NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: ⚜️Boda
ازيكم ؟
للي ميعرفنيش انا اسمي بودا

انا جاي اتكلم معاكم ف موضوع جد شويه على غير العادة ، انا كنت رافض اني اتكلم ف حاجة كئيبة أو جد لان دا مكان الواحد داخل يضحك ويهزر فيه مش اكتر بس الواحد محتاج رأيكم
انا كنت ف علاقة لمدة سنتين تقريبا مع بنت وارتبطنا من حوالي سنه وشويه وسيبنا بعض من 6 شهور ومن غير دخول ف تفاصيل قررت اني ابعد بسبب اني مكنتش بلاقي تقدير مستحق برغم الي كنت بعمله معاها ، المهم انا مش جاي اقولكم ان هي وحشه وشيطانه وانا الملاك الي نازل من السما أنا قررت ابعد عشان كرامتي برغم اني لسه بحبها بس انا كرامتي فوق اي حاجه حتى لو هتيجي على مصلحتي الشخصية وهي كانت بتحاول اكتر من مره أننا نرجع تاني بس انا كنت برفض برغم اني اوقات كنت بحس اني هضعف وهحن تاني بس كنت بعرف اسيطر كويس ، انا جاي هنا وبتكلم عشان انا مش عارف انسى حبي ليها بس كل ما احن بفتكر القرف الي كنت معاها وقتها وبرجع اقول لا استحالة ارجع وانا فعلا مش عايز ارجع أنا بس عايز انسى لاني مش قادر انساها ابدا وبراقبها من بعيد لبعيد وانا متضايق من الي بيحصل دا لاني عايز ابعد تماما بس زي ما قولت اني مش قادر انسى ، هل حد عنده اي حلول!؟
يسطا بدل حب بجد مش هتنسى تقربيا احنا نفس الوضع انا كمان لسه بحبه بس مستحيل ارجعه السعادة لقلبك ممكن تنسى لو لقيت الحب تانى

• محزن
التفاعلات: ⚜️Boda
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يسطا بدل حب بجد مش هتنسى تقربيا احنا نفس الوضع انا كمان لسه بحبه بس مستحيل ارجعه السعادة لقلبك ممكن تنسى لو لقيت الحب تانى
لا خلاص بقا هي كانت محاولة واحده وكفاية علينا كدا

تذكر جيدا اخي العزيز ان كرامة المراء من حياته فان فقد كرامته فقد حياته
ولكن لابد ان نعطي انفسنا فرصة اخيرة فربما ينصلح الحال
تحياتي
تسلم للنصيحة اي كان مين انت 🤍

• بيضحكني
التفاعلات: بيكهام الاسمرر
  • بيضحكني
التفاعلات: بيكهام الاسمرر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل