NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
كانت قصتى ف الفرح لاول مرة انيك بطة وامسك طيازها المدورة.بطة ال متجوزة بس تشوفها ولابنت 16 سنة لسه بتكبر وبتدور.سكسى لدرجة ان مافيش زب مايقفش تحية لطيزها الحلوة وصدرها المتوسط وبشرتها الخمرية شبه اليتا اوشن.ام كنت بتفرج ع افلام اليتا كنت بقول مافيش عود زي دا بس مع بطة شوفتها واكتر.اول مرة انيك بطة كان باستعجال يدوب عشر دقايق.وعشر دقايق متشبعش واحد لقي زبه ف احلى كس لاحلى ست.قررت ان لازم ابقا لبطة وبطة ليا.حستنى وحست ان عاوزها وخصوصآ ان جوزها الدغف كانت مشاغله بعداه عنها لانه ظابط ف الجيش وبينزل قليل.تانى مرة انيك بطة كانت اجمل وقت يعدى ع واحد ف حضن ست لان شربت كاسها لاخر شفطة.بعد الفرح بيومين روحت للماركت عشان اقابل بطة واتملي ف طيزها او حتى امسكها زي اخر مرة .بصراحة وحشتنى كأنها مراتى واول مرة دى كانت ليلة دخلتى عليها ومشبعتش منها وعاوزها .لاقيت اخوها واقف ومش لاقيت بطة.ازيك ياحمادة.اخبارك.تمام انتا عامل اي؟تمام .اي اخبار العروسة والعريس.اقصد شريف وهبة.تمام روحنا امبارح تمام بس بطة مجتش اصلها كانت بعافية بس.ف بالى يالهوى .لحسن يكون حصلها حاجة.اه ه طب تمام.وجرى ع شقة بطة ال كانت ف الشارع ال ورانا مخفتش او اترددت ان اشوفها واطمن.ورحت فعلا وخبطت وبطة فتحت .اهلا ياجو.ازيك يابنتى.اي مالك؟سألت اخوكى قالى تعبانة.لا مافيش برد بس وجسمى همدان .يعنى انتا مش عارف ال حصل ادخل هانفضل نحكى ع الباب.خش نشرب شاي.انا.لحسن تدايقى؟لالا خش بس بدل ماواقف كدا ع الباب خش ياخويا.قال وش كسوف.ماكنش دا اول امبارح.دخلت ههههه مقدرتش امسك نفسى ام شوفتك احلي ست كدا ان ادوقك.ههههه انا من ساعتها وجسمى كأنه فاضى.عشر دقايق اه بس تعبتنى.مانا كمان تعبت دا انا مروحتش الشغل الصبح.لي ياخويا دا انتا مصدقت.اقعد اقعد هاعمل الشاي واجيلك.خدى بس هنا انتى وحشانى اوى شاي اي.انا عاوزك انتى.يالهوى انتا ماشبعتش هههه.اشبع ايه ال يعرفك ماهيشوفش شبع طول عمره..لا والنبى؟سبنى بس عشان تعبانة.خدى بس ومسكت بطة من ايديها وسحبتها نحيتى.هاديكي حقنة تخليكى نار .وحطيت ايدى التانية ع طيز بطة ال بعشق ان امسكها وزقتها ليا وبقا زبى لازق ف بطنها.وهيا لابسة الجلابية البيتى ال مفصلة كل حتة منها حتى تفصيلة الكلوت والسنتيان ع جسمها املبن وابتديت امسك طيز بطة جامد وازقها اكتر واضربها فوق طيزها بايدي التانية وهي استسلمت بسرعة ع اول مرة كأنها كانت حاسة ان هاجيلها.وانها مراتى اممم تعبتنى اوى .وانتى وحشانى امممم بحرك لسانى فوق شفايفها وبدوق بؤها اممم وبدخل لسانى ف بؤها وماسك طيزها جامد وبطة اممم طب براحة .مستعجل لي؟.وحشانى يابت.الاسد متوحش لبوته ومراته .اوووف بحبك ياسدى انا شرموطة لزبك ولبوة ليك.انتا جوزى وحبيبي امممم .براحة ع لبوتك بقا.اممم مش قادر.وبلحس شفايف بطة وببوسها بافترا كأنى جعان ليها وبعط شفايفها بسنانى وبلحس رقبتها وبطة بدأت تروف وتغمض .رفعت الجلابية وبقيت بمسك طيزها جامد وبحسسس ع طهرها وطيزها وع الاندر.