مسا عليكم يخواتي احكي لكم قصه حصلت معايا
انا وبنت اختي حبيبتي الي بقت مراتي وعشقتي
فسامحوني لو اسلوبي مش حلو انا المبتدئ
نخش بقا ع القصه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الجزء الاول))
انا اسمي بكري وعني حاليا 29. وبنت اختي حبيبتي اسمها يارا عندها 19..نيجي بقا للأحداث..انا كان عندي 10.سنسن جي لي اختي عريس وكان ابن حلال وكان اتعرف على اختي بسبب شغلو المتنقل ف وتفقو وتمت الجوازه على خير وكنت لابس بدله وبرقص وبنهيص ودنيا عال وكنت بحب اختي جدا علشان يعتبر هي الي مرباني الفرح خلص ودنيا خلصت وتمام تاني يوم رحت انا وعلتي علشان الصباحيه جبنا ليها احلى زياره رحت سلمت عليها وقولتلها بيعملك كويس قالت متقلقش انتا يمعلم هو يقدر وببضحك وبنهزر خلصنا وروحنا بعد اسبوع ولا اسبوعين جوزها قلها رايح شغل بره في السعوديه وقرشين حلوين اوي قالت خليها بعدين قلها مينفعش بقولك قرشين حلوين وهنامن بيهم نفسنا قلتلو قد اي وترجع قلها مش عارف اروح وقولك جهز شنطته وحجز طيرتو ظبط كل حاجه وقلها هاتي اختك او اي حد من علتك يقعد معاكي قالت متشلش هم تروح وترجع بسلامه انا هبقا اشقر على ماما وبابا واخواتي وهجيب حد يقعد معايا متشلش هم يحبيبي ❤️ قال *****يخليكي ليا ينور عيوني باي ..باي اختي جات البيت عندنا قولتلها هو زعلك ولا اي قولي قالت مفيش يلمض قلي رايح السعوديه وفيها فلوس حلوه ويرجع نعمل الي احنا عايزينو وماما قلتلها ارتاحي اعملك حاجه تكليها قالت لا يماما انا وكله ماما بتقولي يلا يبكري استحما علشان تجيب حاجه لختك قولتها ماشي يماما اختي قالت متنجز يلا ولا اجي اسحمك انا قولتها وحيات امك قالت ***يرحم قولتها الكلام دا زمان يرحمك انا داخل اهو وضحكنا وتمام استحميت رحت جبت كل الي عيزينو وقعدنا وجي وقت النوم اختي قالت إنها هتروح بقا ماما قالتها لا باتي ومشي الصبح
ومحيله كتيره من ماما اختي قلتلها ماشي
رحنا على اوضتي الي هي أساس اوضتها بس ختها😁
ونا نايم قالت الي مقعدك هنا يااه قولتها الي جابك انتي دي اضتي قالت نعم يرحمك دا سريري قلتلها خلاص نامي السرير واسع وسريري مكسور قالت ماشي نمت جنبها وبحضنها ويحط ايدي على بطنها بقولها هو في حاجه حنا قالت اه بيبي قولتها بجد قالت اه قلت بنت شبهك صح ضحكت معرفش قولتها هتجوزها بقا ونضحك قالت يلا ننام وتكمل بقا بكره نمنا وصحبت الصبح قالت صباح الخير صباح النور على حماتي 😂 قوم بقا يلمض قمنا قولت اروح معها وهي وفقت بقيت أسعدها في البيت وطلبات وعده اكتر من 8شهوى وبطنها كبرت وعرفنا اللي في بطنها بنت ونا قولت انا الي اسميها ضحكت ملكش دعوه جوزي الي هيسميها قولت انا مليش دعوه انا الي واقف جمبك وبسعدك صح قالت صح قالت هتسميها اي قولت يارا قالت اسم حلو تصدق راحت رنت على جوزها قالت بكري سما بنتنا ياره قلها بيفهم قلتلو قدامك قد اي ونتزل قلها 7 شهور يحبتتي وقفلت معاه قالتلي جوزي موافق يلمض ضحكنا
وهزرنا في معاد الولاده جات نور عيوني مسكتها كده في أيدي وكنت مبسوووط بيها اوي ادتها لمها علشان تردعها
