NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال تجربة بعد اذن الناس المتزوجه أمضي قايمه ولا لا

سادي اسود حقيقي

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
لو أنا أقدر اجهز بيتي من كل حاجه ومش عاوز اكتب قايمه وهما مش موافقين يبقي ايه الحل ؟

وهل انا صح ولا غلط لإن فيه ناس كتير حذرتني من ده وهنا مش بسأل قانونا لاني محامي وعارف كويس أن القايمه بتكون سبب ف خراب بيوت كتير

انا بسأل عرفا بس واسف علي الإطاله 🙏

• عجبني
التفاعلات: AlFã7d, ELSAFH, doctor_massage و 2 آخرين
لو أنا أقدر اجهز بيتي من كل حاجه ومش عاوز اكتب قايمه وهما مش موافقين يبقي ايه الحل ؟

وهل انا صح ولا غلط لإن فيه ناس كتير حذرتني من ده وهنا مش بسأل قانونا لاني محامي وعارف كويس أن القايمه بتكون سبب ف خراب بيوت كتير

بص يصديقي لو تقدر تجهز بيتك بنفسك متمضيش قايمه ولو هما مش موافقين اخلع بجد

• عجبني
التفاعلات: سادي اسود حقيقي
بص يصديقي لو تقدر تجهز بيتك بنفسك متمضيش قايمه ولو هما مش موافقين اخلع بجد
لو عندك تجربه عمليه او نصيحه ياريت متبخلش علينا

خيرها فى غيرها
السوق مليان بضاعة بس انت اختار صح
والقايمة هتجيب أجلك

• عجبني
لو عندك تجربه عمليه او نصيحه ياريت متبخلش علينا
في شيخ اسمه عبدالكريم مش فاكر اي كدا عل فيس بوك بيتكلم ديما عن القايمه وكدا تقدر تعمل سيرش عنه وتخش هيفيدك اكتر مني بكتير من بوستاته حتي

• عجبني

طلاما انت اللي مجهز بيتك تكتب قايمة ليه

• عجبني
التفاعلات: فارس بلا جواد١ و سادي اسود حقيقي
في شيخ اسمه عبدالكريم مش فاكر اي كدا عل فيس بوك بيتكلم ديما عن القايمه وكدا تقدر تعمل سيرش عنه وتخش هيفيدك اكتر مني بكتير من بوستاته حتي
انت محترم انك مش بتفتي

• عجبني
التفاعلات: Modal
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

انا مش عايز افتي بس دي حقوق وهاقولك علي حاجه اوعي تفهمني غلط لو اختك مثلا هيحصل معاها كده انت هتعمل ايه

• عجبني
خلينا منوصفهاش بالشكل ده لان فيه ولاد اصول اكيد فاهمني
فيه ولاد اصول وفيه شيطان بيلعب بدماغ ولاد الاصول وفيه قانون مصرى بيبعبص الراجل المصرى
وبعدين انت لو جهزت بيتك بنفسك وحسبت اللى صرفته هتلاقيه اقل من القايمة بفرق محترم
الفرق ده بقا ادفعه فى المهر

• عجبني
انا مش عايز افتي بس دي حقوق وهاقولك علي حاجه اوعي تفهمني غلط لو اختك مثلا هيحصل معاها كده انت هتعمل ايه
لو الراجل محترم و هيجهز بيته ايه هيخليني اعترض خصوصا اني مش موافق أن الموضوع يبقي تجاري

فيه ولاد اصول وفيه شيطان بيلعب بدماغ ولاد الاصول وفيه قانون مصرى بيبعبص الراجل المصرى
وبعدين انت لو جهزت بيتك بنفسك وحسبت اللى صرفته هتلاقيه اقل من القايمة بفرق محترم
الفرق ده بقا ادفعه فى المهر
فهمتك

لو الراجل محترم و هيجهز بيته ايه هيخليني اعترض خصوصا اني مش موافق أن الموضوع يبقي تجاري
لاء انت كده اللي خليته تجارى وعايز تدي نفسك الملكيه الكامله

• عجبني
لاء انت كده اللي خليته تجارى وعايز تدي نفسك الملكيه الكامله
انت سألت ونا جاوبت
انا مش هعمل حاجه تخالف لا القانون ولا الشرع فاهمني انا مش عاوز بس اقابل ف الحياه الواقعيه نوعيه القضايا دي لاي سبب م الأسباب

• عجبني
التفاعلات: سبارتاكوس
انت سألت ونا جاوبت
انا مش هعمل حاجه تخالف لا القانون ولا الشرع فاهمني انا مش عاوز بس اقابل ف الحياه الواقعيه نوعيه القضايا دي لاي سبب م الأسباب
يعني علشان مش عايز تقابل نوعيه القضايا دي ترمي اللي تتجوزها في أي وقت

• عجبني
  • حبيته
رأيك يحترم عموما
اتفائل خير مقدرش البلا قبل وقوعه ومتخليش حاجات زي دي تشغل تفكيرك فكر ازاى هتبني اسره تكون عيشين حياه كويسه و صدقني اللي بيبع مش بيفكر في حاجه زي كده يعني ممكن تكون اللي هتتجوزها دى مجهزه معاك العفش والعزال وتكون ممضياك علي القائم بمبلغ وقدره وتكره العيشه معاك ممكن تخلعك وتتنازل علي كل حاجه وممكن العكس صح

• معجبنيش
اتفائل خير مقدرش البلا قبل وقوعه ومتخليش حاجات زي دي تشغل تفكيرك فكر ازاى هتبني اسره تكون عيشين حياه كويسه و صدقني اللي بيبع مش بيفكر في حاجه زي كده يعني ممكن تكون اللي هتتجوزها دى مجهزه معاك العفش والعزال وتكون ممضياك علي القائم بمبلغ وقدره وتكره العيشه معاك ممكن تخلعك وتتنازل علي كل حاجه وممكن العكس صح
منا قولتلك بقا نا محامي و قابلت اللي انت مشوفتوش قبل كدا و شياطين ي راجل علشان كدا انا بسأل هنا ناس فاهمه و خبره و هيدوك النصيحه وانت هتدورها ف دماغك منا مش هبني مستقبل علي نصيحه بردو فاهمني ده نقاش

• عجبني
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%