NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة بيت الأرانب | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء 7/12/2022

كمل يا فنان
اسلوبك في الكتابة ممتع
وقصصك كلها جامدة وبتطور اسلوبك في كل قصة
ومتبصش للكلام الهدام
استمر

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤ و Aymanx123
امتى الجزء التاسع؟

• حبيته
  • عجبني
  • حبيته
  • عجبني
قصه نار ممتازه جدا استمر يا برنس

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123 و معز ١٤
القصه جميله جدا جدا وكل القصص الي بتكتبها جميله جدا جدا اما عن بعض الانتقادات فده شيء عادى جدا أحييك علي سردك وطريقتك في الكتابه
عاوز بس اقولك استمر في الكتابه فورائك جمهور ينتظر منك كل جزء جديد انا بنتظر اي جزء جديد علي احر من الجمر

• حبيته
  • عجبني
عاش اوووى يا معز دمار الدمار يا غالى

استمر

• حبيته
  • عجبني
مع انك موضحتش هينضحك عليه كيف لكن القيم الدي.ية لا تتعلم من المدارس و إنما الملتزمين يجدوها فى طريقهم
انا مش بتكلم عالقيم انا بتكلم ان ياما ناس انحرفت و بعدت عن طريقها بسبب حادثه او صدفه في حياتهم

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
القصه جميله جدا جدا وكل القصص الي بتكتبها جميله جدا جدا اما عن بعض الانتقادات فده شيء عادى جدا أحييك علي سردك وطريقتك في الكتابه
عاوز بس اقولك استمر في الكتابه فورائك جمهور ينتظر منك كل جزء جديد انا بنتظر اي جزء جديد علي احر من الجمر
حبيبي يا عمده .... انا برد على كل الانتقادات و اتعلمت انى استمر فالفكرة فكرتي و بطرحها زي ما هي في خيالي

• عجبني
الاحداث بتطور بسرعه مستني باقي الاجزاء واتمني تضيف السادية للموضوع والسحاق كمان
انا مشوفتش ردك قبل ما اخلص بس التاسع فيه كده بدايه

• عجبني
التفاعلات: ملبن و Aymanx123
اخويا العظمه الي مبيتاخرش علينا ....متابع ...
عارف المشكله الوحيده ايه..
أن انا لازم كل يوم ادخل اشوف العظمه الي انت بتقدمها بس انا طماع شويه ببقي عايزك تنزل الأجزاء كلها ورا بعض فسامحني يا صاحبي غصب عني انا بحبك وبحب قصصك ....عاش
عاش ردك بس انا اجازتى جمعه و سبت بس فده بيخليني اكتب كتير لكن كل يوم جزء عالاقل

