولا اشتريت الغله زي كل سنه
فتحى : معلش يا حاج اصل الجماعه على وش ولاده و مشاغلي كتير
صالح : عالعموم عملت حسابك في اللى بتشتريه كل سنه و زودت عليهم العلف
فتحى : تعيش يا حاج .... كده انت حسابك عندى وصلنا ان ليك ٥٠٠٠ جنيه
صالح : زود عليهم ٢٥٠٠٠ يبئى كله ٣٠٠٠٠ هات ١٥٠٠٠ و يتبقى زيهم
فتحى : لأ خد ٢٠٠٠٠ و يتبقالك ١٠٠٠٠ هتاخدهم مع العدس الاصفر
صالح : الحاجه شلبية اخبارها ايه .... قولها اختها نفسها تشوفها اوي
فتحى : حاضر يا حاج مرتى تولد بالسلامه و اجيبهم نزور خالتى بالمره اسلم عالدكتور يوسف اصله واحشني اوي
صالح : الدكتور يوسف سافر من شهرين النمسا في بلاد بره
فتحى : كده : طب سلملي على خالتي شادية كتير و كلها شهرين تلاته و اجيبهم و اجي
صالح : محتاج حاجه اجيبهالك معايا
فتحى : تسلم يا حاج
..............
حياه بترقص لعزمى ولابساله طقم لانجيري رمادي مفتوح من الجنبين و جسمها كله زي الجيلي بيترج
عزمي بيسقفلها و بيرقص معاها و بيخلع هدومه حته حته
جرس الباب رن
حياه : يووووو هو ده وقته
عزمي : ادخلى انتى على ما افتح و اشوف مين و بيلبس هدومه .... ايوه جاي اهو ياللى عالباب ... و بيفتح .... عصاااام .... تعالى اتفضل يا الف مرحب ياخويا ... امال فين نجوى مراتك
عزمي : بت يا حياه .... تعالى سلمى يا بت على اخويا
عصام ( بت ... يا خيبتها 😏 )
حياه غيرت لبسها لجلبية و خرجت ...اهلا اهلا اهلا ياسي عصام ... امال فين نجوى وحشتنى اوي اوي
عصام : معلش الحمل تاعبها ... بس بصراحه يا بختك يا عزمى ... انا كنت سامع الصهلله من عالباب
حياه : بكره مراتك تقوم بالسلامه و تصهللك ياخويا .... انا هحط العشا ... لازم تاكل معانا .... وانا بكره هروح لمراتك اشئر عليها و اعملها الشقه
عصام : تسلمي يا حياه و**** تاعبينك معانا
حياه بتتحرك و طيظها زي الجيلي و بزها بيترج و عصام بيحسد اخوه عليها و بيحاول يداري عمود السواري
عزمي : الشغل عامل معاك ايه ياخويا
عصام : ما ده اللى جايلك فيه ... انا نويت اعمل تلاجه للخضار و الفاكهة بس محتاج الناس تتفق معايا
عزمى : تحب ادخل معاك
عصام : معنديش مانع
عزمى : خلاص متشيلش هم حاجه
حياه : العشا جاهز
عزمي : يلا ناكل لؤمه و نكمل اكل بعدين
و قعدوا ياكلوا و حياه بتأكل عزمي و عصام هيولع علشان مراته من تعب لنكد لحرقة ددمم
عصام لمح فرق بزازها المكورين اللى زي قوالب الزبده من فتحة زرار الجلبية ( ااااااخ اشطه لبن لبن ... مش ام شعر في صدرها )
عزمي : وابوك كان رأيه ايه ... كل كل
عصام : بصراحه انا عمرى ما دوءت اطعم من كده ( هدوء قريب اوي )
عزمي : البت حياه دي شاطره اوي ... ايه رأيك نجوزك واحده من اخواتها على مراتك الغلبويه دي و اهو اخواتها ميتخيروش عنها في جمالها و حلاوتها و طبيخها و اهو تونس اختها بدل ما بسيبها لوحدها كده و ببئى مشغول عليها
حياه : فكره حلوه برضه ياسي عزمي
عزمي : شوفت مبتعارضنيش خالص مش تقولك اصله متجوز و ابصر ايه
حياه : انا تحت امرك في اللى يسعدك يا حبيبي
عزمي : تخيل بئا لما نتهنى احنا الاتنين
عصام : بس نجوى لو عرفت
حياه : ما تعرف ولازم تعرف و غصب عنها توافق انت ليك الحق في اربعه ... عندي اخت دلوعه و روشه كده و تخليك متبصش حواليك و عينك متتشالش من عليها و بتكنس و تمسح و ترقص و عليها عمايل فطير نفسنا كلنا نتعلمها حتى اخويا سالم مبيفطرش الا بفطيرها
عصام انشكح ووشه زنهر ... ان كان كده كلميها و ناخد عزمى و ابويا و نروح نطلبها للجواز
حياه : لا القول قول اخويا سالم
عزمى : اهو سالم ده لولاه مكنتش عرفت القمر اللى نور حياتى و راجل اوي
حياه ( الا راجل اوي ده عليه زوبر ولا زوبر حمار .... اه لو كان سمع كلامي و خلانى خدامته )
عصام : خلاص كلميهولنا يا ستى بدل بوز الاخص اللى تحت
حياه : اخص عليك يا راجل ... مش حامل ... و كمان لازم تستحملها ... ولا اللى في بطنها مش منك و جايباه من الشارع
عصام ارتبك : لا ازاي مني طبعا ... بس الحكايه انى تعبان و على اخري
حياه ( هو ايه حكايتك يا راجل انت ... لا انا لازم اعرف حكايتك الاول لاوقع اختي في مصيبه ) و بتغمز لعصام اللى عرقه ساح على جلده
عصام : يااااااه تسلم ايدك يا حياه يا مرات اخويا
...........
