NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

dola22

عابر سبيل يتمني ان يكون ضيف خفيف علي القلوب
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بفكر اعمل مطعم اكل في الوقت الحالي ايه دنيتكو مين يقدر يساعد ب افكار ولو حد شغال في المجال يفهمني المطعم هيكون برجر وفرايد تشكين

• حبيته
التفاعلات: كريم سعد مكرم
شوف المناطق الي مفهاش منافسة و افتح فيها بس تكون عليها حركة علشان متصرفش ع فاضي و تشوف اي عيل من عيال تيك توك و ليلز اليوتيوب الكدابين بتوع الاكل يعملوك اعلان

شوف المناطق الي مفهاش منافسة و افتح فيها بس تكون عليها حركة علشان متصرفش ع فاضي و تشوف اي عيل من عيال تيك توك و ليلز اليوتيوب الكدابين بتوع الاكل يعملوك اعلان
سيبك من الدعايا انا عايز اعرف الحجات اللي هحتجها والاماكن وكل ده الدعايا اسهل حاجه عندي

اهم حاجة التست بتاعك فانا هتنازل وهاجي على نفسي واعدي كل يوم ادوق الاكل واقولك جوسي :)

• عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها
بفكر اعمل مطعم اكل في الوقت الحالي ايه دنيتكو مين يقدر يساعد ب افكار ولو حد شغال في المجال يفهمني المطعم هيكون برجر وفرايد تشكين
على خيره **** يكون ثدم السعد عليك فيه ناس متخصصه استشرهم

ممكن افيدك ياض عارف لو كوفى معاه هفيدك بردو

بلاش. لحوم خالص الشعب. بيكح تراب

شوف المناطق الي مفهاش مطاعم فرايد كتير وافتح فيها

• عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها
شوف المناطق الي مفهاش مطاعم فرايد كتير وافتح فيها
لو قدامك منطقه كويسه اقترحي وانا هنزل اشوف دنيتها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الاكل عموما فكرة حلوة
بس حاول تفكر في طريقة جديدة ل حاجة تميزك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل