NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متحرش تويتر

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عندي واحد من اصدقاء الفيس كنت مرتبط بمراته قبل ما يتجوزو كل ماشوفو بيعملي كومنت بفتكر مراته لما كنت بزعل منها بتصالحني انها تكلمني كاميرا وتقلعلي 🤦😂

• بيضحكني
  • عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: بحاول اتعلم, ديوث امى ايمان, اردني رايق و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عندي واحد من اصدقاء الفيس كنت مرتبط بمراته قبل ما يتجوزو كل ماشوفو بيعملي كومنت بفتكر مراته لما كنت بزعل منها بتصالحني انها تكلمني كاميرا وتقلعلي 🤦😂
ايام الشقاوة
دالوقت مراته خلاص مش هاففها الشوق

• بيضحكني
التفاعلات: متحرش تويتر
ذكريات بنت متناكه 😂😂
هي كانت عايشه اول ايام جوازهم ف رعب فاكره اني هكلمو ف ال كان بينا وعملتلي بلوك ساعتها واستنت مصيرها لما عاشت وخلفت بدل العيل 3 فكت البلوك 😂

• حبيته
التفاعلات: جرب حظك
ايام الشقاوة
دالوقت مراته خلاص مش هاففها الشوق
جوزها يوم عيد ميلاده نفس عيد ميلادي لازم كل سنه ادخل اعيد عليه وافكرها بالشووق 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: بوووحمييد 🔞🔥
هي كانت عايشه اول ايام جوازهم ف رعب فاكره اني هكلمو ف ال كان بينا وعملتلي بلوك ساعتها واستنت مصيرها لما عاشت وخلفت بدل العيل 3 فكت البلوك 😂
يبقي حنت لايام زمان 😂😂

• بيضحكني
ذكرتني باللي مضى

• بيضحكني
سبها وسيب صاحبك. وروح اتجوز

• بيضحكني
اخ لو تروح تزورهم و يدخل جوزها حمام تقلها ما بدك تروقينا

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: اردني رايق
  • عجبني
التفاعلات: جرب حظك
طب ما تجرب كلمها
مش ناوي والفكره مش ف بالي اصلا بس استغربت لما فكت البلوك عشان كدا فكرتني باللذي مضي 😂😂

يابختك

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%