سالم : بت يا سعدية ... مبترديش ليه يا بت
سعديه : البت حياه وحشتنى اوي
سالم : و مين سمع قولك ... وحشتنى شقاوتها و ضحكتها ... كانت عامله صوت للمكان بدل الميتم اللى احنا فيه ده
نعمه : والنبي نزورها يوم يا خويا
نوال : اه والنبي يا خويا
زينب : البت دي كانت غلباوية بس ليها وحشة
فتحى : الحئنى يا سالم ... اختك بهيه باينلها بتولد ... ومش عارف اعمل ايه وامى معاها في البيت
سالم : بت يا هناء خدي اخواتك كلهم و روحولها عقبال ما اجيب حكيم الصحه و احصلكم وانت يا ولا مش عارف تجيبلها حتى الدايه
فتحى : هو انا يعنى كنت ولدت قبل كده
سالم : يخيبك ضحكتنى يا ولا
هناء : احنا جاهزين و رايحين على طول
سالم و فتحى جابوا الدكتور
الدكتور : مجتبش عليكم لازم تروح المستشفى حالا
سالم : ولا يا فتحى شوفلنا عربية من الموقف بسرعه
..........
في المستشفى
عزمى و عصام و معاهم حياه جايين لاختها
فتحى قاعد بيندب حظه
حياه بتجري بتترج في المستشفى و شافت البنات
حياه : بهية اختى ... فين بهيه ... حد يطمنى
سعدية : لغاية دلوقتى ولدت تلت بنات و لسة في تانى
حياه زغرطت
فتحى : ٣ ... تلت بنات
حياه : و مالهم البنات يا ولا يا فتحي
عصام شاف نعمه و غمزلها و هي اتكسفت اوي و بصتله من تحت لتحت
عزمى : هو حد يطول يا ولا وكمان هو لولا البنات كنا اتجوزنا ولا انت متجوز دكر
زينب : فشر ده متجوز واحده شايلاه شيل
الممرضه : مبروك يا استاذ ولدين كمان
فتحى فرح اوي : طب وهي
الممرضه : لسة في عيل كمان
سالم : ياما انت كريم يا رب ... ابسط يا عم كنت بتشتكى انت وامك ان البيت فاضي عليكم
عزمى : ٥ ولسة في تانى و بيبص لمراته ... تعالى معايا انا لازم اعرف مش حامل ليه وخدها كشف عليها و راجعه بتزغرط
سالم : ايه يا عزمى روحتوا فين
عزمى : روحت اتطمن على اختك و طلعت حامل
البنات زغرطوا كلهم مبروك يا حياه
الدكتور طلع وباصص لفتحى بابتسامه صفرا : مبروك يا فتحي تعبت امي مع مراتك ... ٨ يتربوا في عزك ٥ بنات و٣ ولاد
شلبية و البنات زغرطوا : كده تقفل يبنى ولا هنعملها كتاب
فتحى بيدعى و مبسوط اوي
سالم : مبروك يا فتحي
عصام : شد حيلك **** يكون في عونك يا وحش ودي هديتى لولادك ال٨ واداله رزمة فلوس عزمى : تعالى يا عصام اما اعرفك على سالم اخو المدام
سالم : تشرفنا يا استاذ عصام
عزمي : احنا جايينلكم اكيد لينا عزومه عندكم
سالم : شوف جايين امتى و انا ادبحلكم عجل .... البت حياه عاملة معاك ايه
عصام : الست حياه بنت اصول مش مخلية عزمي عاوز يخرج من البيت حتى بطل سهر و سرمحه من يوم ما اتجوز
سالم : عال عال ... خلى بالك منها
..........
