NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

رومانسية صورة متحركة GIF بفكر ارسم تاتو ايه الاماكن المغريه بالنسبالكم وارسم ايه ؟

HSkEpg1.webp

• عجبني
  • معجبنيش
  • حبيته
التفاعلات: -fatma-, Mostafa ه, exboy و 17 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: Nouran Ramy
هو ينفع نتلكم خاص ولا لاء

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Life selector
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
بصي انا هاتكلم دوغري و مش هاجمل ف كلام ولا احور انا مش شيخ ولا أمام جامع لا خالص انا واحد عادي زي زيك بيعمل زنوب و معاصي و احنا علي موقع سكس اه و اه احنا مش أطهر ناس علي الارض بس برضو مش اوسخ ناس في نص و وجودنا هنا ذنب بس مش عارفين نبطله اما من زهق وقت فراغ او من شهوه كل واحد و ظروفه بس وجودنا هنا ممكن ب دوسه زرار ينتهي كل دة و نرجع للخلقنا و نتوب اما التاتو ف ده هايبطل صلاتك و دعائك و مقدرش اقولك هاتكوني ملعونه ولا لا مش عايز افتي انا اه بدخل هنا بس بصوم و بحاول احافظ و انتظم ف صلاتي و اقلل دخلولي هنا ف بلاش تعملي حاجه تبعدك عن ربك حاولي تقربي و شيلي الفكره دي من دماغك لان ف الاول و الاخر اسمه تاتو مش حنه مثلا ولا الوان لا ده زي حفر ف جسمك ف بلاش مش يمكن تصحي بكره من نوم تقطعي علاقتك ب كل حرام و كل حاجه وسخه و ترجعي لربنا انا بقولك كده ب هدف النصيحه و مش عاوز منك حاجه و**** بحاول اساعد اي حد علشان ملقتش اللي يساعدني

• عجبني
خلاص اسفه
هزار تقيل
قصدى الاتنين مغرى للراجل والست
مفيش اسف
انا للاسف الي مفهمتش عبقرية هزارك في الرد 👌

التاتو المغري للرجالة على حسب ذوقي و وجهة نظري

١- من تحت الصدر حتى الصرة
٢- على الكتف اعلى الصدر
٣- من الخلف اعلى المؤخرة
٤- حول السرة
٥- على الفخد سواء اليمين او الشمال من اعلى الركبة و حتى الوسط

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: هيجان علي رجلين
بصي انا هاتكلم دوغري و مش هاجمل ف كلام ولا احور انا مش شيخ ولا أمام جامع لا خالص انا واحد عادي زي زيك بيعمل زنوب و معاصي و احنا علي موقع سكس اه و اه احنا مش أطهر ناس علي الارض بس برضو مش اوسخ ناس في نص و وجودنا هنا ذنب بس مش عارفين نبطله اما من زهق وقت فراغ او من شهوه كل واحد و ظروفه بس وجودنا هنا ممكن ب دوسه زرار ينتهي كل دة و نرجع للخلقنا و نتوب اما التاتو ف ده هايبطل صلاتك و دعائك و مقدرش اقولك هاتكوني ملعونه ولا لا مش عايز افتي انا اه بدخل هنا بس بصوم و بحاول احافظ و انتظم ف صلاتي و اقلل دخلولي هنا ف بلاش تعملي حاجه تبعدك عن ربك حاولي تقربي و شيلي الفكره دي من دماغك لان ف الاول و الاخر اسمه تاتو مش حنه مثلا ولا الوان لا ده زي حفر ف جسمك ف بلاش مش يمكن تصحي بكره من نوم تقطعي علاقتك ب كل حرام و كل حاجه وسخه و ترجعي لربنا انا بقولك كده ب هدف النصيحه و مش عاوز منك حاجه و**** بحاول اساعد اي حد علشان ملقتش اللي يساعدني
التاتو الدائم حاجه دا اللى قصدك عليه
واللى فتره مؤقته حاجه تانيه

مفيش اسف
انا للاسف الي مفهمتش عبقرية هزارك في الرد 👌

التاتو المغري للرجالة على حسب ذوقي و وجهة نظري

١- من تحت الصدر حتى الصرة
٢- على الكتف اعلى الصدر
٣- من الخلف اعلى المؤخرة
٤- حول السرة
٥- على الفخد سواء اليمين او الشمال من اعلى الركبة و حتى الوسط
شكرا👍🏻

• عجبني
التفاعلات: Life selector
التاتو الدائم حاجه دا اللى قصدك عليه
واللى فتره مؤقته حاجه تانيه
حتى اللي انتي هاتعمليه اسمه تاتو حتى لو كان لمدة يوم اسمه تاتو و هايحرم جسدك علي جنه ساعتها **** اعلم كل واحد ساعته امتي

• عجبني
حتى اللي انتي هاتعمليه اسمه تاتو حتى لو كان لمدة يوم اسمه تاتو و هايحرم جسدك علي جنه ساعتها **** اعلم كل واحد ساعته امتي
تمام

انا عارف اني خنقتك و مش قصدي بس و**** بقولك كدة خوف عليمي٥و نصيحه ليكي مش اكتر و انا كمان مبحبش جو الابهات البيض ده

• عجبني
انا عارف اني خنقتك و مش قصدي بس و**** بقولك كدة خوف عليمي٥و نصيحه ليكي مش اكتر و انا كمان مبحبش جو الابهات البيض ده
شكرا

• عجبني
التفاعلات: غدر الناس
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%