NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
بنت عمى المزة
انا اسمى مودى ودى اول قصة ليا ودى فعلاً قصة حقيقية ومش هتلاقوها فى اى موقع تانى وعندى 30 سنة وعندى بنت عمى متجوزة عندها 33 سنة وهى جميلة وطولها حوالى 170 سم ووزنها حوالى 65 كيلو وهى قمحاوية شوية وجسمها سكسى وبزازها كبيرة مغرية الواحد ميشبعش منهم
فى يوم من الايام طلبت منى انى اعمل لها حاجة من الفيس بتاعها وادتنى الباسوورد بتاع الفيس بتاعها المهم اخدت الباسوورد وعملتلها اللى طلبته منى وابتديت بعد كدة افتح الفيس بتاعها وافتح الرسايل بتاعتها لقيتها بتبعت رسايل لواحد جارها قصادها فى الشقة ولقيتهم بيبعتوا لبعض كلام حب وهى بتحبوا علشان جوزها بيفضل فى الشغل لحد وقت متأخر وهى مش بتشتغل لقيت اللى هى بتكلمه ده بيبعتلها كلام حب وبيحاول يهيجها عشان ينام معاها ويقولها انا نفسى اشوفكك زى امك ما ولدتك ونفسى احضنك واخدك فى حضنى ونريح بعض :g014: ونفسى ابات عندك ليلة هنسوى مع بعض الهوايل وهى بتقوله وانا كمان بارتاح فى حضنك قوى ونفسى تريحنى قال ليها وانا كمان عايز اشوفك ونفسى ارتاح معاكى وانزل على بزازك امصها ونفسى زبى يرتاح فى كسك واقضى معاكى احلى ليلة فى حياتنا كلها نيك
وانا فضلت متابع معاهم الرسايل وقلت انا لازم خليها تبعد عنه وانا اريحها لانى بحبها ونفسى انام معاها من زمان فكنت ببعتلها صور من موقع نسوانجى وببعتلها قصص سكس محارم من الفيس بتاعها على الشات كأنها بتبعهم لنفسها وكانت بتشوف الحاجات دى وبتمسحها على طول وراحت غيرك الباسوررد بتاع الفيس بتاعها
رحت عملت اكونت عالفيس بنفس اسمها وبنفس الصورة وبعتلها رسايل وكنت ببعتلها صور سكس من موقع نسوانجى وبعتلها صورة من المحادثة اللى كانت بينها وبن جارها اللى بتحبه وهددتها انى ممكن افضحها لو مكلمتنيش راحت رجعت ليا وطلبت منى كأبن عمها انى اغيرلها الباسوورد بتاع الفيس بتاعها وعملتلها كدة فعلا وهى لما الصورة بتا الشات راحتلها سألتى وانا قلتلها لازم يكون الطرف التانى هو اللى صور المحادثة ومحتفظ بيها وشككتها فى اللى بتحبه وفعلا اتخانقو وسابوا بعض وانا بقى كنت بروح عندها وابات عندها عشان هى فى الاسكندرية وانا من محافظة تانية بخلص شغل من هناك مرة كل اسبوعين تلاتة وممكن ابات فى الاسكندرية فكنت اروح ابات عندها لان معنديش سكن هناك وجوزها كان بيرحب بيا وانا بقى من فترة بكلمها عالفيس بوك وابتديت ابعتلها صور فيها حب وتلميحات انى بحبها وفى يوم كنت بخلص شغل وجوزها كان وردية ليل ورحت نزلت الصيدلية جبت قطرة مثيرة جنسيا للستات ورحت عندها الشقة واتعشينا وراحت عملت الشاى ودخلت تجيب فاكهة رحت حطيت لها 5 نقط فى الشاى بتاعها من غير ما تشوفنى ورجعت شربت الشاى وشربناه وقعدنا نتكلم انا وهى ونهزر ييجى نص ساعة ابتديت اشوفها مش على بعضها وابتدت تلمس جسمها وتتنهد وتلعب فى كسها من فوق الهدوم ولما بقيت مش على بعضها قالت انا هقوم اخد دش وانام وفعلا دخلت الحمام استنيت شوية بتاع دقيقة كدة ورحت فاتح عليها باب الحمام لقيتها قلعت عريانة وبتلعب بايدها فى كسها وايدها التانية بتلعب فى بزازها اول ما شافتنى اتخضت رحت داخل عليها عريان ملط وزيرى واقف قدامها شبرين رحت ماسكها وابتديت ابوسها فى شفايفها وايدى بتلعب فى كسها وهى من القطرة تعبانة ومش عارفة تعمل ايه بعد دقيقة ابتدت تتجاوب معايا وتتأوه ااااااااااااااه اااااااااااااه وانا رحت نازل على بزازها ومصيت حلمتها الشمال وهى بتتأوه وتوتوح وميتة من المحت ونزلت بعد كدة مص فى سرتها ونزلت على كسها مص ولحس فى زنبورها وكان كسها طعمه زى العسل وهى بتوحوح ورحت خدنها على اوضة النوم ونزلت لحس فى كسها وهى بتصرخ وبتقول نيكنى خلاص مش قادرة رحت ابتديت افرش زبى فى كسها وهى هتموت وبتقولى نيكنى نيكنى انا خلاص مش قادرة وكسها كان نار ولعة رحت دخلته فى كسها وابتديت ادخله واخرجه وهى بتقول ااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااه اااااااااااااح زبك حلو نيكنى وانا بنيك فيها وفضلت انيك فيها ييجى نص ساعة لحد ماجابت شهوتها وانا كمان وراحت خدت زبى فى بقها تمص فيه وبتلعب فيه لحد ما وقف تانى ونكتها كمان مرة ومن ساعتها وانا كل ما اروح عندها بنيكها فى غياب جوزها ونسيت جارها خالص وقطعت علاقتها بيه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%