سبوع ال٨
بهيه واخواتها و جوزها شايلين العيال وبيلفوا بيهم و حلقاتك برجلاتك و عملوا سبوع حكى بيه اهل البلد كلهم و جالهم هدايا و نقوط كتير
حياه : كده تعملوا السبوع من غيري
بهيه : احنا لسه مخلصناش تعالى يا حبيبتي ... جوزك عامل ايه يا بت
عزمى : انا زي الفل
عصام : مبروك يام العيال
حياه وعلى سمتوهم ايه
بهيه : الولاد سالم و سليم و سلامه و البنات سلمى و سعاد و سعدية و سميحه و سناء
عصام : انا توهت .. بس اشمعنى س يعني
بهيه : علشان اخويا سالم مفيش احق منه بالاسامي كلها حياه : هلا هلا ... ايه الحب ده كله طب مفيش حياه .. اختك حبيبتك اللى ياما وقفت في ضهرك
بهيه : المره الجاية بئا
فتحى : لااااا مفيش شطبنا و هنروح للحكيمه تركبلك بتاع يقفل
عصام : ههههههه عندك حق و بيبص لنعمه
حياه : اهو كله الا دي
عصام : ليه بس .... دي حتى ميالالي
حياه : سي عصام الحاجات دي هنا تطير فيها رقاب
عصام بيبلع ريئه : طب مش هنكلم ابوكي
حياه : يا ولا سعدية احسن
عصام : لا انا قلبي راح لاختك دي ... هي اسمها ايه
حياه : خلى بالك دي اخر العنقود و سالم مبيستحملش عليها الهوا
عصام : مستعد ميهمنيش من جنيه لمليون جنيه مهر
سعاد : امسكى يا حياه سبوع العيال
عصام : كل ده هههههه ده كتير اوي
سعاد : كله من خير ابوهم ياسي الاستاذ
هناء شافت عصام مع حياه على طول و عزمى مشغول مع فتحى و سالم
هناء : بت يا حياه ... انتى مش هتيجي توزعي معانا يلا يا بت ... معلش ياسي الاستاذ و بتغمزله
عصام زوبره وقف : ( خخخخخخخخخ شرموطه على اصله )
عزمي : واقف لوحدك ليه امال فين مزتى
عصام : مع اخواتها هناك .... طلعت المزه اسمها نعمه بس عليهم اخت اكبر منهم شرموطه شرموطه
عزمى : ابسط هنبات هنا ... مش عاوز فضايح و بلاش دخول عالنت
عصام : انت شايف في شبكه يعنى ... بس الحقيقه احسن من الخيال
عزمى : عملت ايه مع اخت مراتك نادية
عصام : متخافش ظبطتها و اول ما نرجع هنركب
عزمى : لا اركب وحدك انا عندي وحش مفيش في حلاوته و كمان حامل مش هينفع اخونها و هي الحاجه الحلوه في حياتى
عصام : ماتسمع الكلام و ندخلها معانا
عزمى : اخوها لو عرف هيطير رقابنا كلنا ... خليها بعد ما تتجوز اختها ... بس نجوى عرفت
عصام : ويا ريتها ما عرفت ... قلبالى البيت مناحه
عزمى : ابوك جاي بكره ... فرصه دبسه و تتجوز و نخلص
نعمه كانت قريبه و سمعت ( يا ولاد القحااااب ... بتتأمروا علينا .... اما وريتكم و خليتكم تحفوا مبئاش انا ) بت يا هناء
هناء : بت لما تبتك مالك يا بت
نعمه حكتلها اللى سمعته و اتفق معاها تظبط علشان تتجوزه هي ( كده البس الخازوق يا معلم .. يا معلم و بتترقص ... يا معلم )
............
سالم : يلا يا بت يا حياه خدي جوزك وناموا في اوضتك و اخوه في اوضة بهيه
هناء ( حلو اوي يعنى الباب جنب الباب ) يلا يا بنات كل واحده على اوضتها و تقفل عليها كويس و بتبص لنعمه و هي بتبتسم باستهزاء 😏😏😏😏
كلهم ناموا و على نص الليل هناء لبست قميص نوم قصير فوق الركبه بشبرين و مغطى طيظها بالعافيه و راحت اوضة عصام و دخلت ملئتهوش و بتلف تخرج لئته عالباب
عصام : 😏😏 كنت عارف انك جاية
هناء : اقولك ايه تتالى معايا اوضتى احسن هناك محضرالك قعده على زوءك
عصام : اموت انا العب يا ملعب
هناء كانت محضره عشوة معتبره و قعدوا كلوا و بتقشرله صباع موز و بتحطه في بؤها زي اللى بتمص و بتأكلهوله
عصام فهم و فك بنطلونه و طلعلها زوبره و هو بيبصلها 😏😏
هناء شافت زوبره ( خخخخ ده اصغر من بتاع عابد ) اهو احسن من مفيش و بكره اظبطه تمام و بتنزل تمصله و حست بيه بيكبر و طلعته 😲😲😲 ازاي كده
عصام : اصله كان نايم و قام مالنوم
هناء لا انا هدلعك اخر دلع بس بالراحه مش عاوزين حد يسمع
عصام : اموت في الرومانسي و كله مشاعر و بيخلع ملط و هناء بتمسك منه و تحدف و شالت الكل و خرجته و رجعتله كان عالسرير
نعمه غسلت مكان الاكل بسرعه و قربت من الباب تسمع و شافت زوبر عصام 😲😲😲😲 ايه ده ☺☺☺☺
وراحت على اوضتها و رزعت الباب
هناء : مسكت في عصام و نيمته عليها و هي لابسه مخلعتش ااااااااااااا الحئونى الحئونى الحئني يا سااااالم
عصام حاول يهرب منها و جه يخرج كان سالم في وشه
سالم : 🙄🙄🙄🙄🙄🙄
هناء : الحيوان ده كان عاوز ااااااء اهئ اهئ
عزمي و حياه جم و شافوه عريان و سالم جاب نبوته و هيضربه
زينب : استنى يا سالم ... يصلح غلطته و يتجوزها
عصام : اااه انا مستعد اتجوزها اللى تؤمرونى بيه
حياه : 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 انت اللى جبته لنفسك
عزمي 😲😲😲😲 طب ليه مش كنت
عصام 😔😔😔
............
