NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش بزاز المشاهير العرب طبيعي ولا سيليكون ؟

الصدر لما بيتدارى في الهدوم حجمه بيبان أصغر
كذا درجة
الفكرة في أسماء إن الصور إلي بتتكلمو عنها هي لابسة فستان كب بزازها كلها برة تقريبا
ما عدا الحلمات
عشان البز يبان بالطريقة دي بيتلبس له Push up مخصوص للوك ده

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: sky_eagle2 و MR khalid
كذا درجة
الفكرة في أسماء إن الصور إلي بتتكلمو عنها هي لابسة فستان كب بزازها كلها برة تقريبا
ما عدا الحلمات
خبيرة🔥

• بيضحكني
التفاعلات: MadamVanDerSexXx
كذا درجة
ما عدا الحلمات
اعتقد البوش اب بتاع الفساتين دي بيمسك الصدر و بيحكمه عشان ميطلعش في الحركة و كدة

• عجبني
التفاعلات: MadamVanDerSexXx
في اليوتيوب عشرات الفيديوهات اللي بتبين بزاز المشاهير الاجانب طبيعي ولا عمليات
ايه رأيكم نعمل فيديوهات زيهم بس في المشاهير العرب و نجيب نجمات الزمن الجميل حتى الان
سعاد حسني
هند رستم
نادية لطفي
نبيلة عبيد
شويكار
وفاء عامر
ميرفت امين
ياسمين عبد العزيز
منى زكي
اسماء جلال
هند صبري
منة شلبي
ياسمين صبري
بس محتاج خبرتكم برضه مين اللي بتشوفوه من المشاهير العرب بزازها طبيعية و مين سيليكون
الفنانين قليلهم مش سيلكون من اساسو

• عجبني
التفاعلات: Ahmedlion
كذا درجة
ما عدا الحلمات
خبرتك عاليه بس البزاز ف الهدوم مبتبانش اصغر ولا حاجه لكن البوش اب بيرفع البزاز لفوق يخليها تشد العين اكتر حتي لو البزاز دي مدلدله فشخ فعلا دول كلهم بيعملو زي ما بيقولو اهم حاجه يدارو حلمات بزازهم وخلاص

خبرتك عاليه بس البزاز ف الهدوم مبتبانش اصغر ولا حاجه لكن البوش اب بيرفع البزاز لفوق يخليها تشد العين اكتر حتي لو البزاز دي مدلدله فشخ فعلا دول كلهم بيعملو زي ما بيقولو اهم حاجه يدارو حلمات بزازهم وخلاص
حسب الهدوم
بس معظم الهدوم بتبينها اصغر

حسب الهدوم
بس معظم الهدوم بتبينها اصغر
دا انتي مجربه بقي طيب انتي لاحظتيها معاكي شخصيا ان الهدوم بتبين حجم بزازك اصغر وبتداري حجمهم وجمالهم

دا انتي مجربه بقي طيب انتي لاحظتيها معاكي شخصيا ان الهدوم بتبين حجم بزازك اصغر وبتداري حجمهم وجمالهم
مش أنا لوحدي

بس انا حاسس لو اتصورتي صوره من غير البرا وصوره بيه هتلاقي اللي بالبراااا فشيييخه
حسب ال bra
وحسب الصدر
مش كل واحدة زي التانية
بتستخدم حاجة معينة عشان تدي effect معين
فتوصل للوك معين
فاهم حاجة؟

• عجبني
التفاعلات: زبرمولع
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو فعلا المشاهير دلوقتي كدة المهم عندهم حلمة بزهم متبانش غير كدة عادي
لدرجة اننا بقينا نشوف ان تلات ارباع بزهم باين و عادي اللي هو بيس يعني

• عجبني
هو فعلا المشاهير دلوقتي كدة المهم عندهم حلمة بزهم متبانش غير كدة عادي
لدرجة اننا بقينا نشوف ان تلات ارباع بزهم باين و عادي اللي هو بيس يعني
واهم حاجه برده من غير اندر عشان طياظهم تاخد راحتها . ممكن سوال لو حابه انتي كست جربتي قبل كدة تخرجي من غير اندر وتخلي طيظك بىاحتها ولا متقدريس تعمليها ؟

واهم حاجه برده من غير اندر عشان طياظهم تاخد راحتها . ممكن سوال لو حابه انتي كست جربتي قبل كدة تخرجي من غير اندر وتخلي طيظك بىاحتها ولا متقدريس تعمليها ؟
احم احم انا راجل يعم
انت اكيد مكنتش بتمنشن ليا انا

• بيضحكني
التفاعلات: Roody93
احم احم انا راجل يعم
انت اكيد مكنتش بتمنشن ليا انا
حبيبي فعلا مكنش المنشن ليك يا برنس حقك عليا يا اخويا

حسب ال bra
وحسب الصدر
مش كل واحدة زي التانية
بتستخدم حاجة معينة عشان تدي effect معين
فتوصل للوك معين
فاهم حاجة؟
اكيد يا بطل هما دايما بيحبو البرا اللي بيرفع بزازها ويبين جمالها وبيحبو كمان طياظهم تكون من غير اندر عشان تبان تفاصيلها وتبقي طياظهم واخده راحتها ف الحركه ويبان الملبن مع الهز بس بيتهيالي الستات العاديه في منهم كتير بيحبو ينزلو من غير اندر وفي منهم لازم يا تري انتي كست بتفضلي ايه

اكيد يا بطل هما دايما بيحبو البرا اللي بيرفع بزازها ويبين جمالها وبيحبو كمان طياظهم تكون من غير اندر عشان تبان تفاصيلها وتبقي طياظهم واخده راحتها ف الحركه ويبان الملبن مع الهز بس بيتهيالي الستات العاديه في منهم كتير بيحبو ينزلو من غير اندر وفي منهم لازم يا تري انتي كست بتفضلي ايه
حسب الموود
بس غالبا بلبس
قلع الاندر عندي له معاني معينة 😀

• عجبني
حسب الموود
بس غالبا بلبس
قلع الاندر عندي له معاني معينة 😀
زي ايه كثلا لما بتكوني عايزه تهييجي الرجاله وتتعبيهم من جمال طيظك ولا لما بيكون كسك تعبان

عودة
أعلى أسفل
0%