NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ازاى يعنى مش مفيد ده بيبقا فيه صحتنا كلها ده الواحد لما بينام مع واحد ويجيبهم مرتين ثلاثه بيروح الشغل تانى يوم بالعافيه والنبى متقولوش كلام وخلاص اشربوه يا بنات هتذيدوا والصحه هترد اسمعوا الكلام والفرقان يغمض عينه 😂😂😂😂

أنا ببلعه فعلا لكن لو في اي ضرر هبطل لأن هو مش حاجه جميلة اوي للدرجه يعني وياريت ياجماعة حد يعرفني الضرر اللي خدته لما بلعت اتخلص منه ازاي وكده
هو مافيهوش ضرر ولا افاده الا للمهبل اما في المعده لا ضرر ولا فايده

في الافلام الاجنبيه بلاقي واحده بتبلع المني مش ده مضر في الجسم ولا ايه ؟ ومش بتقرف؟
في الافلام الاجنبيه بلاقي واحده بتبلع المني مش ده مضر في الجسم ولا ايه ؟ ومش بتقرف؟
لا طبعا اللي مارست معاهم ساعات يبلعو المني وتجيب من بين بزازها تحط بلسانها

قذف الرجل المني في مهبل المرأة هو الاساس وهذا ما أراه

بصراحة انتظرت كتير عشان اشوف الردود واقيم حاجات معينة في دماغي ✌️✌️

الخلاصة: بلع المني داخل الفم والوصول للمعدة عادي لا يوجد منه اي خطر من الناحية العلمية .

ولكن تعالي هنا : المصدر الأول لنقل الأمراض الجنسية وبعض الأمراض المزمنة سي فيروس C

ممثلات الجنس دي ناس بتتقاضي مبالغ لا بأس بها عشان تتصنع اللذة في طعمة 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

راي الشخصي : حاجة مقرفة ومش مرحب بيها اطلاقا. ونسبة 99.99 من سيدات الشرق الأوسط كلة بتتمنع عنه لسببين الأول الرائحة والثاني الطعم .

مقالات كتير: هتقول عن الفوائد الجبارة ولكن الفائدة الوحيدة منه هي داخل (( المهبل ))

الي بتقول عجبني وجميل ووووووو دي حالة إنما كلنا اكيد جربنا أما زوجة أو سوري شمال ...قيم كلامي وقارن بالحياة العامة مش مجردة كلام من كيبورد ✌️✌️
كلام جميل و راي تمام
بعد كده تعدي علي الكومنت بتاعي و تقولي رايك
🤝🤝

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
مراتي تتفه مش تبلع لانها بيتعمل مساج ليا كتير للاطاله وكمان الافلام ياجماعه دي فشنك مش حقيقه

مفيش اى ضرر يذكر من المنى فى الفم اما القرف فدى ازواق

ضرر اي دانا نفسي ادوق طعمه

• جامد
التفاعلات: Rania Mourad
علميا لا يوجد ضرر لبلع السائل
ولكن اجتماعيا غير محبب بلعه

• عجبني
التفاعلات: مكيانيكي حريم, بطل مصر في نيك الطيز, نفسي انيك اختي في طيزها و شخص آخر
يا جماعه محدش يقدر يحكم في ضرر ولا لا غير اللي عامل تحاليل المني عادي بيبقي فيه باكتريا و فيروسات لو شخص عنده اي اعراض او شخص كتير العلاقات
حتت بلعه و هوا سليم فيها ضرر لا مفيش فيها اي ضرر خالص و محدش يهبد و يقول مفيد
اتفق في نقطة التحاليل ✌️

• عجبني
التفاعلات: مكيانيكي حريم و Toto shemael
علمياً حاسة القرف و الاشمئزاز لدى الانثى اعلى بكثير من الرجل
طبياً لا يوجد اي ضرر من بلع السائل المنوي على العكس لانه يحوي فوائد و ڤيتامينات متعددة
و لكن هذا يعتمد على طعم السائل ، هُناك اطعمة ممكن ان تُحسن من مذاقهُ
ابحثي في هذا الجانب ان كنتِ مهتمةٌ

تحيتي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لأ طبعاً مفيش حتى أبحاث علميه قالت كده

هوا مفيش ضرر بالعكس هوا مفيد وفيه قيم غذائيه وسعرات عاليه لكن انها تقرف دي ترجعلها..

الأفلام الأجنبيه كلها تمثيل × تمثيل . وبلع المنى اللى ثبت أنه بيسبب قرحة المعده . أما القرف ده بيفرق من واحده للتانيه

مفيد جدا جدا لوشك ولنضارة بشرتك

• بيضحكني
التفاعلات: I Love Bitch Girls
انا جربت وطعمه حلو بس بميل للملوحه اشويه

• بيضحكني
التفاعلات: I Love Bitch Girls
لو علي الضرر ف مفيش ضرر
لاكن لو علي القرف لو جربتي ف هو مش حاجة وحشه الموضوع يبان مقرف ل اي حد مجربش هو خوف مش اكتر اول لما تجربي هتدمنيه هو مش سئ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%