تانى يوم الحاج رضا وصل و جوزوا عصام زي سمير صبري في البحث عن فضيحه لهناء و اشترطت العصمه في ايدها
حياه : ابن حلال و تستاهل هيهييي
عزمي : ملئتش غير دي
عصام : 😭 هي اللى جرجرتنى لاوضتها
نعمه : مبروك يا هناء 🤗🤗🤗 ... مبروك يا استاذ 😏😏😏
عصام : 😭 **** يبارك فيكي 😭😭😭
وزفوهم على بعض و طلعوا اوضة هناء
عصام طالع مستحلفلها ليفشخ امها و دخلوا اوضتهم
هناء : عصومه حبيبي ممكن تخلعنى فستانى ... على فكرة اسمع يا واد انت لو معدلتش بوزك هطلع اقول مبتعرفش
عصام : انا مبعرفش يا لبوه 💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥
هناء : هتمد ايدك علي تانى
عصام : خلاص خلاص حرمت و بيفكلها الفستان
هناء : ما كان من الاول ... ولا لازم ايدي يعنى ... يلا علشان تتعشى و بتأكله و هو بياكل و فك شوية ... ايوة كده ... ما بصراحه كنت لازم اعمل كده علشان من اول ما شوفتك عجبتنى
عصام : يا بنت ال
هناء : هااااا ادب شوية
عصام : و اهون عليكي افرضي سالم دبحنى ...
هناء : في داهية في غيرك كتير
عصام مرعوب منها
هناء : تعالى بئا علشان افكك كده و بتئوم بتشغل مزيكا و بترقصله و طريقة رقصها ولعته
عصام مسك زوبره اتطمن عليه و راح خالع ملط في ثوانى و زئها و دخل بين رجليها و دخله ... كان ضيق شوية
هناء : ااااه يا شئي يلا انا عاوزاك تفشخ كسي ... ما تيلا يا خول
عصام اتغاظ و بيرزع و هناء ولا اي اندهاش 😏 و جاب جواها .... ده اخرك في النيك .... انا عارفه انى بختى مايل
عصام : مانتى عاملالى كارت ارهاب
هناء : انزل يلا الحسلي شوية خليني اجيب وارتاح و عصام نزل بلسانه اههه لسانك حلو كمل بتعرف تلحس يا شرموووط .... شكلك عيل متناك ... اموت فيكم ... العبلي في مشط رجلى من تحت مع اللحس ... ااااااه ههههههه 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 زغزغنى كمان 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 اهههه و بتتلوى و اتشنجت و ضهرها قوص ننننننننناااااااااااه اوووففف باااس ... يلا تعالى احميك يا حبيبي ( بلا نيله و بتلاعب صوابعها ) و ماشية وراه ( كله منك يا عابد الكلب ) و بتدخل بتحميه و بتغسله جسمه و بتليفه و بتغسله زوبره و دخلت صباع في طيظه فزوبره قام ... احا انت خول ياض انت ... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 طب تعالى اريحك يا حيليتها و نزلت بتمصله ... اياك واحنا في بيتنا تجيبلي حد هفشخكم يا خولات ...
عصام : هو ده كلام برضوا
هناء : ماهو متجيبش حد ينيكك والائيه داخلى يا روح امك
عصام: 😔 امرك
باب الحمام خبط
هناء : اصبر ياللى بره خراجين اهو ... و لبسوا و خارجين و نعمه زغرطتلهم
نعمه : تعيش و تاخد غيرها يا عريس
عصام ماشي 😔😔😭😭
هتتقفل النهارده ولا اي😂😂

• حبيته
بيت الارانب
( ٦ )
بهية : ااااه يانى الحمل تاعبنى اوي يا فتحى بتقولها بدلع
فتحى : يا لهوي هو في كده و كانت راس زوبره شغاله بالراحه في كسها و بيرضع في بزها
بهيه بتلعب في شعره و الهيجان تاعبها بس مش قادرة تعمل حاجه بسبب بطنا اللى كبرت في ٧ شهور بطريقه تخوف و بتتلوى و بتلعب في زنبورها لغاية ما جابوا سوا .... اوعى بئا اما اشوف شغل البيت اصل امك مريحه دماغها مني
فتحى : ازاي كده دي حتى بتحبك
بهيه : واعمل ايه بحبها في الزريبه دي .... بالذمه شوف قشر الموز فين يعنى عاوزة تكسرني
فتحى : يا بت ما يمكن غصب عنها و متنسيش انها ست كبيره
بهيه : حاضر يا فتحي
شلبية : ولا يا فتحى اوم على شغلك اتأخرت يا ولا ... الحاج صالح الاسيوطي باعتلك يستعجلك في الدكان
فتحى فط و نط و جرى عالحمام استحمى و لبس و نزل جري : الحاج صالح بنفسه جاي الدكان ... زيدنا بركه يا حاجه
صالح : جرى ايه يا ولا يا فتحى هي مراتك هتنسيك شغلك... لا اتصلت ولا اشتريت الغله زي كل سنه
فتحى : معلش يا حاج اصل الجماعه على وش ولاده و مشاغلي كتير
صالح : عالعموم عملت حسابك في اللى بتشتريه كل سنه و زودت عليهم العلف
فتحى : تعيش يا حاج .... كده انت حسابك عندى وصلنا ان ليك ٥٠٠٠ جنيه
