NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مش عارفه عجبني الموضوع اوي خصوصا اني مشوفتش بنت ديوثه قبل كده
مش فاهمك
انتي أصلا مش مطالبة بحفظ عرضهم او شرفهم علشان تديثي عليهم 😅
و شكلك اصغر من اختك

انتي بس عندك نوع من انواع التراكمات النفسية لو واجهتيها حتفكك من الموضوع كله و مش حتلاقي فيه متعة

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: نورهان دي انا
مش فاهمك
انتي أصلا مش مطالبة بحفظ عرضهم او شرفهم علشان تديثي عليهم 😅
و شكلك اصغر من اختك

انتي بس عندك نوع من انواع التراكمات النفسية لو واجهتيها حتفكك من الموضوع كله و مش حتلاقي فيه متعة
ممكن توضح اكتر واه انا اصغر حد في البيت

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
الاباحيه بتغير الفطره السلميه وانتي شكلك اصلا لسا صغيره فكك من المنتدي والسكس ي فنانه و خليكي طبيعيه زي الناس متخديش الطريق دا من دلوقتي

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و نورهان دي انا
ممكن توضح اكتر واه انا اصغر حد في البيت
يعني ممكن تكون عندك تراكمات من معاملتهم ليكي

بحيث انهم بيحسسوكي انك دايما الاصغر و الي مش فاهمة حاجة

و بينتقضوكي في تصرفات كتير

و ده بيخليكي عايزة تشوفهيم دائماً في اوضاع تكسر الصورة المثالية الي دايما بتحسيك بالنقص عنهم

اوضاع تحسسك ببشريتهم الكاملة في صورة الذوبان في الشهوات
زيهم زيك كا إنسان بحت مجرد من الهالة الوقورة الكاملة قدامه و انه مش الشخص الكامل الي بيمارس عليكي الكبت و الحكم و النقض الي بيحسسك بانهم احسن منك
و كل ده سببه جواكي انك مش بتتكلمي
بتكتمي في نفسك مش اكتر

و جايز يكون تحليلي خاطئ تماما
و ممكن يكون مقارب
و الابعد من المرجح انه يكون صح

انا معرفكيش
بس ده تحليلي. بشكل عام من سطور صغيرة كتبتيها

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: نورهان دي انا و y0unes0
  • أتفق

و ده بيخليكي عايزة تشوفهيم دائماً في اوضاع تكسر الصورة المثالية الي دايما بتحسيك بالنقص عنهم

زيهم زيك كا إنسان بحت مجرد من الهالة الوقورة الكاملة قدامه و انه مش الشخص الكامل الي بيمارس عليكي الكبت و الحكم و النقض الي بيحسسك بانهم احسن منك
بتكتمي في نفسك مش اكتر

و ممكن يكون مقارب

انا معرفكيش
الكلام ده سليم جدا واحترم رايك و تحليلك

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: نورهان دي انا و Life selector
مش عارفه هل ده صح وله غلط وله ممكن يحصل اصلا بس بقيت بديث علي ماما واختي وبحب اكلم عليهم مع اصحابي اوي مع اني مش كده خالص بس محصلش كده غير لما دخلت هنا ومارست مع اختي سحاق عاوزه اعرف ده ميولي خالص وله فتره وتعدي
عاوزهم يتفشخو

• عجبني
مش عارفه هل ده صح وله غلط وله ممكن يحصل اصلا بس بقيت بديث علي ماما واختي وبحب اكلم عليهم مع اصحابي اوي مع اني مش كده خالص بس محصلش كده غير لما دخلت هنا ومارست مع اختي سحاق عاوزه اعرف ده ميولي خالص وله فتره وتعدي
لا فتره وهتعدى بس اهم حاجه تقطعى من هنا فتره تعملى اى حاجه تانيه غير الجنس علشام ميبقاش عاده

• عجبني
ده ميول مؤقت بسبب تواجدك كتير على المنتدى لو إبتعدتي فترة و غيرتي نظامك و يمكن شغلتي وقتك هيتغير ميولك تاني، بيقولوا في المثل الزن على الودان أمرّ من اليحر و هو ده بالضيط تأثير المنتدى هنا

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: نورهان دي انا و اسنانجي

بتكتمي في نفسك مش اكتر

و ممكن يكون مقارب

انا معرفكيش
هو تحليل شبه صح في حجات كتير جدا

• أتفق
التفاعلات: Life selector
جديده دى

• بيضحكني
  • أتفق
  • حبيته
لا هو مش ميولك خالص واضح من التعليقات انك صغيره فعلا وانك شوفتي حاجه جديده حبيتي تجربي والتجربه عجبتك وهتاخدك لكوارث قدام مش هتعرفي ترجعي منها بلاش تبقي انطوائيه ف البيت ودايما ساكته ولوحدك شاركيهم وابقي معاهم وابدئي ابعدي عن هنا

• عجبني
بلاش احسن اخرتها وحشه وهتزعلي
ارجعي لفطرتك كبنت بلاش شذوذ تحديداً مع الأقارب والمعارف

• عجبني
ابعدي عن الافكار دي حترجعي لطبيعتك تاني

• عجبني
بديث زيك وعندي نفس المشكلة

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%