• عجبني
مستني الجديد ع نار

• حبيته
  • عجبني
اتمنى يكون عجبكم الجزء الجديد

• عجبني
بيت الارانب
( ٩ )
بعديومين
سعاد لاحظت ان سالم متغير من ناحيتها وانه مش طايقلها كلمه و استنت لما الكل نام وراحتله
سعاد : سي سالم ... ممكن ادخل
سالم : تعالى يا سعاد
سعاد واقفه ساكته
سالم : ما تنطقي عاوزة ايه
سعاد اتفزعت من زعيئه : حاضر هتكلم اهو .... اصلي بصراحه حاسه انك زعلان مني
سالم : ازعل ... لا ... مليش حق خالص ازعل .... اصلي لو زعلت معناها انك غلطتى ... وانتى مبتغلطيش ابدا
سعاد : يا سالم قولتلك كان غصب عنى و كمان حاولت ادافع عن نفسي معرفتش
سالم : و مجيتيش قولتيلي ليه
سعاد : اصلي بصراحه خوفت انك تجيب اللوم علي ... و كمان خوفت بيت اختى يتخرب و ابئى السبب
سالم : طب افرضي عمل كده في اخواتك كمان ... مش جايز اليومين اللى فاتوا عمل كده في سعدية او نبوية او زينب او نوال او نعمه .... وفكرك لو واحده منهم حصل معاها كده هتسكتله ...اديكي شوفتى لما جوز اختك عصام لمسك بس اختك عملت فيه ايه و لو مكنتش عملت كنت انا هعمل
سعاد : انا اسفه ياسي سالم و وعد مني ما هيلمسني تاني ... بس ب**** عليك ما تخاصمني ... انا اسفه ... و كمان مقدرش استغنى عنك ولا اقدر على زعلك
سالم : طب خلاص روحي نامي .. و الصبح هقولك تعملي ايه معاه
زينب : سي سالم فاضي نتكلم سوا ... مالك يا بت
سعاد : مفيش يا زينب ... انا رايحه انام
زينب : كنت جاية اشتكيلك ياسي سالم
سالم : اقعدي يا زينب .... احكيلي بتشتكي من ايه
زينب : حال البنات مش عاجبني يا سالم .... اليومين اللى كنت فيهم في البندر بيبجحوامعايا و يردوا علي ولما سعدية كلمتهم انه ميصحش يكلمونى كده طلعوا فيها
سالم باصصلها و مبيردش
زينب : مالك يا سالم ... فيك حاجه
سالم : من بكره مفيش بنت تروح لبهية و اللى عاوزة تروح تيجي تستأذني
زينب : حاضر ... بس انت عارف انهم بيساعدوها علشان العيال عيالها
سالم : انا قولت و اللى مش عاجبها هكسر رقبتها
زينب : حاضر ... زي ماتحب
سالم : روحي اندهي سعدية و تعالوا عاوزكم في موضوع مهم
..............
بهية : اه يانى .... هما اخواتى مجوش ليه النهارده .... ما تيجي ياسي فتحي تساعدنى شوية
فتحي : واشمعنى سعاد اللى راحت مع سالم البندر
بهيه : يوه هو احنا في سعاد ولا ولادك اللى هدوا حيلي
فتحي : ها ... ايه مالهم العيال ... هدوكي في ايه
بهيه : يا راجل تعالى ساعدنى شوية ... اه يااانى
فتحي : انا هندهلك امي .... يما ... يما
شلبية : مالك يا واد ... يما يما عاوز ايه
فتحى : يما مش عارف ارتاح ... تعالى ساعدي بهية شوية
شلبية : هو انا يعنى كنت قصرت معاها و كمان دول مش ولادك ... حد كان قالك تخلف ٨ مرة واحده
فتحي : يعني اسيبلكم البيت و اطفش
بهيه : لا انا اللى هاخد العيال واروح بيت اخويا ابا سالم ... عالاقل مكانش يهون عليه تعبي
فتحي : عاوزة تروحي اتفضلي يختي محدش حايشك
بهيه : كده يا فتحي ...
شلبية : جرى ايه يا واد يا سالم هو محدش عاجبك ولا ايه .... بيت اخوها ايه اللى تاخد العيال و تروحه .... فز ساعد مرتك ولا انت هتعمل راجل عليها ... هي البنيه كانت غلطت ... ولا انت اتعودت عالرحرحه و الانتخه
فتحى : يما
شلبية : مفيش يما .... ولو مرتك خرجت بره الدار مش هتقعد فيه لحظه
فتحي : طب اعمل ايه
شلبيه اوم فز ساعدها
فتحى : حاضر يما
.........
حياه : ها يا هناء وصلتى لايه
هناء واقفه على البانيو و بتفك كاميره .... بااااس اهى امسكي حطى عالازازه من اللزق الاسود ده
حياه بتحط عالعدسة شيكرتون و بتديهالها
هناء ركبتها تانى ... باس كده احنا ولا شوفنا ولا عرفنا حاجه و الكاميرات كلها شغاله
حياه : طب ناوية تعملى ايه بعد ما سديناها كلها
هناء : تعالى معايا للمتناكه اللى جوه هنخليها عجينه في ايدينا تنفذلنا طلباتنا احنا مش خدامين اللى خلفوها
حياه : مش متطمنه
هناء : يا بت متبئيش خايبه .... خليكي ورايا بس و هتشوفي اخرتها
دخلوا لنجوى و كانت بطنها كبرت من الحمل وعلى وش ولاده
هناء راحت عالمنشر قطعت الحبل و لفته على دراعها و جابته
نجوى : اااااه .... معلش يا هناء ممكن كوباية مياه
هناء : بس كده و جابتلها مياه و رشتها بيها
نجوى : ااااااه في ايه
حياه اجهزت عليها شلت حركتها و هناء بتكتفها
هناء : بصي بئا ... احنا عرفنا كل حاجه ... و عرفنا ان اللى في بطنك ابن مين بالظبط .... فاستهبال متستهبليش ... احنا عرفنا كل حاجه و شوفنا و سمعنا و اتأكدنا انك شرموطة العيلة دي انتى وامك واختك
نجوى : بس انا مليش ذنب ... انا هحكيلكم ايه اللى بيجرى بس فكونى حرام عليكم
حياه : نسمع الاول
نجوى : طب ادخل الحمام
هناء : اعمليها مكانك
نجوى : حرام عليكم ... هو انا اذيتكم في ايه
هناء : كل اللى عاوزينه نسمعك ... احكي يا بت و بتبرألها
نجوى خايفة .... انا كنت بشتغل مع الحاج رضا و عصام و عزمى كانوا بيعاكسونى كتير ... واشتكيت الحاج منهم ... فالحاج زعألهم و هددهم بطردهم من الشغل و البيت ... لكن عزمى اقنعنى ان عصام بيحبني و فعلا اتجوزنا ... بس ليلة الدخله عزمى دخل معانا الاوضه و عرفت ان الجوازه كلها اونطه و مكانش في مأذون و انه واحد اجروه و ان اللى مضيت عليه تنازل عن كل مستحقاتى في الطلاق و النفقة و الشبكه و المهر و المؤخر و خلافه و اتخانقت معاهم لكن عصام كتفنى لعزمى و عزمي هيجني لدرجة انى سيبته يفتحنى و اتفاجئت بعصام بيصورني و هددونى انى لو فتحت بؤي هيفضحونى و عملوا نسخ من التصوير ولما امى و اختى جم يباركولى الحاج فضل ورا امي لغاية ما راحتله شقته و حصل بينهم يعنى و بعد كده لما كلمت الحاج قاللى و ماله اديكي بتتمتعي مع ولادي و بصرف عليكم و على عيلتك و مفيش كام يوم كانوا ركبونى كلهم و لما عزمى اتجوز اتفقوا مع واحد يصورله حياه و ياخد فلوس كتير ولما عرفت بموضوع حياه اعترضت عليهم و هددتهم لكنهم اقنعوا اختى وصوروها وجات قالتلي بس انا مش في ايدي حاجه اعملها
