NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تنصحونى بايه؟
ممكن كثير يزعل من كلامي بس للاسف مش بجامل و لما حد ينزل موضوع استشاره ارد عليه بصدق
عن نفسي اقولك بلاش تنزلي صور و عارفه كثير يستسهل ينزل صوره كثير
تعودت قبل ما اقابل التبادل و نتفق على كل شي ارسل صوره لو عجبه نكمل او كل واحد يروح في طريقه و جسمي مهتمه فيه لاني بنوتي تبادل و البس
السبب تعرضت لابتزاز حقير من موجب كان عامل نفسه تبادل و مش عشان اتناك كان عشان ادفع فلوس و دفعت و تنكت من صحابه بليله سودا تعبت بعدها فتره

• عجبني
التفاعلات: ريم سالب بنوتي 🥰 و ولد..
ممكن كثير يزعل من كلامي بس للاسف مش بجامل و لما حد ينزل موضوع استشاره ارد عليه بصدق
تعودت قبل ما اقابل التبادل و نتفق على كل شي ارسل صوره لو عجبه نكمل او كل واحد يروح في طريقه و جسمي مهتمه فيه لاني بنوتي تبادل و البس
السبب تعرضت لابتزاز حقير من موجب كان عامل نفسه تبادل و مش عشان اتناك كان عشان ادفع فلوس و دفعت و تنكت من صحابه بليله سودا تعبت بعدها فتره
بس انا بحب اسمع الاراء

بس انا بحب اسمع الاراء
اكيد كلنا نحب حد يمدح جمالنا و جسمنا و يتغزل بانوثتنا
لاحظ ان كتبت ........... عن نفسي و الكلام اللي فوق و ده انا مقتنعه فيه و مش بفرضه على حد 👄
شفت صورتك جسمك حلو و طياز كبيره و كيرفي ببشره بيضاء صافيه و باين انك تهتم فيها 💋
و الاجمل الصوره ما فيه تفاصيل شخصيه لك و ده مهم للامان فقط طيازك الكبيره و باقي التفاصيل مخفيه 👌
اتمني تعثري على عريس يسعدك يا حلوه :love:

• عجبني
التفاعلات: ولد..
اكيد كلنا نحب حد يمدح جمالنا و جسمنا و يتغزل بانوثتنا
لاحظ ان كتبت ........... عن نفسي و الكلام اللي فوق و ده انا مقتنعه فيه و مش بفرضه على حد 👄
شفت صورتك جسمك حلو و طياز كبيره و كيرفي ببشره بيضاء صافيه و باين انك تهتم فيها 💋
و الاجمل الصوره ما فيه تفاصيل شخصيه لك و ده مهم للامان فقط طيازك الكبيره و باقي التفاصيل مخفيه 👌
اتمني تعثري على عريس يسعدك يا حلوه :love:

مرسى اوى يا قمر

• حبيته
التفاعلات: Shynice6
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أضم صوتي لصوتك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%