NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خضوع اي وبتاع اي دي الست تبقى حلاوة وتتاكل من ايهو حته

بتكلم عن العلاقه
لا طلاما محدش مضايق يبقى حلو انا عمتا بحب كده بس تكون الست مهتمية برجلها اكيد و مش اي رجل تعجبني برضو و بعشق المونكير الاحمر في الرجل انا بحب اللون الاحمر عموما

المفروض لأنها أدنى نقطة فى الجسم ، اى حاجة بين الطرفين برضا تام مقبولة

ليه بنعتبر بوس الرجل في العلاقه خضوع و كده 😂❤
كل واحد بيبوس عاي حسب هو اية بقي
يعني الكلب بيبوس عشان يحس انو خاضع للأنثى و ممكن الراجل العادي يبوس عشان هو عند foot fetch مثلا

ايه الخضوع في كده

حسب الموقف بيتحدد المغزى منه
واحده من كتر حبها فيا عملت اللى ماكنتش اتخيله فى مره و دى ماكانش فى حاجه تديها قدرها قد انى اقف فى نص الطريق وانزل اقلعها جزمتها وابوس رجلها
وواحده كانت رجلها على كتفى فى وضع الميشنرى وكانت نضيفه لدرجة انى خدت صوابع رجلها فى بوقى وانا شغال
والتالته اعرفها من 10 سنين واعرف ان مفيش راجل لمسها وانا اول واحد تختارنى وادتنى اكتر من اللى استحقه و دى بوست التراب اللى بتمشى عليها حرفيا مش رجلها
وده كان له اثر عظيم فى نفسها و اعتقد انى من غير ماقصد صعبت المهمه على اللى هاييجى بعدى

مبدئياً بتبقى عقليات وتفكير وبتتحسي على مدى تفكير وفهم الطرفين خصوصا الراجل عشان دايما المشكله بتبقى نفسيا عنده هو ودايما بيربطها ب كرامته وده بيرجع للتقاليد والمجتمع الي اتربى فيه ونادرا لما تلاقي راجل مستقل فكريا وشخصيا عن العادات والتقاليد والمجتمع الي اتربى فيه
من وجهه نظري مفيش اي حاجه ف العلاقه بتبقى أمر ابدا الا وهتكون علاقه حيوانيه واعتذر عن اللفظ لو هنتكلم عن علاقه سويه زوج وزوجه ف مفيش اي حاجه ف الدنيا اسمها خضوع بينهم لكن بردو مينفعش نخلي العلاقه دي مقياس احنا بنتكلم عموما خصوصا ان الخضوع والكلام ده بيبقى ف العلاقات العابره ف من وجهه نظري ان الراجل ازاي هيسعد الانسانه الي معاه وهو مش محسسها انه بجد بيحب كل جزء فيها ازاي هيثيرها ويحسسها ب انوثتها غير وهو بيبوس كل حته ف جسمها ويدي كل حته فيها حقها من اول شعرايه فيها لحد صباع رجليها الصغير وده ميقللش منو ابدا لإن الجنس متعه ونضج فكري ومش كل الناس ممكن تكون متقبله الموضوع ودي وجهه نظري بس .

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش عارفة بس شريكي بيعملها

لو العلاقة سويه بتبقا وسيلة من وسائل المتعة زي بوس الشفايف كده و عن تجربة الحوار بيهيج الي معايا اوي🙂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%