هناء : طب موضوع اللى في بطنك من الحاج رضا فعلا
نجوى : بارتباك ... حاج رضا مين اللى اخلف منه ... ده فيلم عاملاه عليهم .... ما مش هما بس اللى بيفكروا .... انا استغليت ان البيت كله كاميرات
حياه : يعنى عارفه
نجوى : ايوه عارفه ... روحت اتفقت مع ابن عمى بعد ما قولتله اللى حصل كله ونمت لابن عمي علشان احمل منه و نلبس الواد او البنت للحاج و عصام و عزمى اخزوأهم وغويت الحاج فنام معايا و لما حملت من ابن عمي جيت للحاج ووقفت قصاد الكاميره و قولتله و عصام عرف بس انا هددته انه لو عمل حاجه في اخوه اللى في بطنى هبلغ الحاج و هيطرده و سكت و خاف ليخسر كل حاجه
حياه : طب انتى مستعده تحطي ايدك في ايدينا عليهم
نجوى : انا مستعده اعمل اي حاجه واذلهم
هناء : خلاص تبصملنا على ورقه و تمضي عليها علشان نضمن متغدريش بينا
نجوى : هاتوها وانا امضي وابصم بس فكونى
حياه : فكيها يا هناء عقبال ما اجيب الورق
نجوى : مش كانت ورقه
حياه : لأ ورق و تعالى يا هناء عاوزاكى ...... اسمعى يا هناء ... انا بقول نعمل زيها و نلبسهم في عيال يكتبولهم كل حاجه
هناء : عاوزة تنامي للرجاله يا حياه
حياه : لأ هنام لسالم اخويا ... انا عارفاه هايج على اي لحمه ... و كمان قبل ما اتجوز كنت بهيجه و نقعد نبوس في بعض هناء : يا بنت الايييه ... وانا كنت فين انا اتحايلت عليه و ضربنى
حياه : علشان بهيمه واخداها عافيه اكيد كتفتيه
هناء : لأ وحياتك بس ساعتها اتزربن و خاصمنى
حياه : يعني معندكيش مانع
هناء : سالم ... ده حلم عمري ... ده عليه زوبر ينيك بيه بلد ... بلد ايه ... ينيك بيه المحافظه
حياه : يبئى اتفقنا
............
فتحي اتفحت بمعنى الكلمه من البيت للدكان للبيت للعيال و امهم لشيل و تغيير و ترضيع و حمومهم لنوم متقطع للدكان و النوم فيه
سالم : ولا يا فتحي انت نايم يا ولا ... فز هاتلي الحاجات دي
فتحى : سيبنى في حالى يا سالم ... انا مفحوت في البيت مع العيال و مش ملاحق على طلبات البيت و العيال من لبن لدوا لاختك اللى يديها الصحه بتكنس و تطبخ و تغسل لما برجع وامي سابتنى و راحت عند خالتى واخواتك مبئوش ييجوا يساعدوا اختهم
سالم : لا اختى مش محتاجه مساعده دي تشيلك انت و العيال و امك ... بس انت شكلك دلعتها
فتحى : لا ابدا ... دي غلبانه خالص ... ما تبعت حد من اخواتها يساعدها نفسي انام يا سالم
سالم : كان على عيني ... انت عارف موسم الحصاد قرب و لازم كل بنت فيهم تشتغل في الارض ولولا ان مراتك خلفت كنت جبتها معانا
فتحى : لاااا تشتغل ايه ... خليها بعيالها ... ال شغل ال
سالم : طب جهزلى شوال دشيشه و نص شوال درة حمام و ١٠ كيلو فول مدشوش و شوال علف للبهايم و ٢٠ كيلو فول مدمس ... وانا هجيب البنات النهارده بالليل نزوركم عالاقل تعرف تنام شوية
فتحي : انا محتاج انام شهر مصحاش .... ما تيلا يا ولا هم هات الحاجه
سعاد : ابا سالم ... انا جبت الحاجه و خليت الولا عزمى جوز اختى يجيبلنا تروسكل و حطلى رصة طماطم وش القفص ... ووصيت ابو على الحرامي يقطعلنا قوالب الجبنه و جهزلنا ٥ شكاير رز و ٢٠ شيكارة دقيق و ١٠ شكاير رز ووصيته ان نصهم يروحوا بيت بهيه زي ما قولتلي ... ازيك يا واد يا فتحى
سالم : عفارم عليكي يا بت ... حد كلمك في حاجه
سعاد : لا حد يستجري ... يوه مبتردش ليه يا ولا علي
سالم : ههههه سيبيه في حاله ... ده نايم على روحه اصلا
سعاد : اخص عالرجاله ... عيني علينا احنا نصحى من الفجرية نمسح و نكنس و نطبخ و نغسل و نعمل شغل البيت و ننزل نشتغل في الغيط و اخر اليوم ولا كإننا عملنا و انت قاعد على حيلك و نايم .... اخص
سالم : ما تيلا يا ولا ... روحتى لعمك جرجس
سعاد : ايوة ووصيته عالممبار كله و الكبده اللى عنده و فخدتين و لحم مشفي و عجبتنى راسين و حتة كرشة فوصيته ينطفلي الكرشة كويس
سالم : عفارم يا بت
فتحى : الحاجه جهزت خلاص ... معلش يا سعاد كنت بجهزلكم الحاجه
سعاد ولا يهمك يا فتحى ... البت بهية اخبارها ايه
فتحى : بخير يا سعاد ... متنساش يا سالم انت قولت الليله
سالم : اهو التروسكل جه يلا يا سعاد حملي الحاجه معايا
فتحى : ودي تيجي انا هحملها بنفسي
سالم : شوفتى ... شافك بس بئى تور ... ابن ال...
......
حياه : سي عزمي .. كنت عاوزة اروح البلد اشئر على اخواتى ... اصلهم وحشونى اوي .... بئالى ٤ شهور معرفش عنهم حاجه
عزمي : خلاص يا حبيبتي ... يومين ورايح شغل هناك تيجي معايا تشوفيهم و نرجع سوا ... حتى ناخد هناء معانا تحل عن عصام شوية ( طبعا هو عاوز يخلالهم الجو )
حياه : لا ارجع معاك ايه ... انا اسبوع عالاقل و انت كده كده كل اسبوع هناك تجيلي بعد اسبوع تاخدني
عزمي : انتى تؤمري يا ملكة قلبي انتى
حياه ( كلنى كلنى ... دانا طلعت مغفله انى صدقتك .... اما كتبتك اللى قدامك ووراك مبئاش انا ... بس سالم ميكسفنيش بس )
..............
هناء و نجوى و عصام