ونا بايت عند اختي وشايف حبيبتي بتكبر قدامي بقا عندها 12 سنه وبوها مات في حدثه وسااب فلوس كتيره ومامن عليهم زعلنا عليه كلنا وبعد شويا كنت باخد بنت اختي افسحها وبسطها وجبالها الي نفسها في كان عندي 22 هي مشاءجسمها فاير وجميله هي كانت بتبدلني الشعور ولحب في مره بنصور رحت بستها من خدها وهي كمان ونا بلف البوسه جات على شفتها وكملت بوس وقلت وحلوه يحبيبي وتعدي الايام وتبقا عندها 15 وببقينا نحب بعض اكتر واكتر وكل واحد يعترف أتاني عن حبو في يوم اهلي كلهم سفرو مفيهم اختي رحت رنت عليا اختي قلتلي تعالى عندي في البيت علشان ياره وراها دروس وخليك جمبها لحد مخلص انا عارفه انك ما بتزهقش منها قولها حالا رحت قعت في البيت ولا بس شرت علشان كنت لسا مستحمي راحت جات وقلت روح قلبي جي وهي امبسط لما شفتني وقولت ي ارض اتهدي دا الحلو ماشي عليك ومعدي هي متعوده اني اعكسها وقالت انتا قالع لي هتاخد برد قولت لسا واخد دش يقلبي ❤️
قالت انا كمان هخدلي دش وهي دخله الحمام كده بصيت عليها لقتها مبسوطه وبضحك رحت قلعت ودخلت الحمام رحت اشوفها كده من الشباك المنور ووبص لقيت قمر قدامي بزاز اي وطياز اي البت وقفت بتاعي من اول ناظره وببص لقيت بتحلق شعر كسها وبتنضفو وبدعك كسها جامد قالت بحبك اوي ونفسي تتجوزني يا بوكا دا اسم الدلع بتاعي
وهي بتدعك كسها جامد سمعت اهات جمده قولت لازم انزل وخبط عليها رحت خبط قولت في حاجه ي رورو قالت مفيش انا اتزحلقت قولتها فيكي حاجه قلتلي تمام قولتها اطلعي اشوف قالت ثواني ونا قاعد ع الكنبه وهي طلعت وكانت لبسه جيبه مع بضي خلاني هاااايج رحت قولتها فيكي اي قالت مفيش ونا بشوف رجليها كده وعدت على الكنبه وبرفع رجليها ونا بعملها مساج وقلها هنا يورحي تقولي ايوه ووبص على فخدها كده لقيت اجمل كس شفتو في حياتي انا طبعا هي مش لبيا اندر زبري وقف وشادد اوي عمال اقول يخربيت جمال كسك ي ياره ونا عمال ادعك في رجليها وبص على جملها وفخدها هي اخدت بالي اني ببص ونعتش دا ووبص لقيت حلمات بزازها شده اوي ونا بقول كده ولا اعملك مساج في حته تاني قالت وهي بصالي لا يحبيبي يخليك ليا ونا قعت جمبها وأيدي على ايديها ونبص لبعض وقالت بوكا انا بحبك اوي وقتلها ونا بعشقك ي رورو
ووقت وحنا بنبص لبعض رحت ختها على شفيفي وشفيفها بنبوس بعض جامد وأيدي على كسها وبزازها وهي مسكت بتاعي قالت واقف اوي ي بوكا قولتها واقف عليكي يحببتي رحنا شلتها على السرير قلعتني الشرت وقالت ممكن ابوسو قتلها ماشي ونا هاااايج مش قادر
بتلحس وبتمص زبي اكتر من عشر دقايق قولتها كفايا قولتها اتعلمتي الحجات دي فين يسوسه من صحابي وشفت فديوهات منهم وقلت لازم اعمل دا معاك وقلتها ونا نفسي تكوني ليا لحد مموت قالت منا جمبك اهو رحت وخدها وواخد شفيفها وقلعتها بقت عريانه قدامي زي مشلتها اول مره قولت حبيبتي انا تعبت قالت يلا ونا كمان علشان مش قادره رحت الحس كسها بلحس كسها ودخل ربع عقله في كسها وهي جابت على وشي مرتين رحت بخدهم على بقي اشفطهم وقالت يلا مش قادره اتجوزني انا مراتك ونا هايج مش شايف قدامي قولت انتي بنت مش عايز افتحك قالت افتحني انا بحبك وبعشقك ومليش غيرك ونهرب نروح اي حته ونا خلاص مش قادر وهي عماله تهجيني نيك