اممم براحة ياروحي امم اهدى .وانا رفعت الجلابية لحد نص طهرها وببحسس فوق طهرها وطيزها.اممموا وحشانى يالبوتى.وانتا كمان.شلت بطة من طيزها وحطيتها ع زبى.ومالقتش غير كس بطة فوق زبى ع البنطلون بيندهلى وماشوفتش نفسى غير وانا نايم ع الكنبة وبطة راكبة فوقى حصان وبتدعك كسها ف حجرى.فتحت السوسته بسرعة ونزلت البنطلون لتحت ف نفس الوقت ال بطة بتقلع فيه اجلابية .قربت منى وفضلنا نبوس بعض والحس رقبتها وامسك بزازها وخرجتهم من اسنتيان وبرضعهم وبعضهم وبعصر فيها بايديا جامد وهيا فكت السنتيان وبقت بتدعك ف زبى من ع الشورت بكسها اممم زبك نار .وانتى كسك ع اخره.حاسه.اه حاسه اوى.عاوزك تدلع كس حبيبتك وشرموطتك.مسكتها من وسطها وقلبتها وبقيت انا فوقها ورفعت الكلوت من فوق كسها وبقيت ابوسه امممم .اه براحة عليا اممم.بحبك.اممم وبحرك لسانى ع شفايف كسها وبدوق عسلها اممم .بمسك شفايف كسها بشفايفي وبدوقها .اه ه ه براحة اممم.قلعتها الاندر ونزلت الشورت وبقيت بدعك زبى ف كسها وهيا بتتلوى وماسكة ف كنبة الانتريه بايديها جامد اه ه ه .بحبك ياسدي .دوق زبك كس بطتك.حلوة اوى امم يابطتى دخله بقا .حط زبك جوايا .وابتديت ادخل زبى ف كس بطة وهيا صوتها عالي اممم احح براحة .ديق اوى براحة .فعلا كسها صغير وديق وكأن زبى بيشق كسها وبزقه لحد مدخل كله ف كس بطة اممم اه ه يايوسف اه .دخل كله ولالسه؟انا تعبت حساه مالى كسى وتاعبنى .لادخل كله جوا كسك ياروحي.وجعنى اوى زبك كبير يخربيته اه ه نيك بقا ريحنى.نمت فوقها وهيا فاتحة رجليها ع الاخر وبقيت بدخل وبطلع ف كس بطة اه ه وجعنى براحة وانا بنيكها ف كسها بسرعة وكسها ديق بس مبلول وزبى بقا كله عسل من كس بطة اممم حلو اوى .حلو؟اه ه ريح ناره بقيت بسرع اكتر وبلحس بزاز بطة ورقبتها وهيا ضمانى جامد ليها امم اه نيك كمان .ومرة واحدة حسيت ببطة جسمها بيتنفض وبتضمنى جامد وطوافرها ف كتافي وانا بنيك وبدخل وبخرج اه ه اه ه براحة بنزل.اه ه يلا نزلى لاسدك تانى يالبوة غرقي زبه عسل كسك.وخمس دقايق نيك وبطة فضلت تصوت فحطيت شفايفى ع بؤها وحسيت جسمها بيتنفض وكسها بينبض ع زبى وانا قربت انزل فضلت انيكها وكل مايدخل بطة بتتنفض وبتقرص عليا اجمد وفضلت انيكها بسرعة وكسها نار .لحد مانزلت جوا كسها كل لبنى اه ه نزلت؟اه ه اه ه .نزل كمان ف كس مراتك اه ه لبنك سخن نار حساه مغرق كسى ياروحى .كله عشانك ياروحى.قعدت فوق بطة اكتر من ربع ساعة لحد مازبى نام وخرج من كسها الديق ال لسه بيتنفض براحة ولبنى بيخرج مابين شفايفه وبطة مش قادرة تتكلم او ترفع ايدها وانا قومت نمت جنبها وخدتها ف حضنى ونمنا ف حضن بعض واحنا عريانين وهيا حاطة رجلها فوق زبى وايدها وحضنانى وانا ضاممها وبعدها بشوية قومت خدت دوش ولبست هدومى وبطة نايمة ع السرير يدوب حاسة بيا .وجيت جنب طيزها العريانة وبوستها وضربتها فوقها ضربتين ومسكتها وانا شبعان من كس وطير بطتى بعد نيكة نار.وقولتلها انا نازل عشان اتاخرت ام تصحى رنى عليا وهيا بطة شبه نايمة من امتعة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%