صالح : زود عليهم ٢٥٠٠٠ يبئى كله ٣٠٠٠٠ هات ١٥٠٠٠ و يتبقى زيهم
فتحى : لأ خد ٢٠٠٠٠ و يتبقالك ١٠٠٠٠ هتاخدهم مع العدس الاصفر
صالح : الحاجه شلبية اخبارها ايه .... قولها اختها نفسها تشوفها اوي
فتحى : حاضر يا حاج مرتى تولد بالسلامه و اجيبهم نزور خالتى بالمره اسلم عالدكتور يوسف اصله واحشني اوي
صالح : الدكتور يوسف سافر من شهرين النمسا في بلاد بره
فتحى : كده : طب سلملي على خالتي شادية كتير و كلها شهرين تلاته و اجيبهم و اجي
صالح : محتاج حاجه اجيبهالك معايا
فتحى : تسلم يا حاج
..............
حياه بترقص لعزمى ولابساله طقم لانجيري رمادي مفتوح من الجنبين و جسمها كله زي الجيلي بيترج
عزمي بيسقفلها و بيرقص معاها و بيخلع هدومه حته حته
جرس الباب رن
حياه : يووووو هو ده وقته
عزمي : ادخلى انتى على ما افتح و اشوف مين و بيلبس هدومه .... ايوه جاي اهو ياللى عالباب ... و بيفتح .... عصاااام .... تعالى اتفضل يا الف مرحب ياخويا ... امال فين نجوى مراتك
عزمي : بت يا حياه .... تعالى سلمى يا بت على اخويا
عصام ( بت ... يا خيبتها 😏 )
حياه غيرت لبسها لجلبية و خرجت ...اهلا اهلا اهلا ياسي عصام ... امال فين نجوى وحشتنى اوي اوي
عصام : معلش الحمل تاعبها ... بس بصراحه يا بختك يا عزمى ... انا كنت سامع الصهلله من عالباب
حياه : بكره مراتك تقوم بالسلامه و تصهللك ياخويا .... انا هحط العشا ... لازم تاكل معانا .... وانا بكره هروح لمراتك اشئر عليها و اعملها الشقه
عصام : تسلمي يا حياه و**** تاعبينك معانا
حياه بتتحرك و طيظها زي الجيلي و بزها بيترج و عصام بيحسد اخوه عليها و بيحاول يداري عمود السواري
عزمي : الشغل عامل معاك ايه ياخويا
عصام : ما ده اللى جايلك فيه ... انا نويت اعمل تلاجه للخضار و الفاكهة بس محتاج الناس تتفق معايا
عزمى : تحب ادخل معاك
عصام : معنديش مانع
عزمى : خلاص متشيلش هم حاجه
حياه : العشا جاهز
عزمي : يلا ناكل لؤمه و نكمل اكل بعدين
و قعدوا ياكلوا و حياه بتأكل عزمي و عصام هيولع علشان مراته من تعب لنكد لحرقة ددمم
عصام لمح فرق بزازها المكورين اللى زي قوالب الزبده من فتحة زرار الجلبية ( ااااااخ اشطه لبن لبن ... مش ام شعر في صدرها )
عزمي : وابوك كان رأيه ايه ... كل كل
عصام : بصراحه انا عمرى ما دوءت اطعم من كده ( هدوء قريب اوي )
عزمي : البت حياه دي شاطره اوي ... ايه رأيك نجوزك واحده من اخواتها على مراتك الغلبويه دي و اهو اخواتها ميتخيروش عنها في جمالها و حلاوتها و طبيخها و اهو تونس اختها بدل ما بسيبها لوحدها كده و ببئى مشغول عليها
حياه : فكره حلوه برضه ياسي عزمي
عزمي : شوفت مبتعارضنيش خالص مش تقولك اصله متجوز و ابصر ايه
حياه : انا تحت امرك في اللى يسعدك يا حبيبي
عزمي : تخيل بئا لما نتهنى احنا الاتنين
عصام : بس نجوى لو عرفت
حياه : ما تعرف ولازم تعرف و غصب عنها توافق انت ليك الحق في اربعه ... عندي اخت دلوعه و روشه كده و تخليك متبصش حواليك و عينك متتشالش من عليها و بتكنس و تمسح و ترقص و عليها عمايل فطير نفسنا كلنا نتعلمها حتى اخويا سالم مبيفطرش الا بفطيرها
عصام انشكح ووشه زنهر ... ان كان كده كلميها و ناخد عزمى و ابويا و نروح نطلبها للجواز
حياه : لا القول قول اخويا سالم
عزمى : اهو سالم ده لولاه مكنتش عرفت القمر اللى نور حياتى و راجل اوي
حياه ( الا راجل اوي ده عليه زوبر ولا زوبر حمار .... اه لو كان سمع كلامي و خلانى خدامته )
عصام : خلاص كلميهولنا يا ستى بدل بوز الاخص اللى تحت
حياه : اخص عليك يا راجل ... مش حامل ... و كمان لازم تستحملها ... ولا اللى في بطنها مش منك و جايباه من الشارع
عصام ارتبك : لا ازاي مني طبعا ... بس الحكايه انى تعبان و على اخري
حياه ( هو ايه حكايتك يا راجل انت ... لا انا لازم اعرف حكايتك الاول لاوقع اختي في مصيبه ) و بتغمز لعصام اللى عرقه ساح على جلده
عصام : يااااااه تسلم ايدك يا حياه يا مرات اخويا
...........