حبيتك بنت اختك نيك لبوتك الي شلتها وهي صغيره وهي عماله تهيجني ونا نايم عليها وببابوس شفيها راحت حطت زبري على كسها مسكتني وقالت يلا يحبيبي انا موفقه على كل حاجه وبحط بتاعي في كسها ودخلت الرأس هي عماله تنهد رحت دخلتو في كسها كلو وعمال انيك فيها وتقول كمان نكنيي نيك شرمطك دخلو كلو ونا عمال اسخن ونيك فيها بعنف ودم غرق الملايه ونا سمحت كسها من الدم بي مناديل مبلله رحت كملت نيك فيها وهي عماله تبص في عيني وحضناني بي رجليها واديها وتقول كان نفسي في اللحظه دي ونا عمال اانيك بقول خديه يلبوه قالت اشتم كمان خدي يا متناكه خدي يمومس هي ااااااه ااااه اااااه هجيب هجيب جيبي يشموطه جابت على زبري ونا قولت هجبهم يا متناكه راحت حضنتني وخدتني في شفيفي عماله تبوس ونا خلاص هجيب رحت قولت الي يحصل يحصل رحت حضنها جامد بسرعه عنيف اوي قلت احملي يبنت البوه خدي يمراتي في دقيقه رحت جبت لبن كتير اوي صفاني فضلنا حضنين بعض اكتر من ربع ساعه قالت بحبك اوي ونا بقولها انا جبت فيكي يبت يعبيطه قالت مش فارق انا بحبك ومش عايزه اتجوز انا اتجوزتك خلاص ونعيش انا ونتا وبس قولتها ونا مش هسيبك ووعدك اني اكون اكتر واحد يخاف عليكي ويكون صادق معاكي انا ليا مين غيرك ينن عيوني بحبك يبت قالت يلا نروح ناخد دش قمنا وحنا عرينين فتحنا الدش وحضنين بعضنا في الحمام بتاعي وقف تاني ونا بقولها يلا واحد تاني سمعنا في حد داخل الشقه وهنا ......
انتظر الجزء الثاني لو جبتلكم قولولي علشان انزل
سمحوني لو اسلوبي مش قد كده انا جديد
مستني ردكم يا اخواتي ونشوف التفاعل 💯❤️🔥👋
انا وبنت اختي حبيبتي الي بقت مراتي وعشقتي
فسامحوني لو اسلوبي مش حلو انا المبتدئ
نخش بقا ع القصه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الجزء الاول))
انا اسمي بكري وعني حاليا 29. وبنت اختي حبيبتي اسمها يارا عندها 19..نيجي بقا للأحداث..انا كان عندي 10.سنسن جي لي اختي عريس وكان ابن حلال وكان اتعرف على اختي بسبب شغلو المتنقل ف وتفقو وتمت الجوازه على خير وكنت لابس بدله وبرقص وبنهيص ودنيا عال وكنت بحب اختي جدا علشان يعتبر هي الي مرباني الفرح خلص ودنيا خلصت وتمام تاني يوم رحت انا وعلتي علشان الصباحيه جبنا ليها احلى زياره رحت سلمت عليها وقولتلها بيعملك كويس قالت متقلقش انتا يمعلم هو يقدر وببضحك وبنهزر خلصنا وروحنا بعد اسبوع ولا اسبوعين جوزها قلها رايح شغل بره في السعوديه وقرشين حلوين اوي قالت خليها بعدين قلها مينفعش بقولك قرشين حلوين وهنامن بيهم نفسنا قلتلو قد اي وترجع قلها مش عارف اروح وقولك جهز شنطته وحجز طيرتو ظبط كل حاجه وقلها هاتي اختك او اي حد من علتك يقعد معاكي قالت متشلش هم تروح وترجع بسلامه انا هبقا اشقر على ماما وبابا واخواتي وهجيب حد يقعد معايا متشلش هم يحبيبي ❤️ قال *****يخليكي ليا ينور عيوني باي ..باي اختي جات البيت عندنا قولتلها هو زعلك ولا اي قولي قالت مفيش يلمض قلي رايح السعوديه وفيها فلوس حلوه ويرجع نعمل الي احنا عايزينو وماما قلتلها ارتاحي اعملك حاجه تكليها قالت لا يماما انا وكله ماما بتقولي يلا يبكري استحما علشان تجيب حاجه لختك قولتها ماشي يماما اختي قالت متنجز يلا ولا اجي اسحمك انا قولتها وحيات امك قالت ***يرحم قولتها الكلام دا زمان يرحمك انا داخل اهو وضحكنا وتمام استحميت رحت جبت كل الي عيزينو وقعدنا وجي وقت النوم اختي قالت إنها هتروح بقا ماما قالتها لا باتي ومشي الصبح
