NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
خلاص بقا و**** انتى بجد ليكى معزه فى قلبى وعمال بصالح فيكى امتى فعلا صعديه دماغك ناشفه اخوكى بقا وبيدلع عليكى قلبك ابيض يا كوكو

خلاص بقا و**** انتى بجد ليكى معزه فى قلبى وعمال بصالح فيكى امتى فعلا صعديه دماغك ناشفه اخوكى بقا وبيدلع عليكى قلبك ابيض يا كوكو
انا ممكن اسامح في اي حاجه إلللا لو حسيت ان الحاجه دي تيجي على كرامتي دي مسامحش فيها نهائي وقولت قبل كدا في تعليق سابق ان انا قاطعت اخويا شقيقي اكتر من 5 سنين بسبب انه كشم في اولادي لما ضربوا اولاده ولولا المرجوم الحاج جابوا البيت وحلف عليا بالطلاق من الحاجه والدتي اني اسمحله يدخل مكنتش هسمحله ولا اكلمه طول عمري

• جامد
انا ممكن اسامح في اي حاجه إلللا لو حسيت ان الحاجه دي تيجي على كرامتي دي مسامحش فيها نهائي وقولت قبل كدا في تعليق سابق ان انا قاطعت اخويا شقيقي اكتر من 5 سنين بسبب انه كشم في اولادي لما ضربوا اولاده ولولا المرجوم الحاج جابوا البيت وحلف عليا بالطلاق من الحاجه والدتي اني اسمحله يدخل مكنتش هسمحله ولا اكلمه طول عمري
وانا و**** عمرى ما انا هاجى على كرامتك وانتى عارفه انا بعزك قد اى ولو حاجه حصلت لجد و**** كانت طالعه منى بهزار وعلشان انا بجد حبيتك عمال بحاول اصالحك خلاص بقا

• حبيته
التفاعلات: nwa3m 23
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Moheb sex و Zeed16
تعرفي يا مدام نواعم انا معجب بيكي قوووي واتمني انك متزعليش وياريت تردي علي الخاص ضرورى ❤️

• لا تعليق
أهو جوزي النهارده صورلكم بزازي وقالي انشريها للنسوانجيه
وعايز يقرأ تعليقاتكم
بس بصراحه بزازك نااااااااااار وكسك نااااااااااار يتاكلو اكل جباااااارين بصراحه يابخته

• عجبني
وعايز يقرأ تعليقاتكم
جامده نيك ده عاوز يرفع قرونه ويولع ازبارنا قوليله النسوانجيه ولعو على لحم وشرف وعرض مراته ام عياله الجامده الهايجه قووووي

وعايز يقرأ تعليقاتكم
بزازك عايزة تتاكل هي وكسك

• حبيته
انيكك في بزازك يا لبوة
بص انا قايله فى مليون تعليق قبل كدا انا لا بشتم حد ولا احب حد يشتمني ودا اخر تعليق هكتب فيه كدا
اي شتيمه بعد كدا - بلوك

• عجبني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: انا الرايق وبس و Moheb sex
بزازك حق نيييك
ااحححح

ملبن قوي

• نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: nwa3m 23 و Mohamed... ...
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%