سالم : بت يا سعدية ... مبترديش ليه يا بت
سعديه : البت حياه وحشتنى اوي
سالم : و مين سمع قولك ... وحشتنى شقاوتها و ضحكتها ... كانت عامله صوت للمكان بدل الميتم اللى احنا فيه ده
نعمه : والنبي نزورها يوم يا خويا
نوال : اه والنبي يا خويا
زينب : البت دي كانت غلباوية بس ليها وحشة
فتحى : الحئنى يا سالم ... اختك بهيه باينلها بتولد ... ومش عارف اعمل ايه وامى معاها في البيت
سالم : بت يا هناء خدي اخواتك كلهم و روحولها عقبال ما اجيب حكيم الصحه و احصلكم وانت يا ولا مش عارف تجيبلها حتى الدايه
فتحى : هو انا يعنى كنت ولدت قبل كده
سالم : يخيبك ضحكتنى يا ولا
هناء : احنا جاهزين و رايحين على طول
سالم و فتحى جابوا الدكتور
الدكتور : مجتبش عليكم لازم تروح المستشفى حالا
سالم : ولا يا فتحى شوفلنا عربية من الموقف بسرعه
..........
في المستشفى
عزمى و عصام و معاهم حياه جايين لاختها
فتحى قاعد بيندب حظه
حياه بتجري بتترج في المستشفى و شافت البنات
حياه : بهية اختى ... فين بهيه ... حد يطمنى
سعدية : لغاية دلوقتى ولدت تلت بنات و لسة في تانى
حياه زغرطت
فتحى : ٣ ... تلت بنات
حياه : و مالهم البنات يا ولا يا فتحي
عصام شاف نعمه و غمزلها و هي اتكسفت اوي و بصتله من تحت لتحت
عزمى : هو حد يطول يا ولا وكمان هو لولا البنات كنا اتجوزنا ولا انت متجوز دكر
زينب : فشر ده متجوز واحده شايلاه شيل
الممرضه : مبروك يا استاذ ولدين كمان
فتحى فرح اوي : طب وهي
الممرضه : لسة في عيل كمان
سالم : ياما انت كريم يا رب ... ابسط يا عم كنت بتشتكى انت وامك ان البيت فاضي عليكم
عزمى : ٥ ولسة في تانى و بيبص لمراته ... تعالى معايا انا لازم اعرف مش حامل ليه وخدها كشف عليها و راجعه بتزغرط
سالم : ايه يا عزمى روحتوا فين
عزمى : روحت اتطمن على اختك و طلعت حامل
البنات زغرطوا كلهم مبروك يا حياه
الدكتور طلع وباصص لفتحى بابتسامه صفرا : مبروك يا فتحي تعبت امي مع مراتك ... ٨ يتربوا في عزك ٥ بنات و٣ ولاد
شلبية و البنات زغرطوا : كده تقفل يبنى ولا هنعملها كتاب
فتحى بيدعى و مبسوط اوي
سالم : مبروك يا فتحي
عصام : شد حيلك **** يكون في عونك يا وحش ودي هديتى لولادك ال٨ واداله رزمة فلوس عزمى : تعالى يا عصام اما اعرفك على سالم اخو المدام
سالم : تشرفنا يا استاذ عصام
عزمي : احنا جايينلكم اكيد لينا عزومه عندكم
سالم : شوف جايين امتى و انا ادبحلكم عجل .... البت حياه عاملة معاك ايه
عصام : الست حياه بنت اصول مش مخلية عزمي عاوز يخرج من البيت حتى بطل سهر و سرمحه من يوم ما اتجوز
سالم : عال عال ... خلى بالك منها
..........