ومحيله كتيره من ماما اختي قلتلها ماشي
رحنا على اوضتي الي هي أساس اوضتها بس ختها😁
ونا نايم قالت الي مقعدك هنا يااه قولتها الي جابك انتي دي اضتي قالت نعم يرحمك دا سريري قلتلها خلاص نامي السرير واسع وسريري مكسور قالت ماشي نمت جنبها وبحضنها ويحط ايدي على بطنها بقولها هو في حاجه حنا قالت اه بيبي قولتها بجد قالت اه قلت بنت شبهك صح ضحكت معرفش قولتها هتجوزها بقا ونضحك قالت يلا ننام وتكمل بقا بكره نمنا وصحبت الصبح قالت صباح الخير صباح النور على حماتي 😂 قوم بقا يلمض قمنا قولت اروح معها وهي وفقت بقيت أسعدها في البيت وطلبات وعده اكتر من 8شهوى وبطنها كبرت وعرفنا اللي في بطنها بنت ونا قولت انا الي اسميها ضحكت ملكش دعوه جوزي الي هيسميها قولت انا مليش دعوه انا الي واقف جمبك وبسعدك صح قالت صح قالت هتسميها اي قولت يارا قالت اسم حلو تصدق راحت رنت على جوزها قالت بكري سما بنتنا ياره قلها بيفهم قلتلو قدامك قد اي ونتزل قلها 7 شهور يحبتتي وقفلت معاه قالتلي جوزي موافق يلمض ضحكنا
وهزرنا في معاد الولاده جات نور عيوني مسكتها كده في أيدي وكنت مبسوووط بيها اوي ادتها لمها علشان تردعها
ونا بايت عند اختي وشايف حبيبتي بتكبر قدامي بقا عندها 12 سنه وبوها مات في حدثه وسااب فلوس كتيره ومامن عليهم زعلنا عليه كلنا وبعد شويا كنت باخد بنت اختي افسحها وبسطها وجبالها الي نفسها في كان عندي 22 هي مشاءجسمها فاير وجميله هي كانت بتبدلني الشعور ولحب في مره بنصور رحت بستها من خدها وهي كمان ونا بلف البوسه جات على شفتها وكملت بوس وقلت وحلوه يحبيبي وتعدي الايام وتبقا عندها 15 وببقينا نحب بعض اكتر واكتر وكل واحد يعترف أتاني عن حبو في يوم اهلي كلهم سفرو مفيهم اختي رحت رنت عليا اختي قلتلي تعالى عندي في البيت علشان ياره وراها دروس وخليك جمبها لحد مخلص انا عارفه انك ما بتزهقش منها قولها حالا رحت قعت في البيت ولا بس شرت علشان كنت لسا مستحمي راحت جات وقلت روح قلبي جي وهي امبسط لما شفتني وقولت ي ارض اتهدي دا الحلو ماشي عليك ومعدي هي متعوده اني اعكسها وقالت انتا قالع لي هتاخد برد قولت لسا واخد دش يقلبي ❤️
قالت انا كمان هخدلي دش وهي دخله الحمام كده بصيت عليها لقتها مبسوطه وبضحك رحت قلعت ودخلت الحمام رحت اشوفها كده من الشباك المنور ووبص لقيت قمر قدامي بزاز اي وطياز اي البت وقفت بتاعي من اول ناظره وببص لقيت بتحلق شعر كسها وبتنضفو وبدعك كسها جامد قالت بحبك اوي ونفسي تتجوزني يا بوكا دا اسم الدلع بتاعي
