NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ارحمى ازبارنايا وليه 😂

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: ماما الفظيعة
فيك تلبسي ولا تتعري و تغلقي غرفتك اصلا و تلاقي راحتك . لكن انتي بدك تلبسي ضيق امامو . يعني االمشكل فيك انتي اللي عندك رغبة و بدك يشوف جسمك . انتي مكبوتة ومحرومة لكن ماتخلي ابنك ينحرف

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: drive to the hell و Mino yassmin
  • بيضحكني
التفاعلات: Sindbad5222800
فيك تلبسي ولا تتعري و تغلقي غرفتك اصلا و تلاقي راحتك . لكن انتي بدك تلبسي ضيق امامو . يعني االمشكل فيك انتي اللي عندك رغبة و بدك يشوف جسمك . انتي مكبوتة ومحرومة لكن ماتخلي ابنك ينحرف
واضح انك ولد ومجربتش تطبخ وله تنضف البيت فى حر الصيف والقرف

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Munian و drive to the hell
لو ليكى مزاج من ابنك البسى براحتك ولو مالكيش راعى انه شاب ومراهق

لا انا بنت و مابلبس ضيق قدام اخوتي . المشكل اذا انك سمينة عشان هيك بتحسي بالحر كثير . + يوجد المكيفات

• بيضحكني
ماما بتلبس قميص نوم لحد كسها وانا هموندت ونكها
اغلب اللى هنا رجاله وماليين الرسايل عندى زن زن زن هههههههههه
تنصحونى بايه
بيقولو الصيف ده حر ونا ابنى بلغ وخيفه البس برحتى فلبيت من كلامكم ده
عيزه كل واحد يقول تجاربه فى الحوار ده وهل حد اتجرأ فعلا ولمس او اتحرش بمامته وله قد يوصلها؟
ماما بتلبس قميص نوم شفاف عوزتي لنكها

• عجبني
التفاعلات: سكون الظهيرة
هذا ليس عذرا مفنعا فهنالك الكثير من الخامات الساترة والخفيفة ايضاً وثم ثانيا ان عن نفسي اعتقد ان لايوجد عزر في العالم كله لرجل ينظر الى محارمه اي نعم كتبت الكثير من القصص عن زالك ولكن لم افكر في اللأمر مطلقا بل لااعتقد ان اي شخص سليم العقل قد يقكر في هكذا شي بجدية

• بيضحكني
تنصحونى بايه
عيزه كل واحد يقول تجاربه فى الحوار ده وهل حد اتجرأ فعلا ولمس او اتحرش بمامته وله قد يوصلها؟
هو ازاي حد ممكن يكون عاوز امه على سرير ؟

• عجبني
التفاعلات: SultanNeswangy, فحل جامد اوي, Ahmed samo و شخص آخر
هذه في الغالب مجرد خيالات جنسيّة مريضة لكن ان تمادينا فيها وتركنا المجال لي ابنائينا ان يتمادوا فيها قد تحدث انا شخصيا كطبيب متدرب رأيت ما هوا اغرب من ذلك يتحول الى حقيقه

هذه في الغالب مجرد خيالات جنسيّة مريضة لكن ان تمادينا فيها وتركنا المجال لي ابنائينا ان يتمادوا فيها قد تحدث انا شخصيا كطبيب متدرب رأيت ما هوا اغرب من ذلك يتحول الى حقيقه
موضوع مقرف

ارحمى ازبارنايا وليه 😂
اعتقد ان هذا الموضوع تم طرحه بجدية واعتقد ان هنالك مواقع اخرى من اجل المزاح.

موضوع مقرف
مع كل احترامي لكي عزيزتي نورهان لكن ماكنت لأقول هذه الكلمه بالذات فعندما نشعر بالقرف من شي ما لانستطيع تحليله بدقة واستئصاله من جزوره والوقاية منه

مع كل احترامي لكي عزيزتي نورهان لكن ماكنت لأقول هذه الكلمه بالذات فعندما نشعر بالقرف من شي ما لانستطيع تحليله بدقة واستئصاله من جزوره والوقاية منه
لا الموضوع مقرف ، وبقولها وبكررها وهو ازاي ممكن حد يكون عايز حد من لحمه ودمه ؟؟ عندي كل الحق وانا بقولها

• عجبني
التفاعلات: نوووووور, الجنتل الزبير, drive to the hell و شخص آخر
لا الموضوع مقرف ، وبقولها وبكررها وهو ازاي ممكن حد يكون عايز حد من لحمه ودمه ؟؟ عندي كل الحق وانا بقولها
ممتع فشخ

وأنا ماقلتش عكس كده بس هوا طبيعة طبيعية الطبيب او دعينا نقل فقط المربي لابد ان ينظر الى الأمور بنظرة مختلفة كالتهديد او العدم ومن هذه الناحية فهوا تهديد بنسبه 1000% على الأسرة والمجتمع بل وحتى الانسان نفسه الذي ترواده هكذا افكار لأنه لن يستطيع التخلي عنها او الوصول اليها وسوف يضيع داخل دوامة تانيب الضمير والرغبة المكبوتة وقد يصل الأمر في بعض الأحيان الى الأغتصاب او الإنتحار

سيبك منهم هم الاتنين حيحانين واحد فيهم صريح والتانى بيتفلسف
قال دكتور قال هههههههههه

• بيضحكني
التفاعلات: الجنتل الزبير
ماما بتلبس قميص نوم لحد كسها وانا هموندت ونكها

ماما بتلبس قميص نوم شفاف عوزتي لنكها
معلش
حد يطبطب عليه ى جماعه بليز

• بيضحكني
التفاعلات: الصقر (الصياد)
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تنصحونى بايه
بلاش لان كدا انتي هتضريه هتخليه شغال ضرب في الحمام و ممكن يتحرش بيكي وانتي نايمه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%