نجوى : يعنى انت مزاجك تجمعنا يعنى اااه بالراحه لسقط
هناء حاطه صباعين في طيظ عصام و منظر نجوى و هي حامل و بتتناك هيجها اوي و بتدعك في زنبورها
هناء : ما كفايا نوجوى انت وسعتلها خلاص و تعالى نيكنى ...ولا مليش نفس يا خول انت
عصام : هو انا اقدر و طلع زوبره من كس نجوى و نزل هناء بتمصله و هي بتغمزله و بتلحسله زوبره و نزلت طلعت صباعها من طيظه و دخلت طرق لسانها بتلحسهاله و هو حاسس بهيجان بياكله في طيظه و مش على بعضه
هناء : زوبرك نشف لما بطلت العشاري يا خول و قامت فنستله طيظها و كسها بان و فتحت رجليها
عصام نزل بيلحسلها كسها و طيظها و بيدخل صباع في طيظها الضيقه و بيلعب و هي بتحس بهيجان شديد
هناء : بطل لعب بئا ... يلا دخله
عصام وقف وراها و دخله في كسها
هناء : ما تنيكني كويس يا ولا ... ام ام ام ااااه هاااااا ححححح زوبرك نشف و بدأ يملانى ... شكلك واخد حاجه ... اييي كماااان كمااان كما... انت جبت ... لأ بئا دانا هنيكك ولوت دراعه نيمته قصادها و دخلت صوابعها الخمسه في طيظه
عصام : بيصرخ و يتلوى زي النسوان و هي بتدخل كفها كله و بتزؤ ايدها ....ايييييي حلو اوي هههههه طب نيكيني ... انتى مدخله ايه
هناء : اه يا خول ... الحسلى كسي ... لف نفسك و ايدي جواك يا متناك .... يله يلا ...
عصام بيلف و بيبرم و بئا وشه ليها و هي طلعت بكسها على بؤه و بتحرك ايدها في طيظه و بيزوم اوييي اااااه مممممم مووووو هو هو هو احححححح و نطر من زوبره لبن نزل على فتحة طيظه هناء عدتهاله في طيظها و بتدهنله من جوه
هناء : هاااا هاااا هاااا ما تيجي يا نجوى ارضعيلي انا محتاجه كده
نجوى اتعدلت و مسكت بز هناء بترضعه و هي قاعده و هناء بتحك كسها جامد اوووووف بااااس ابلعهم يا خول
نجوى : هيهيييي ... فالح بس تعمل علي دكر
هناء بصتلها و غمزتلها
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
نجوى : اوم يا متناك خلينا ننام ... شوف روح اتناكلك في حته تانية
هناء : لاااا ده من النهارده الكلب المطيع لينا ... ولا يا عصام ... تعالى الحس جسمنا يا ولا و الحس بئيت عسلي و قرفك
عصام مبسوط ... حاضر يا ستي
نجوى بتبص لهناء : الخول ... ده اخرك كلب تحت رجلي .... حيس كده تعالى الحس خرم طيظي يا خول يا معرص و بتبوس هناء في بؤها ... م النهارده انت مرتي يا متناك
هناء : استنى و جابت الحبل ربطته في رقبته و السرير .... تعالى بئا على ايدك و رجلك ؤا كلب و انت بتنبح
عصام رايحلهم : هو هو هو هو
🤣🤣🤣🤣🤣🤣 نجوى و النبي انت كلب حلو 🤣🤣🤣 الحسلي بذمه احححححح
هناء بتبوس فيها و هي بيتلحسلها
..........
سالم وزينب و سعدية و سعاد بيلعبوا الشايب لغاية ما سعدية و سعاد اتتاوبوا وراحوا ناموا
سعدية : لا كملوا انتوا مش قادره و بتروح تنام
سعاد : وانا كمان هنام .... انا خلاص
زينب بتبص لسالم و بتغمزله ... هنيم الواد جوه و اجيلك .... مش هتأخر و راحت لابسة جلبية فلاحى رجعتله ببيبي دول وريحتها حلوه .... ها ايه رأيك مش كده احسن
سالم : هههههه شكلك ناوية على بيات واخدها في حركة مقص بئت تحت منه و نزل بشفايفه بياكل لحم شفايفها و قلبه مرفرف ... انا مش عارف ازاي خلتيني كده .... بئيت مجرد ما افكر فيكي او تيجي على بالى بس احس انى عاوز اهد الحيطه
زينب حضنته اوي .... بحبك يا سالم قالتها و هي بتنزله سرواله و بتمسكله ماسورته
سالم : ااااه حاسبي هيتخلع في ايدك
زينب بتتف في ايدها و بتدلكله زوبره ... وكده
سالم بيبوسها و هو بيطلع بزها بيدعكه بكف ايده الناشف
زينب غابت خالص و نزلت تمصله
نعمه واقفة فاتحه الباب سنه و بتلعب في زنبورها ( اه يا زييينب ... يا بختك ... كملي انا مش هخوفك ولا هخضك .... كملى مصك حلو اوي وزوبر سالم كبير اوي ... ياما نفسي يعدي في كسي مممم
سالم بيوحوح من الهيجان و بينيم زينب عل ضهرها و دخل بين رجليها و هي ماسكه زوبره بتمشيه على كسها لغاية ما تبل جامد
سالم دفس زوبره
زينب : اااييي بالراحه يا دكري ... مممم حلووو هااااا
نعمه : بتتناكي حلو اوي اوي يا بختك و بتدعك كسها جامد .... ممممم يحححح و بتتخيل سالم بينيكها مكان زينب و بتهيج اوي نننننن حححح بس و سندت عالحيطه و مشيت و رمت نفسها على سريرها و نامت بتحلم بسالم
سالم : كسك بئا ناعم اوي و بياكل زوبري اوي يا بت يلا زينب
زينب : البركه فيك ياخويا ... يا دكري .... يا سندى يح يح يح اااه هاااا هاااا هاااا هاااا هاااا هااا نننننييييههههاااا ههههه جبت مرة كمان هاتل تانى ههههههه انا مبسوطه يا سالم اااااه اااااه كمانننننننييييييي تانى تانى حلو اوي انا متمتعه اوي هااااااا هااااا هااااا قلبي هيقف من الهيجان مممممم نننننننن بس
سالم اااااااه و جاب لبنه على جسمها و غرقها بوشها و صدرها و شعرها ونام فوق منها 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 انا مش عاوز جوزك ييجي تانى .... انا مش عارف من غيرك اعمل ايه ..... متعه
زينب بتحضنه اوي : سي سالم .. نيكني تانى ... انا مبئتش اشبع منك
سالم : لا خلاص ... لا البنات يصحوا
زينب : طب نستحمى سوا
سالم : بس بسرعه البنات قربوا يصحوا
زينب اتشعبطت في رقبته و بتبوسه و شالها و راح بيها الحمام و هما ملط و بتمرجح رجليها و استحموا و رجعوا لبسوا و دخلت زينب اوضتها و سالم ناااااااام 🥱😴😴😴😴
.............
الجزء الجديد جاااامد فشخ والرواية كلها جااامده اوووووي .. بجد شااابوه 👍👍

