NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انت مش ناوي تعمل اي حاجه في قصتك كل اللي مشاركين منزلين و قربوا يخلصوا ومفيش غيرك انت و عراف عشان عراف لسه بيبتدي يكتب جزء تاني و نت مش عارف ليه واقف انا عارف انك دخل تكتب وخلاص رس طالما نزلت بقصه كملها و اديها حقها لا نها جامده مفيش قصه مش جامده حتي قصة ليل جامده و قصه مني جامده لانها غمضه ونتي يا مني اكتفيتي بجزائين من قصه خلاص و لا بتكتبي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت مش ناوي تعمل اي حاجه في قصتك كل اللي مشاركين منزلين و قربوا يخلصوا ومفيش غيرك انت و عراف عشان عراف لسه بيبتدي يكتب جزء تاني و نت مش عارف ليه واقف انا عارف انك دخل تكتب وخلاص رس طالما نزلت بقصه كملها و اديها حقها لا نها جامده مفيش قصه مش جامده حتي قصة ليل جامده و قصه مني جامده لانها غمضه ونتي يا مني اكتفيتي بجزائين من قصه خلاص و لا بتكتبي
لا طبعا الباقي هينزل بس وقفنا عشان نركز في عرب ايدول وبعدين هنرجع أنا مجهزة حاجة حلوة

بص يا سيدي انا حرفيا عندي كام حوار برا المكان شخصي يعني
دا غير ارب ايدول واللي عايز قصه
دا غير اديني عقلك
انا كتبت من الجزء كتير بس لسه مخلصتوش

بس حاضر و**** هنزلهم قريب اوي

بص يا سيدي انا حرفيا عندي كام حوار برا المكان شخصي يعني
دا غير ارب ايدول واللي عايز قصه
دا غير اديني عقلك
انا كتبت من الجزء كتير بس لسه مخلصتوش

بس حاضر و**** هنزلهم قريب اوي
تمام وللهي بقولك كده عشان قصه تحفه

لا طبعا الباقي هينزل بس وقفنا عشان نركز في عرب ايدول وبعدين هنرجع أنا مجهزة حاجة حلوة
طيب ومتياسيش من حورا موضوع دفن احياء وحنا معكي مطرح ماتنزلي حاجه هتلاقيني و هتلاقينا مسنديلين معكي

تمام وللهي بقولك كده عشان قصه تحفه
حبيبي
دا غير اني مكتبتش من زمان وفكره اني ارجع اكتب والتزم بالكتابه مش سهله

• حبيته
التفاعلات: د محمود عبده
طيب ومتياسيش من حورا موضوع دفن احياء وحنا معكي مطرح ماتنزلي حاجه هتلاقيني و هتلاقينا مسنديلين معكي
😂كنت ساندت في موضوع الصور اللي لسه منزلاه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%