NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور بصراحه مرتي محترمه ومتدينه جدا بس عايز رايكم فيها. وهو ده لبسها اللي بتنزل بي هل ده عادي ولا ايه منتظر ردكم

يعني ايه معلش طياز دي دي محترمه انا عايز رايك
منا قولتلك رائي فيها هى محترمه وكل حاجة فالدنيا حلوة فيها بس انت اللى بتحور على نفسك وعيز اللى يسخنك عليها تعرف دى لو شيماء دى مزاتى كنت نكتها ليل نهار بس للأسف مش بتعتى
انت اخرك عيز تضرب 10 وتنام

بردو معرص وهرفع قرونك

انا مممكن اساعدك تتأكد من ميولك و من مراتك ابعث خاص

• عجبني
التفاعلات: ميدومحمد
لا طبعا محترمه جدا وانت راجل محترم انك مخليها ملتزمه كدا

هي مش شرط تكون شرموطه دلوقتي اغلب اللبس بقى فاجر نيك شوف حز الكلوت انا بنزل السوق مخصوص علشان اللي زي مراتك الحلوه دي

• عجبني
التفاعلات: ميدومحمد
هي مش شرط تكون شرموطه دلوقتي اغلب اللبس بقى فاجر نيك شوف حز الكلوت انا بنزل السوق مخصوص علشان اللي زي مراتك الحلوه دي
يعني ايه

لا يعني للصراحة الاحترام باين و جميل جدا كمان 🤤🔥😂❤️❤️

يعني ايه وفين ده
ميدو مراتك قحبه تمم وعندها جوزين طياز بت حرام وانا لو شوفتها قدامك هقفشها ومش هحرم ايدي من طيازها انا مرتاح فيك انك بتحب تعرص عليها وتشوفها تحب حد بس الي مضايقني انك تسيب واحد صعيدي زي من سوهاج وتدور علي حد تاني تعالي ي ميدو خاص وانا اظبتلك مراتك اللبن دي يلا مستنيك🖕🏽

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%