• حبيته
  • عجبني
  • حبيته
  • عجبني
جميله والاحساس فيها روعه

• حبيته
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
بيت الارانب
( ٩ )
بعديومين
سعاد لاحظت ان سالم متغير من ناحيتها وانه مش طايقلها كلمه و استنت لما الكل نام وراحتله
سعاد : سي سالم ... ممكن ادخل
سالم : تعالى يا سعاد
سعاد واقفه ساكته
سالم : ما تنطقي عاوزة ايه
سعاد اتفزعت من زعيئه : حاضر هتكلم اهو .... اصلي بصراحه حاسه انك زعلان مني
سالم : ازعل ... لا ... مليش حق خالص ازعل .... اصلي لو زعلت معناها انك غلطتى ... وانتى مبتغلطيش ابدا
سعاد : يا سالم قولتلك كان غصب عنى و كمان حاولت ادافع عن نفسي معرفتش
سالم : و مجيتيش قولتيلي ليه
سعاد : اصلي بصراحه خوفت انك تجيب اللوم علي ... و كمان خوفت بيت اختى يتخرب و ابئى السبب
سالم : طب افرضي عمل كده في اخواتك كمان ... مش جايز اليومين اللى فاتوا عمل كده في سعدية او نبوية او زينب او نوال او نعمه .... وفكرك لو واحده منهم حصل معاها كده هتسكتله ...اديكي شوفتى لما جوز اختك عصام لمسك بس اختك عملت فيه ايه و لو مكنتش عملت كنت انا هعمل
سعاد : انا اسفه ياسي سالم و وعد مني ما هيلمسني تاني ... بس ب**** عليك ما تخاصمني ... انا اسفه ... و كمان مقدرش استغنى عنك ولا اقدر على زعلك
سالم : طب خلاص روحي نامي .. و الصبح هقولك تعملي ايه معاه
زينب : سي سالم فاضي نتكلم سوا ... مالك يا بت
سعاد : مفيش يا زينب ... انا رايحه انام
زينب : كنت جاية اشتكيلك ياسي سالم
سالم : اقعدي يا زينب .... احكيلي بتشتكي من ايه
زينب : حال البنات مش عاجبني يا سالم .... اليومين اللى كنت فيهم في البندر بيبجحوامعايا و يردوا علي ولما سعدية كلمتهم انه ميصحش يكلمونى كده طلعوا فيها
سالم باصصلها و مبيردش
زينب : مالك يا سالم ... فيك حاجه
سالم : من بكره مفيش بنت تروح لبهية و اللى عاوزة تروح تيجي تستأذني
زينب : حاضر ... بس انت عارف انهم بيساعدوها علشان العيال عيالها
سالم : انا قولت و اللى مش عاجبها هكسر رقبتها
زينب : حاضر ... زي ماتحب
سالم : روحي اندهي سعدية و تعالوا عاوزكم في موضوع مهم
..............
بهية : اه يانى .... هما اخواتى مجوش ليه النهارده .... ما تيجي ياسي فتحي تساعدنى شوية
فتحي : واشمعنى سعاد اللى راحت مع سالم البندر
بهيه : يوه هو احنا في سعاد ولا ولادك اللى هدوا حيلي
فتحي : ها ... ايه مالهم العيال ... هدوكي في ايه
بهيه : يا راجل تعالى ساعدنى شوية ... اه يااانى
فتحي : انا هندهلك امي .... يما ... يما
شلبية : مالك يا واد ... يما يما عاوز ايه
فتحى : يما مش عارف ارتاح ... تعالى ساعدي بهية شوية
شلبية : هو انا يعنى كنت قصرت معاها و كمان دول مش ولادك ... حد كان قالك تخلف ٨ مرة واحده
فتحي : يعني اسيبلكم البيت و اطفش
بهيه : لا انا اللى هاخد العيال واروح بيت اخويا ابا سالم ... عالاقل مكانش يهون عليه تعبي
فتحي : عاوزة تروحي اتفضلي يختي محدش حايشك
بهيه : كده يا فتحي ...
شلبية : جرى ايه يا واد يا سالم هو محدش عاجبك ولا ايه .... بيت اخوها ايه اللى تاخد العيال و تروحه .... فز ساعد مرتك ولا انت هتعمل راجل عليها ... هي البنيه كانت غلطت ... ولا انت اتعودت عالرحرحه و الانتخه
فتحى : يما
شلبية : مفيش يما .... ولو مرتك خرجت بره الدار مش هتقعد فيه لحظه
فتحي : طب اعمل ايه
شلبيه اوم فز ساعدها
فتحى : حاضر يما
.........
حياه : ها يا هناء وصلتى لايه
هناء واقفه على البانيو و بتفك كاميره .... بااااس اهى امسكي حطى عالازازه من اللزق الاسود ده
حياه بتحط عالعدسة شيكرتون و بتديهالها
هناء ركبتها تانى ... باس كده احنا ولا شوفنا ولا عرفنا حاجه و الكاميرات كلها شغاله
حياه : طب ناوية تعملى ايه بعد ما سديناها كلها
هناء : تعالى معايا للمتناكه اللى جوه هنخليها عجينه في ايدينا تنفذلنا طلباتنا احنا مش خدامين اللى خلفوها
حياه : مش متطمنه
هناء : يا بت متبئيش خايبه .... خليكي ورايا بس و هتشوفي اخرتها
دخلوا لنجوى و كانت بطنها كبرت من الحمل وعلى وش ولاده
هناء راحت عالمنشر قطعت الحبل و لفته على دراعها و جابته
نجوى : اااااه .... معلش يا هناء ممكن كوباية مياه
هناء : بس كده و جابتلها مياه و رشتها بيها
نجوى : ااااااه في ايه
