NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش بما اننا ف اواخر سنه الجديده

اللى اتمنيته متحققش ومش هيتحقق للاسف العمر ضاع خلاص
اتغيرت للسوأ وللاضعف والحيره وكل حاجه وحشه 😊😊😊😊💔💔

ايه اللي كنت بتتمناه من أربع سنين يعني ٢٠١٨ او اي اللي تغير فيك بقيت حد احسن ولا اوحش بالنسبالك وكنت عايز تبقي اي حققت ده ولا بالنسبالي كنت بدعي ف مطر ان اتجوز حد كنت بحبه اوووي مع اننا مكناش بنتكلم يعتبر وكنت طيبه اووي كنت بالنسبه لناس هبله يعني ودلوقتي ف تغيير كبير ف كل حاجه بس الحمد لله للأحسن وانت ؟؟
مش عارف الصراحه يمكن مش بعرف اتمني حاجه بجد او مليش هدف
تحسيني هوائي كدا بس الي بحبو فيا اني بختار الصح دايما مهما كان صعب
التوفيق لينا وليكي ✌️

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
هتصدقينى لو قلتلك مش عارف

• عجبني
  • هممم
التفاعلات: Donia a و Aymanx123
اتمني انجح فالكلية ومعايا بزنس تاني خاص قائم حاليا اتمني اتوفق فيه
لكن اهم حاجة مخسرش حد عزيز عليا من اهلي

• حبيته
ايه اللي كنت بتتمناه من أربع سنين يعني ٢٠١٨ او اي اللي تغير فيك بقيت حد احسن ولا اوحش بالنسبالك وكنت عايز تبقي اي حققت ده ولا بالنسبالي كنت بدعي ف مطر ان اتجوز حد كنت بحبه اوووي مع اننا مكناش بنتكلم يعتبر وكنت طيبه اووي كنت بالنسبه لناس هبله يعني ودلوقتي ف تغيير كبير ف كل حاجه بس الحمد لله للأحسن وانت ؟؟
الحمد **** .. اتغيرت للاسوء بس عشان اعرف اتعامل مع الناس وجربت كل حاجه وبعرف اسيطر واتعامل بس متجمد من جوا مفيش احساس

• محزن
التفاعلات: Donia a
الحمد **** .. اتغيرت للاسوء بس عشان اعرف اتعامل مع الناس وجربت كل حاجه وبعرف اسيطر واتعامل بس متجمد من جوا مفيش احساس
متعاملش ناس بمعاملتهم هي ناس مش كلها وحشه ولا كلهم حلوين بس انت مبتعرفش هم مروا ب ايه ولا هم يعرفوا ف احسن معامله وياا لو خليت حد يضحك وهو زعلانه حاجه حلوه وهتلاقي حد يطلعك برا المود الوحش ده ويحسسك بالاحاسيس حلوه

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: sins_ و Aymanx123
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فيه حاجه غلط فالبوست

• عجبني
متعاملش ناس بمعاملتهم هي ناس مش كلها وحشه ولا كلهم حلوين بس انت مبتعرفش هم مروا ب ايه ولا هم يعرفوا ف احسن معامله وياا لو خليت حد يضحك وهو زعلانه حاجه حلوه وهتلاقي حد يطلعك برا المود الوحش ده ويحسسك بالاحاسيس حلوه
كل اما احاول اطلع الحلو لشخص واهتم محدش بيقدر وتقريبا بيحبو الوش الوحش ليا يعنى لما ببقى بيه بعمل اى حاجه وبيبقو معايا لكن لما بهتم مبلاقيش احساس ليا

• عجبني
كنت احسن بكتير و دلوقت اسواء جدا

• عجبني
تغيير كبير و جزري في حياتي حرفيا
كنت زمان اجتماعي دلوقتي مبقتش احب اتكلم فالواقع و بفضل برامج السوشيال
🤣 يمكن السجاير زودتها و وصلت للسيجار بس still مش اللي هتاثر اوي
كتفكير فهو مختلف
و اهم درس اتعلمته 🤣 اوعا تثق في حاجه اسمها حب علشان يا هتتخزوق فالاخر يا هتقع وقعه منيلة و تتكسر

• عجبني
اتمنيت اني ماثقش فحد بسرعه وابطل اعامل كل واحد بعاملتي انا مش بمعاملته هو وبردو ماعرفتش للاسف لحد اما بقيت اتجنب اتعامل مع الناس تماما

تفتكري لو حد فينا حقق اللي نفسه كان زمانه هنا انا اسف علي صراحتي بس دي الحقيقة
لو حد فينا حقق أحلامه المادية و العلمية مكنش زمانه هنا لان اكيد معندهوش وقت
لو حد فينا حقق أحلامه العاطفية و العائلية مكنش زمانه هنا
تاني انا اسف بس كلنا كده تايهين و انا اولهم

الحمد لله

طبعا بقيت اوحش لان مفيش اي انجاز عملتو في السنين دي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%