وهي بتدعك كسها جامد سمعت اهات جمده قولت لازم انزل وخبط عليها رحت خبط قولت في حاجه ي رورو قالت مفيش انا اتزحلقت قولتها فيكي حاجه قلتلي تمام قولتها اطلعي اشوف قالت ثواني ونا قاعد ع الكنبه وهي طلعت وكانت لبسه جيبه مع بضي خلاني هاااايج رحت قولتها فيكي اي قالت مفيش ونا بشوف رجليها كده وعدت على الكنبه وبرفع رجليها ونا بعملها مساج وقلها هنا يورحي تقولي ايوه ووبص على فخدها كده لقيت اجمل كس شفتو في حياتي انا طبعا هي مش لبيا اندر زبري وقف وشادد اوي عمال اقول يخربيت جمال كسك ي ياره ونا عمال ادعك في رجليها وبص على جملها وفخدها هي اخدت بالي اني ببص ونعتش دا ووبص لقيت حلمات بزازها شده اوي ونا بقول كده ولا اعملك مساج في حته تاني قالت وهي بصالي لا يحبيبي يخليك ليا ونا قعت جمبها وأيدي على ايديها ونبص لبعض وقالت بوكا انا بحبك اوي وقتلها ونا بعشقك ي رورو
ووقت وحنا بنبص لبعض رحت ختها على شفيفي وشفيفها بنبوس بعض جامد وأيدي على كسها وبزازها وهي مسكت بتاعي قالت واقف اوي ي بوكا قولتها واقف عليكي يحببتي رحنا شلتها على السرير قلعتني الشرت وقالت ممكن ابوسو قتلها ماشي ونا هاااايج مش قادر
بتلحس وبتمص زبي اكتر من عشر دقايق قولتها كفايا قولتها اتعلمتي الحجات دي فين يسوسه من صحابي وشفت فديوهات منهم وقلت لازم اعمل دا معاك وقلتها ونا نفسي تكوني ليا لحد مموت قالت منا جمبك اهو رحت وخدها وواخد شفيفها وقلعتها بقت عريانه قدامي زي مشلتها اول مره قولت حبيبتي انا تعبت قالت يلا ونا كمان علشان مش قادره رحت الحس كسها بلحس كسها ودخل ربع عقله في كسها وهي جابت على وشي مرتين رحت بخدهم على بقي اشفطهم وقالت يلا مش قادره اتجوزني انا مراتك ونا هايج مش شايف قدامي قولت انتي بنت مش عايز افتحك قالت افتحني انا بحبك وبعشقك ومليش غيرك ونهرب نروح اي حته ونا خلاص مش قادر وهي عماله تهجيني نيك حبيتك بنت اختك نيك لبوتك الي شلتها وهي صغيره وهي عماله تهيجني ونا نايم عليها وببابوس شفيها راحت حطت زبري على كسها مسكتني وقالت يلا يحبيبي انا موفقه على كل حاجه وبحط بتاعي في كسها ودخلت الرأس هي عماله تنهد رحت دخلتو في كسها كلو وعمال انيك فيها وتقول كمان نكنيي نيك شرمطك دخلو كلو ونا عمال اسخن ونيك فيها بعنف ودم غرق الملايه ونا سمحت كسها من الدم بي مناديل مبلله رحت كملت نيك فيها وهي عماله تبص في عيني وحضناني بي رجليها واديها وتقول كان نفسي في اللحظه دي ونا عمال اانيك بقول خديه يلبوه قالت اشتم كمان خدي يا متناكه خدي يمومس هي ااااااه ااااه اااااه هجيب هجيب جيبي يشموطه جابت على زبري ونا قولت هجبهم يا متناكه راحت حضنتني وخدتني في شفيفي عماله تبوس ونا خلاص هجيب رحت قولت الي يحصل يحصل رحت حضنها جامد بسرعه عنيف اوي قلت احملي يبنت البوه خدي يمراتي في دقيقه رحت جبت لبن كتير اوي صفاني فضلنا حضنين بعض اكتر من ربع ساعه قالت بحبك اوي ونا بقولها انا جبت فيكي يبت يعبيطه قالت مش فارق انا بحبك ومش عايزه اتجوز انا اتجوزتك خلاص ونعيش انا ونتا وبس قولتها ونا مش هسيبك ووعدك اني اكون اكتر واحد يخاف عليكي ويكون صادق معاكي انا ليا مين غيرك ينن عيوني بحبك يبت قالت يلا نروح ناخد دش قمنا وحنا عرينين فتحنا الدش وحضنين بعضنا في الحمام بتاعي وقف تاني ونا بقولها يلا واحد تاني سمعنا في حد داخل الشقه وهنا ......
انتظر الجزء الثاني لو جبتلكم قولولي علشان انزل
سمحوني لو اسلوبي مش قد كده انا جديد
مستني ردكم يا اخواتي ونشوف التفاعل 💯❤️🔥👋