سبوع ال٨
بهيه واخواتها و جوزها شايلين العيال وبيلفوا بيهم و حلقاتك برجلاتك و عملوا سبوع حكى بيه اهل البلد كلهم و جالهم هدايا و نقوط كتير
حياه : كده تعملوا السبوع من غيري
بهيه : احنا لسه مخلصناش تعالى يا حبيبتي ... جوزك عامل ايه يا بت
عزمى : انا زي الفل
عصام : مبروك يام العيال
حياه وعلى سمتوهم ايه
بهيه : الولاد سالم و سليم و سلامه و البنات سلمى و سعاد و سعدية و سميحه و سناء
عصام : انا توهت .. بس اشمعنى س يعني
بهيه : علشان اخويا سالم مفيش احق منه بالاسامي كلها حياه : هلا هلا ... ايه الحب ده كله طب مفيش حياه .. اختك حبيبتك اللى ياما وقفت في ضهرك
بهيه : المره الجاية بئا
فتحى : لااااا مفيش شطبنا و هنروح للحكيمه تركبلك بتاع يقفل
عصام : ههههههه عندك حق و بيبص لنعمه
حياه : اهو كله الا دي
عصام : ليه بس .... دي حتى ميالالي
حياه : سي عصام الحاجات دي هنا تطير فيها رقاب
عصام بيبلع ريئه : طب مش هنكلم ابوكي
حياه : يا ولا سعدية احسن
عصام : لا انا قلبي راح لاختك دي ... هي اسمها ايه
حياه : خلى بالك دي اخر العنقود و سالم مبيستحملش عليها الهوا
عصام : مستعد ميهمنيش من جنيه لمليون جنيه مهر
سعاد : امسكى يا حياه سبوع العيال
عصام : كل ده هههههه ده كتير اوي
سعاد : كله من خير ابوهم ياسي الاستاذ
هناء شافت عصام مع حياه على طول و عزمى مشغول مع فتحى و سالم
هناء : بت يا حياه ... انتى مش هتيجي توزعي معانا يلا يا بت ... معلش ياسي الاستاذ و بتغمزله
عصام زوبره وقف : ( خخخخخخخخخ شرموطه على اصله )
عزمي : واقف لوحدك ليه امال فين مزتى
عصام : مع اخواتها هناك .... طلعت المزه اسمها نعمه بس عليهم اخت اكبر منهم شرموطه شرموطه
عزمى : ابسط هنبات هنا ... مش عاوز فضايح و بلاش دخول عالنت
عصام : انت شايف في شبكه يعنى ... بس الحقيقه احسن من الخيال
عزمى : عملت ايه مع اخت مراتك نادية
عصام : متخافش ظبطتها و اول ما نرجع هنركب
عزمى : لا اركب وحدك انا عندي وحش مفيش في حلاوته و كمان حامل مش هينفع اخونها و هي الحاجه الحلوه في حياتى
عصام : ماتسمع الكلام و ندخلها معانا
عزمى : اخوها لو عرف هيطير رقابنا كلنا ... خليها بعد ما تتجوز اختها ... بس نجوى عرفت
عصام : ويا ريتها ما عرفت ... قلبالى البيت مناحه
عزمى : ابوك جاي بكره ... فرصه دبسه و تتجوز و نخلص
نعمه كانت قريبه و سمعت ( يا ولاد القحااااب ... بتتأمروا علينا .... اما وريتكم و خليتكم تحفوا مبئاش انا ) بت يا هناء
هناء : بت لما تبتك مالك يا بت
نعمه حكتلها اللى سمعته و اتفق معاها تظبط علشان تتجوزه هي ( كده البس الخازوق يا معلم .. يا معلم و بتترقص ... يا معلم )
............
سالم : يلا يا بت يا حياه خدي جوزك وناموا في اوضتك و اخوه في اوضة بهيه
هناء ( حلو اوي يعنى الباب جنب الباب ) يلا يا بنات كل واحده على اوضتها و تقفل عليها كويس و بتبص لنعمه و هي بتبتسم باستهزاء 😏😏😏😏
كلهم ناموا و على نص الليل هناء لبست قميص نوم قصير فوق الركبه بشبرين و مغطى طيظها بالعافيه و راحت اوضة عصام و دخلت ملئتهوش و بتلف تخرج لئته عالباب
عصام : 😏😏 كنت عارف انك جاية
هناء : اقولك ايه تتالى معايا اوضتى احسن هناك محضرالك قعده على زوءك
عصام : اموت انا العب يا ملعب
هناء كانت محضره عشوة معتبره و قعدوا كلوا و بتقشرله صباع موز و بتحطه في بؤها زي اللى بتمص و بتأكلهوله
عصام فهم و فك بنطلونه و طلعلها زوبره و هو بيبصلها 😏😏
هناء شافت زوبره ( خخخخ ده اصغر من بتاع عابد ) اهو احسن من مفيش و بكره اظبطه تمام و بتنزل تمصله و حست بيه بيكبر و طلعته 😲😲😲 ازاي كده
عصام : اصله كان نايم و قام مالنوم
هناء لا انا هدلعك اخر دلع بس بالراحه مش عاوزين حد يسمع
عصام : اموت في الرومانسي و كله مشاعر و بيخلع ملط و هناء بتمسك منه و تحدف و شالت الكل و خرجته و رجعتله كان عالسرير
نعمه غسلت مكان الاكل بسرعه و قربت من الباب تسمع و شافت زوبر عصام 😲😲😲😲 ايه ده ☺☺☺☺
وراحت على اوضتها و رزعت الباب
هناء : مسكت في عصام و نيمته عليها و هي لابسه مخلعتش ااااااااااااا الحئونى الحئونى الحئني يا سااااالم
عصام حاول يهرب منها و جه يخرج كان سالم في وشه
سالم : 🙄🙄🙄🙄🙄🙄
هناء : الحيوان ده كان عاوز ااااااء اهئ اهئ
عزمي و حياه جم و شافوه عريان و سالم جاب نبوته و هيضربه
زينب : استنى يا سالم ... يصلح غلطته و يتجوزها
عصام : اااه انا مستعد اتجوزها اللى تؤمرونى بيه
حياه : 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 انت اللى جبته لنفسك
عزمي 😲😲😲😲 طب ليه مش كنت
عصام 😔😔😔
............
تانى يوم الحاج رضا وصل و جوزوا عصام زي سمير صبري في البحث عن فضيحه لهناء و اشترطت العصمه في ايدها
حياه : ابن حلال و تستاهل هيهييي
عزمي : ملئتش غير دي
عصام : 😭 هي اللى جرجرتنى لاوضتها
نعمه : مبروك يا هناء 🤗🤗🤗 ... مبروك يا استاذ 😏😏😏
عصام : 😭 **** يبارك فيكي 😭😭😭
وزفوهم على بعض و طلعوا اوضة هناء
عصام طالع مستحلفلها ليفشخ امها و دخلوا اوضتهم
هناء : عصومه حبيبي ممكن تخلعنى فستانى ... على فكرة اسمع يا واد انت لو معدلتش بوزك هطلع اقول مبتعرفش
عصام : انا مبعرفش يا لبوه 💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥
هناء : هتمد ايدك علي تانى
عصام : خلاص خلاص حرمت و بيفكلها الفستان
هناء : ما كان من الاول ... ولا لازم ايدي يعنى ... يلا علشان تتعشى و بتأكله و هو بياكل و فك شوية ... ايوة كده ... ما بصراحه كنت لازم اعمل كده علشان من اول ما شوفتك عجبتنى
عصام : يا بنت ال
هناء : هااااا ادب شوية
عصام : و اهون عليكي افرضي سالم دبحنى ...
هناء : في داهية في غيرك كتير
عصام مرعوب منها
هناء : تعالى بئا علشان افكك كده و بتئوم بتشغل مزيكا و بترقصله و طريقة رقصها ولعته
عصام مسك زوبره اتطمن عليه و راح خالع ملط في ثوانى و زئها و دخل بين رجليها و دخله ... كان ضيق شوية
هناء : ااااه يا شئي يلا انا عاوزاك تفشخ كسي ... ما تيلا يا خول
عصام اتغاظ و بيرزع و هناء ولا اي اندهاش 😏 و جاب جواها .... ده اخرك في النيك .... انا عارفه انى بختى مايل
عصام : مانتى عاملالى كارت ارهاب
هناء : انزل يلا الحسلي شوية خليني اجيب وارتاح و عصام نزل بلسانه اههه لسانك حلو كمل بتعرف تلحس يا شرموووط .... شكلك عيل متناك ... اموت فيكم ... العبلي في مشط رجلى من تحت مع اللحس ... ااااااه ههههههه 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 زغزغنى كمان 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 اهههه و بتتلوى و اتشنجت و ضهرها قوص ننننننننناااااااااااه اوووففف باااس ... يلا تعالى احميك يا حبيبي ( بلا نيله و بتلاعب صوابعها ) و ماشية وراه ( كله منك يا عابد الكلب ) و بتدخل بتحميه و بتغسله جسمه و بتليفه و بتغسله زوبره و دخلت صباع في طيظه فزوبره قام ... احا انت خول ياض انت ... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 طب تعالى اريحك يا حيليتها و نزلت بتمصله ... اياك واحنا في بيتنا تجيبلي حد هفشخكم يا خولات ...
عصام : هو ده كلام برضوا
هناء : ماهو متجيبش حد ينيكك والائيه داخلى يا روح امك
عصام: 😔 امرك
باب الحمام خبط
هناء : اصبر ياللى بره خراجين اهو ... و لبسوا و خارجين و نعمه زغرطتلهم
نعمه : تعيش و تاخد غيرها يا عريس
عصام ماشي 😔😔😭😭
لا جامدة عاش ياصديقى....مفيش جزء كمان كدة

• حبيته
تحفة يا فنااااااان..علشان كده قصصك كلها مبهرة إنك نشأت فى وسط فنى وخيالك واسع كل يوم بتبهرن بشخصيتك.. أحسنت يا غالى ومنتظر الجزء الخامس وتسلم ايدك..
مع خالص تحياتى...

• حبيته
تحفة يا فنااااااان..علشان كده قصصك كلها مبهرة إنك نشأت فى وسط فنى وخيالك واسع كل يوم بتبهرن بشخصيتك.. أحسنت يا غالى ومنتظر الجزء الخامس وتسلم ايدك..
مع خالص تحياتى...
المهم عندي متعتكم

• عجبني
التفاعلات: الخديوى
تم أضافة الجزء السادس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%