NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

واقعية بعد فراق احلا نيكة مع عشيقتي ام صاحبي

فحلصعيدي6

نسوانجى بريمو
عضو
إنضم
12 أغسطس 2022
المشاركات
217
مستوى التفاعل
81
الإقامة
اسوان
نقاط
101
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
دي قصة حقيقية ومش منقولة او من وحي الخيال ودي تجربتي انا مش شخص غيري انا الي عيشت متعة نيك ام ف الاربعين والجسم المتقسم والمربرب ...بعد فراق اكتر من تلت شهور اجازة ابو صاحبي العرص خلصت ومشا من يومين كان احلا خبر سمتعو وهيا بتكلمني وبتقولي اخيرا هيمشي وهنرجع نكون مع بعض ف اي وقت مشا وظبطت نفسي وخليها خلت جسمها ولا اجدعها مرة سويت ومكياج وكل ما يشتهي زبري اتفقت معاها ع معاد يكون ولدها مش موجود عشان هيا هتبعتو مشوار طويل عشان يخلا الجو ليا و لحبيبتي بعتتو عند خالتو وخالتو بتبعد 3سعات رايح وتلاتة جاي ركب 7.30 الصبح من هنا وانا كنت من 8 ببوس ف شفايفها الي وحشاني مووت نزل وانا طلعت فتحت الباب روحت داخل ونسيب الباب مفتوح مع الهيجان نزلت فيها بووس وتقفيش انتي وحشاني اخيرا عرفت المسك وهيا انت كنت وحشني اوووي وزبرك عمري ما نسيت طعمو راحت نزلت تقلع البنطلون كان هايج مووت قعدت تمص وترضع فية روحت مقيمها وقفلت الباب دخلنا الاوضة روحت قلعت ملط ونطيت ع السرير وهيا واقفة قدامي بتقلع الي يعرف sara jay هيا نفس جسمها ب الظبط قلعت قعدت تمص ف زبري بعد كدا عملت وضع 69 هيا تمص زبري وانا الحس ف كسها وقعدت حوالي 10دقايق كدا بعد كدا راحت قامت ودخلت زبري جواها وفضلت تتنطط ولا اجدعها شرموطة روحت خدت بزازها ارضع وابوس فيها خدنا روحت منيمها ع ظهرها فتحت رجلها ورشقت زبري جواها وهيا اة قوي نييك قوي روحت رزعت قوي فضلت تصرخ روحت عشان الجيران خدت شفايفها مص وبوس وهيا لافة رجلها حواليا ولافة يدها ع صدري وانا انيك وابوسس روحت مقومها وعملت وضع الدوجي فضلت انيك فيها وطيازها تترج ع زبري واضرب ع طيازها الملبن كل ما اهيج اضرب ع طيازها وهيا اة براحة زوبرك. تعبني روحت نزلتهم جوة كسها وانا نايم فوقها وروحت نمت ع السرير وهيا جت قعدت ف حضني وانا حاضنها وابوس فيها راحت حطت راسها ع صدري قعدنا نتكلم شوية روحنا نمنا صحينا ع صوت التليفون بتاعها بيرن ولدها كان بيقولها انو ركب لية ساعتين وعمال يرن عليها مش بترد ابن العرص مقعدش كويس وصل وبعديها ب 3 اربع سعات رجع راحت قامت شافت اني زعلت عشان كنت فاكر انو هيركب بليل يوصل متاخر روحت لقيتها قامت وجات وهيا جايبة جمبري وسمك ورز قعدنا كلنا قولت قدامو ساعة ويوصل ولا ساعة ونص اقضديهم متعة قمت من ع الاكل قعدت ابوس فيها قالتلي اسستنا اشيل الاكل قولتلها سيبي الاكل ولدك كلها ساعة ولا ساعة ونص ويبقا هنا قالت ما انت لسة عامل واحد قولت حد معاة القمر دا ويعمل واحد بس روحت خدتها ع الاوضة كانت لابسة قميص احمو هياكل من لحمها حتة قعدت تمص راحت قعدت علية نط وهيا مدياني ظهرها والوضع دا بيوريك هوة وزبري بيحفر ف كسها وطيازها الملبن وهيا بتترج علية قعدت حوالي خمس دقايق روحت خدتها وانا واقف وراها وهيا واقفة وانا وراها وعمال انيك ف طيازها واضرب ف لحمها لغاية ما ابتدا يحمر روحت رميتها ع السرير فتحت رجلها وقعدت انيك فيها لغاية ما نطرتهم جواها قعدت ترضع ف زبري روحت خدتها ف حضني وقعدت ابوس فيها قولتها انتي خدتي مانع حمل راحت قالت اكيد هوة انا اكون معاك ومخدش عارفاك بتحب تنزلهم جووة روحت قولت بحبك قعدت ف حضني كانت وحشاني مووت روحت قولتلها يلا ناخد دش انا وانتي عشان انزل روحنا الحمام انا وهيا عريانين هيجت عليها قوي روحت قعدت انيك فيها والمية بتنزل ع لحمها ف اللحظة دي ولدها وصل البيت واحنا مش سامعين صوت الباب دخل ع صوت اهات ورزع جاي من الحمام راح بص لاقيني واقف ورا امو وعمال ارزع ف لحمها وطيازها تترج ع يدي زعل ونزل روحت خلصنا وطلعت روحت مشيت ب قبل ما انزل قعدت ابوس ف حبيبتي واقولها دي مش اول مرة قالتلي هعوضك ب يوم طويل نزلت بفتح التليفون لقيت رسالة من ولدها بيقولي انا زعلان منك قولتلو لي قالي مكنتش متخيل اني هاجي والاقيك مع امي قولتلو منتا عارف وانا تعبان ليا اكتر من تلت شهور مش لمستها بتعامل معاك بس وامك دي حبيبتي قالي انت ليك اكتر من شهر مش لمستني روحت قولتلو هعوضك يا لبوتي وهوة جايلي دلوقتي عشان نقضي ليلة حمرا فوق طيازو
 
  • عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: غريب عن العالم, aldorg, kingoffighter23 و 4 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%