حياه اجهزت عليها شلت حركتها و هناء بتكتفها
هناء : بصي بئا ... احنا عرفنا كل حاجه ... و عرفنا ان اللى في بطنك ابن مين بالظبط .... فاستهبال متستهبليش ... احنا عرفنا كل حاجه و شوفنا و سمعنا و اتأكدنا انك شرموطة العيلة دي انتى وامك واختك
نجوى : بس انا مليش ذنب ... انا هحكيلكم ايه اللى بيجرى بس فكونى حرام عليكم
حياه : نسمع الاول
نجوى : طب ادخل الحمام
هناء : اعمليها مكانك
نجوى : حرام عليكم ... هو انا اذيتكم في ايه
هناء : كل اللى عاوزينه نسمعك ... احكي يا بت و بتبرألها
نجوى خايفة .... انا كنت بشتغل مع الحاج رضا و عصام و عزمى كانوا بيعاكسونى كتير ... واشتكيت الحاج منهم ... فالحاج زعألهم و هددهم بطردهم من الشغل و البيت ... لكن عزمى اقنعنى ان عصام بيحبني و فعلا اتجوزنا ... بس ليلة الدخله عزمى دخل معانا الاوضه و عرفت ان الجوازه كلها اونطه و مكانش في مأذون و انه واحد اجروه و ان اللى مضيت عليه تنازل عن كل مستحقاتى في الطلاق و النفقة و الشبكه و المهر و المؤخر و خلافه و اتخانقت معاهم لكن عصام كتفنى لعزمى و عزمي هيجني لدرجة انى سيبته يفتحنى و اتفاجئت بعصام بيصورني و هددونى انى لو فتحت بؤي هيفضحونى و عملوا نسخ من التصوير ولما امى و اختى جم يباركولى الحاج فضل ورا امي لغاية ما راحتله شقته و حصل بينهم يعنى و بعد كده لما كلمت الحاج قاللى و ماله اديكي بتتمتعي مع ولادي و بصرف عليكم و على عيلتك و مفيش كام يوم كانوا ركبونى كلهم و لما عزمى اتجوز اتفقوا مع واحد يصورله حياه و ياخد فلوس كتير ولما عرفت بموضوع حياه اعترضت عليهم و هددتهم لكنهم اقنعوا اختى وصوروها وجات قالتلي بس انا مش في ايدي حاجه اعملها
هناء : طب موضوع اللى في بطنك من الحاج رضا فعلا
نجوى : بارتباك ... حاج رضا مين اللى اخلف منه ... ده فيلم عاملاه عليهم .... ما مش هما بس اللى بيفكروا .... انا استغليت ان البيت كله كاميرات
حياه : يعنى عارفه
نجوى : ايوه عارفه ... روحت اتفقت مع ابن عمى بعد ما قولتله اللى حصل كله ونمت لابن عمي علشان احمل منه و نلبس الواد او البنت للحاج و عصام و عزمى اخزوأهم وغويت الحاج فنام معايا و لما حملت من ابن عمي جيت للحاج ووقفت قصاد الكاميره و قولتله و عصام عرف بس انا هددته انه لو عمل حاجه في اخوه اللى في بطنى هبلغ الحاج و هيطرده و سكت و خاف ليخسر كل حاجه
حياه : طب انتى مستعده تحطي ايدك في ايدينا عليهم
نجوى : انا مستعده اعمل اي حاجه واذلهم
هناء : خلاص تبصملنا على ورقه و تمضي عليها علشان نضمن متغدريش بينا
نجوى : هاتوها وانا امضي وابصم بس فكونى
حياه : فكيها يا هناء عقبال ما اجيب الورق
نجوى : مش كانت ورقه
حياه : لأ ورق و تعالى يا هناء عاوزاكى ...... اسمعى يا هناء ... انا بقول نعمل زيها و نلبسهم في عيال يكتبولهم كل حاجه
هناء : عاوزة تنامي للرجاله يا حياه
حياه : لأ هنام لسالم اخويا ... انا عارفاه هايج على اي لحمه ... و كمان قبل ما اتجوز كنت بهيجه و نقعد نبوس في بعض هناء : يا بنت الايييه ... وانا كنت فين انا اتحايلت عليه و ضربنى
حياه : علشان بهيمه واخداها عافيه اكيد كتفتيه
هناء : لأ وحياتك بس ساعتها اتزربن و خاصمنى
حياه : يعني معندكيش مانع
هناء : سالم ... ده حلم عمري ... ده عليه زوبر ينيك بيه بلد ... بلد ايه ... ينيك بيه المحافظه
حياه : يبئى اتفقنا
............
فتحي اتفحت بمعنى الكلمه من البيت للدكان للبيت للعيال و امهم لشيل و تغيير و ترضيع و حمومهم لنوم متقطع للدكان و النوم فيه
سالم : ولا يا فتحي انت نايم يا ولا ... فز هاتلي الحاجات دي
فتحى : سيبنى في حالى يا سالم ... انا مفحوت في البيت مع العيال و مش ملاحق على طلبات البيت و العيال من لبن لدوا لاختك اللى يديها الصحه بتكنس و تطبخ و تغسل لما برجع وامي سابتنى و راحت عند خالتى واخواتك مبئوش ييجوا يساعدوا اختهم
سالم : لا اختى مش محتاجه مساعده دي تشيلك انت و العيال و امك ... بس انت شكلك دلعتها
فتحى : لا ابدا ... دي غلبانه خالص ... ما تبعت حد من اخواتها يساعدها نفسي انام يا سالم
سالم : كان على عيني ... انت عارف موسم الحصاد قرب و لازم كل بنت فيهم تشتغل في الارض ولولا ان مراتك خلفت كنت جبتها معانا
فتحى : لاااا تشتغل ايه ... خليها بعيالها ... ال شغل ال
سالم : طب جهزلى شوال دشيشه و نص شوال درة حمام و ١٠ كيلو فول مدشوش و شوال علف للبهايم و ٢٠ كيلو فول مدمس ... وانا هجيب البنات النهارده بالليل نزوركم عالاقل تعرف تنام شوية
فتحي : انا محتاج انام شهر مصحاش .... ما تيلا يا ولا هم هات الحاجه
سعاد : ابا سالم ... انا جبت الحاجه و خليت الولا عزمى جوز اختى يجيبلنا تروسكل و حطلى رصة طماطم وش القفص ... ووصيت ابو على الحرامي يقطعلنا قوالب الجبنه و جهزلنا ٥ شكاير رز و ٢٠ شيكارة دقيق و ١٠ شكاير رز ووصيته ان نصهم يروحوا بيت بهيه زي ما قولتلي ... ازيك يا واد يا فتحى
سالم : عفارم عليكي يا بت ... حد كلمك في حاجه
سعاد : لا حد يستجري ... يوه مبتردش ليه يا ولا علي
سالم : ههههه سيبيه في حاله ... ده نايم على روحه اصلا
سعاد : اخص عالرجاله ... عيني علينا احنا نصحى من الفجرية نمسح و نكنس و نطبخ و نغسل و نعمل شغل البيت و ننزل نشتغل في الغيط و اخر اليوم ولا كإننا عملنا و انت قاعد على حيلك و نايم .... اخص
سالم : ما تيلا يا ولا ... روحتى لعمك جرجس
سعاد : ايوة ووصيته عالممبار كله و الكبده اللى عنده و فخدتين و لحم مشفي و عجبتنى راسين و حتة كرشة فوصيته ينطفلي الكرشة كويس
سالم : عفارم يا بت
فتحى : الحاجه جهزت خلاص ... معلش يا سعاد كنت بجهزلكم الحاجه
سعاد ولا يهمك يا فتحى ... البت بهية اخبارها ايه
فتحى : بخير يا سعاد ... متنساش يا سالم انت قولت الليله
سالم : اهو التروسكل جه يلا يا سعاد حملي الحاجه معايا
فتحى : ودي تيجي انا هحملها بنفسي
سالم : شوفتى ... شافك بس بئى تور ... ابن ال...
......
حياه : سي عزمي .. كنت عاوزة اروح البلد اشئر على اخواتى ... اصلهم وحشونى اوي .... بئالى ٤ شهور معرفش عنهم حاجه
عزمي : خلاص يا حبيبتي ... يومين ورايح شغل هناك تيجي معايا تشوفيهم و نرجع سوا ... حتى ناخد هناء معانا تحل عن عصام شوية ( طبعا هو عاوز يخلالهم الجو )
حياه : لا ارجع معاك ايه ... انا اسبوع عالاقل و انت كده كده كل اسبوع هناك تجيلي بعد اسبوع تاخدني
عزمي : انتى تؤمري يا ملكة قلبي انتى
حياه ( كلنى كلنى ... دانا طلعت مغفله انى صدقتك .... اما كتبتك اللى قدامك ووراك مبئاش انا ... بس سالم ميكسفنيش بس )
..............
هناء و نجوى و عصام
نجوى : يعنى انت مزاجك تجمعنا يعنى اااه بالراحه لسقط
هناء حاطه صباعين في طيظ عصام و منظر نجوى و هي حامل و بتتناك هيجها اوي و بتدعك في زنبورها
هناء : ما كفايا نوجوى انت وسعتلها خلاص و تعالى نيكنى ...ولا مليش نفس يا خول انت
عصام : هو انا اقدر و طلع زوبره من كس نجوى و نزل هناء بتمصله و هي بتغمزله و بتلحسله زوبره و نزلت طلعت صباعها من طيظه و دخلت طرق لسانها بتلحسهاله و هو حاسس بهيجان بياكله في طيظه و مش على بعضه
هناء : زوبرك نشف لما بطلت العشاري يا خول و قامت فنستله طيظها و كسها بان و فتحت رجليها
عصام نزل بيلحسلها كسها و طيظها و بيدخل صباع في طيظها الضيقه و بيلعب و هي بتحس بهيجان شديد
هناء : بطل لعب بئا ... يلا دخله
عصام وقف وراها و دخله في كسها
هناء : ما تنيكني كويس يا ولا ... ام ام ام ااااه هاااااا ححححح زوبرك نشف و بدأ يملانى ... شكلك واخد حاجه ... اييي كماااان كمااان كما... انت جبت ... لأ بئا دانا هنيكك ولوت دراعه نيمته قصادها و دخلت صوابعها الخمسه في طيظه
عصام : بيصرخ و يتلوى زي النسوان و هي بتدخل كفها كله و بتزؤ ايدها ....ايييييي حلو اوي هههههه طب نيكيني ... انتى مدخله ايه
هناء : اه يا خول ... الحسلى كسي ... لف نفسك و ايدي جواك يا متناك .... يله يلا ...
عصام بيلف و بيبرم و بئا وشه ليها و هي طلعت بكسها على بؤه و بتحرك ايدها في طيظه و بيزوم اوييي اااااه مممممم مووووو هو هو هو احححححح و نطر من زوبره لبن نزل على فتحة طيظه هناء عدتهاله في طيظها و بتدهنله من جوه
هناء : هاااا هاااا هاااا ما تيجي يا نجوى ارضعيلي انا محتاجه كده
نجوى اتعدلت و مسكت بز هناء بترضعه و هي قاعده و هناء بتحك كسها جامد اوووووف بااااس ابلعهم يا خول
نجوى : هيهيييي ... فالح بس تعمل علي دكر
هناء بصتلها و غمزتلها
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
نجوى : اوم يا متناك خلينا ننام ... شوف روح اتناكلك في حته تانية
