NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بزاز بزازي متناكة

بزازي متناكين فشخ وع طول حلمتهم واقفه وهايجين وبمووتت ف تقفيش الرجاله فيهم ف الشارع ابطل ازاي الشرمطه دي

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: 3ashk, SaMok, العنتيل 007 و 150 آخرين
مهو يا انت خول مش لاقي حد ينيكك يا شرموطه فعلا وخايفه تتناكي وفي ملا الحالتين شوف حد ينيكك😒😒

بزازي متناكين فشخ وع طول حلمتهم واقفه وهايجين وبمووتت ف تقفيش الرجاله فيهم ف الشارع ابطل ازاي الشرمطه دي
بحب انزل من غير برا بيبقى احساس حلو

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Dakara
لما دى بزازك كسك عامل ايه

تعالى اكلهم كلهم واعشرهم ،، ممكن

بحب انزل من غير برا بيبقى احساس حلو
فكرتيني بواحده كانت راكبه معايا في المترو كنا في الصيف وهي لابسه تيشزت نص بصدر مفتوح من غير برا في الاول انا كان ضهري للباب الي طلعت والمترو كان زحمه اصلا ومع الزحمه وكدد بزازها لزقا فضهري اوووووييييي وفضلت حاسس بلحم بزازها علي ضهري محطه كامله وحلمتهه شاده فشخخخخ اول لما وصلنا المحطه الي بعدها عدلت نفسي علي طول بقا وشي فوشها شوفت قمر علي الارض شعر بني فاتح عملاه ديل حصان بنطلون زي بناطيل الجيم كدد وتيشرت نص خفيف ابيض تحتيه كان واضح حلمتها اول لما الناس طلعت هي حرفيا حضنتني وبزازها اتعصرت فصدري لدرجه اني سمعتها بتقول ااااه فضلت اتمتع ببزازها وعمال احرك جسمي يمين وشمال عشان احك حلامتها وهي اصلا واقفه لازقه فيا عينها فعيني وزوبري وقف وخبط في بطنها وليله يباشا المهم بعد شويه
عدلت نفسها وبقت طيزها ليه ومن حلاوتها اول لما المترو زحم مقدرتش امسك نفسي اني ابعبصها بس بصراحه كان في نسبه خوف منها فبقيت اخبط ايدي براحه كاني حاسس وبعد كدد بقيت امشي صباعي علي فلقه طيزها من تحت ولما حسيت انها تمام حاسه وسكتت اطمنت وظاطط مني بقا بقيت بمسك فرده طيزها واقفشها جامد وارفعها لفوق ودخل صباعي مبينهم والعب فخرمها جامد اوي وبعبص طيزها اوي لدرجه ان البت جابتهم علي ايدي وفثانيه لقيتها نزلت لما جت المحطه بعد مجبتهم علي طول
بالرغم اني جربت علاقه كامله قبل كذة مرة بس فكرة انك تعمل حاجه مع واحده غرييه فمكان بابليك كدد وتسرقها سرقه من العيون عشان محدش يشوفك ممتعه فشخخ وبتهيجني نيك وده الي خلاني كل يوم في المترو ببعبص واحده شكل ياما بالصدفه الاقي واحده بميز انها شرموطه وعايزه تتمتع او بكون متفق مع واحده اقابلها في المترو يدين امي انا ولعت زبي مووووللع 🥵🥵🔥

بزازة جامدة فشخ

بزازي متناكين فشخ وع طول حلمتهم واقفه وهايجين وبمووتت ف تقفيش الرجاله فيهم ف الشارع ابطل ازاي الشرمطه د
طب لو قفشوا في طيازك مش حتهيجي؟؟

ليه بس تبطلي خسارة تبطلي شرمطة دة الشرمطة بتحليكي اكتر

محتاجاني اخدم جمالك علي فكره

نفس بزاز اختى الصغيرة واقسملك

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: قحبة اخويا و سالب للبناات
أنا نفسي افشخها مص ولحس ونيك فى كل خرم في جسمك يالبوه ياهايجه بزوبري اوووى

علاجك شرمطتك انك تتنططي على زوبري لحد ما تشبعي

تعالى يا فاجرة وانا امتعك

اوى و انا زبرى ولع

تعالي اريحك اوي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اي ده يابطل يدووخين

متبطليش انا متعتي اصلا اني ازنق النسوان المتناكة اللي شبهك كدة في المواصلات واعشر طيازها عشان تروح بيتها معبية

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%