NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا فعلا بعترف اني ضعيفه وعديمه الاراده انا مش عارفه اسيطر علي رغبتي اني اكون بنت واتناك بجد بقيت بلم الكلوتات من الشوارع ونزلت الشارع وانا لابسه الكلوت تحت الهدوم و حرفيا عورت نفسي انهارده بالخيار. ابوس رجل كل واحد وواحده قولولي اعمل ايه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: حمادة وبس, وسام بشارة, Bebo Tigher و 7 آخرين
اشغل نفسك باي حاجه عشان متفكرش في الموضوع الحل سهل بس التنفيذ صعب وانت لازم تقاوم ده عشان لو حاسس انك هتاذي نفسك

• عجبني
التفاعلات: Ahmed Gyptos و ندي بنوتي اليكس
انا فعلا بعترف اني ضعيفه وعديمه الاراده انا مش عارفه اسيطر علي رغبتي اني اكون بنت واتناك بجد بقيت بلم الكلوتات من الشوارع ونزلت الشارع وانا لابسه الكلوت تحت الهدوم و حرفيا عورت نفسي انهارده بالخيار. ابوس رجل كل واحد وواحده قولولي اعمل ايه
الاغلب هيقولك تعالي انيكك وصعب انك تلاقي حد يفهمك ويسمعك ويعرف مالك حتي لو بعد كده حصل وناكك ف مش هتكوني قلاقانه هتكوني سعيده ان في حد فهمك وتقبلك برغبتك بشهوتك بكل حاجه

• عجبني
التفاعلات: DrHannibal
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انتي بنت ولا ولد اولا لانو فيه فرق

حاول تقاوم وشغل نفسك في اي حاجه بعيده عن الجنس ولو عاوز اي حاجه انا معاك

• حبيته
التفاعلات: ندي بنوتي اليكس
طالما حاسة ان في مشكلة يبقى روحي لدكتور، على الأقل عشان تستكشفي نفسك أحسن، وتعرفي هل دي مجرد شهوة ولا ميول بجد

• عجبني
احنا بنحبك ومتقبلينك زي منت ولو مش عارف اقولك تعمل اي بس احنا كلنا معاك ❤️

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ندي بنوتي اليكس و Stev
Dr hannibal ماذا تقول ارجو التوضيح هل انت تقول انك تدعمه هاكذا ان كان هذا قولك ف انت مخطأ لان هو يريد التغيير انت كده بتقول خليك ذى ما انت

انما انا لو مبين له انه وحش كده هيكون عنده تفكير فى الموضوع انه يتغير

• عجبني
التفاعلات: ندي بنوتي اليكس، Life selector و DrHannibal
Dr hannibal ماذا تقول ارجو التوضيح هل انت تقول انك تدعمه هاكذا ان كان هذا قولك ف انت مخطأ لان هو يريد التغيير انت كده بتقول خليك ذى ما انت

انما انا لو مبين له انه وحش كده هيكون عنده تفكير فى الموضوع انه يتغير
هو حر ف كلا الحالتين احنا معاة وهنساعدة دة قصدي مش اقرا كلامي وافهمة

• عجبني
التفاعلات: ندي بنوتي اليكس و نوني الخول
حاولي تقاومي....
وتشغلي نفسك
لو مقدرتيش
اتمنا لك انك تلاقي حد يحبك ويخاف عليكي..
تكونوا معي بعض

• عجبني
الطريق الاول تبددي برغبتك في التغيير و انت ابديته حتى لو ارادتك ضعيفة صدقني انت كده حترجع تاني طبيعي احنا كلنا هنا و ممكن نساعدك اتطلم معانا هنا في البوسط in public و صدقني حنساعدك

• عجبني
لازم تقول لنفسك الاول ان ده غلط وتقتنع بيه وبعدين اسغفر كتيرر لما تيجي الرغبه ده وفكر انت لو عملت كده هتبقي ايه ولا مش عملت هتبقي ايه واعمل الاحسن والاصلح

• حبيته
طالما قررت يبقي بديت تشوف الصح واول الصح ماتخليش،حد يخاطبك بصفه انثي ولا تتكلم عن نفسك كا بنت
اجمد وكلنا معاك وهاترجع طبيعي

• عجبني
اخوي بنصحك كشخص فهمان بهاي الامر
راجع دكتور نفسي عشان تعيش كاي رجل طبيعي
بعدين قلت انو نفسك تتناك
ترا البنت لما تولع كسها يولع مش خرم طيزها طيزها عشان تخرا مش عشان تتناك وللمعلومه اللي يمارس الجنس الشرجي مع زوجته يعتبر لواط(وجلالته اعلم)
يعني انت عندك مرض نفسي

• عجبني
اول حاجه متسيبش اي وقت فراغ في يومك نهائي وتقعدش لوحدك عشان التفكير مارس هوايات او حاجه انت بتحبها اتعلم حاجات جديده هتتعود علي حياتك الجديده وهتنسي اللي انت كنت بتعملوا

• عجبني
الاغلب هيقولك تعالي انيكك وصعب انك تلاقي حد يفهمك ويسمعك ويعرف مالك حتي لو بعد كده حصل وناكك ف مش هتكوني قلاقانه هتكوني سعيده ان في حد فهمك وتقبلك برغبتك بشهوتك بكل حاجه
انت اساس الشر يعم

• عجبني
ايه رايك نتكلم خاص

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%