هناء : لاااا ده من النهارده الكلب المطيع لينا ... ولا يا عصام ... تعالى الحس جسمنا يا ولا و الحس بئيت عسلي و قرفك
عصام مبسوط ... حاضر يا ستي
نجوى بتبص لهناء : الخول ... ده اخرك كلب تحت رجلي .... حيس كده تعالى الحس خرم طيظي يا خول يا معرص و بتبوس هناء في بؤها ... م النهارده انت مرتي يا متناك
هناء : استنى و جابت الحبل ربطته في رقبته و السرير .... تعالى بئا على ايدك و رجلك ؤا كلب و انت بتنبح
عصام رايحلهم : هو هو هو هو
🤣🤣🤣🤣🤣🤣 نجوى و النبي انت كلب حلو 🤣🤣🤣 الحسلي بذمه احححححح
هناء بتبوس فيها و هي بيتلحسلها
..........
سالم وزينب و سعدية و سعاد بيلعبوا الشايب لغاية ما سعدية و سعاد اتتاوبوا وراحوا ناموا
سعدية : لا كملوا انتوا مش قادره و بتروح تنام
سعاد : وانا كمان هنام .... انا خلاص
زينب بتبص لسالم و بتغمزله ... هنيم الواد جوه و اجيلك .... مش هتأخر و راحت لابسة جلبية فلاحى رجعتله ببيبي دول وريحتها حلوه .... ها ايه رأيك مش كده احسن
سالم : هههههه شكلك ناوية على بيات واخدها في حركة مقص بئت تحت منه و نزل بشفايفه بياكل لحم شفايفها و قلبه مرفرف ... انا مش عارف ازاي خلتيني كده .... بئيت مجرد ما افكر فيكي او تيجي على بالى بس احس انى عاوز اهد الحيطه
زينب حضنته اوي .... بحبك يا سالم قالتها و هي بتنزله سرواله و بتمسكله ماسورته
سالم : ااااه حاسبي هيتخلع في ايدك
زينب بتتف في ايدها و بتدلكله زوبره ... وكده
سالم بيبوسها و هو بيطلع بزها بيدعكه بكف ايده الناشف
زينب غابت خالص و نزلت تمصله
نعمه واقفة فاتحه الباب سنه و بتلعب في زنبورها ( اه يا زييينب ... يا بختك ... كملي انا مش هخوفك ولا هخضك .... كملى مصك حلو اوي وزوبر سالم كبير اوي ... ياما نفسي يعدي في كسي مممم
سالم بيوحوح من الهيجان و بينيم زينب عل ضهرها و دخل بين رجليها و هي ماسكه زوبره بتمشيه على كسها لغاية ما تبل جامد
سالم دفس زوبره
زينب : اااييي بالراحه يا دكري ... مممم حلووو هااااا
نعمه : بتتناكي حلو اوي اوي يا بختك و بتدعك كسها جامد .... ممممم يحححح و بتتخيل سالم بينيكها مكان زينب و بتهيج اوي نننننن حححح بس و سندت عالحيطه و مشيت و رمت نفسها على سريرها و نامت بتحلم بسالم
سالم : كسك بئا ناعم اوي و بياكل زوبري اوي يا بت يلا زينب
زينب : البركه فيك ياخويا ... يا دكري .... يا سندى يح يح يح اااه هاااا هاااا هاااا هاااا هاااا هااا نننننييييههههاااا ههههه جبت مرة كمان هاتل تانى ههههههه انا مبسوطه يا سالم اااااه اااااه كمانننننننييييييي تانى تانى حلو اوي انا متمتعه اوي هااااااا هااااا هااااا قلبي هيقف من الهيجان مممممم نننننننن بس
سالم اااااااه و جاب لبنه على جسمها و غرقها بوشها و صدرها و شعرها ونام فوق منها 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 انا مش عاوز جوزك ييجي تانى .... انا مش عارف من غيرك اعمل ايه ..... متعه
زينب بتحضنه اوي : سي سالم .. نيكني تانى ... انا مبئتش اشبع منك
سالم : لا خلاص ... لا البنات يصحوا
زينب : طب نستحمى سوا
سالم : بس بسرعه البنات قربوا يصحوا
زينب اتشعبطت في رقبته و بتبوسه و شالها و راح بيها الحمام و هما ملط و بتمرجح رجليها و استحموا و رجعوا لبسوا و دخلت زينب اوضتها و سالم ناااااااام 🥱😴😴😴😴
.............
جاحد😍🔥

• حبيته
ياشباب القصه مش راضيه تظهر عندي ليه
القصه مشراضيه تظهر بعد الجزء السادس والصفحة بتعلق باريت حد يرد أو الادارة تتدخل وتصلح الخطأ أو العطل دة فى كتير من القصص لما بيزيد عدد الصفحات بتاعتها لو سمحتم مشكورين تصلحوا العطل دى

• حبيته
  • حبيته
انا بشكر كل المتابعين لكن لي رجاء
ممكن لو سمحتم لو لاحظتم اي خطأ تقنى تبلغونى علشان اعرف مشاكل القراء
ولو سمحتم ممكن اللى يدخل بيتابعنى يكتبلي متابع
ايوة القصه بعد الجزء السادس مش راضية تحمل يعنى الجزء السابع والجزء الثامن مش ظاهرين ودة اعتقد من كتر عدد الصفحات زى كتير من القصص الرائعه من كتر عدد الصفحات بتاعتها مش راضية تحمل لدرجة أن الفون بيعلق فتطر تغلق الاكسبلولر وتعيد فتح الموقع من تانى اكتر من مرة ياريت تبلغ الإدارة وشكرررررررررررا

• حبيته
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%