NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

the1255

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الواحد بقا عنده برود عاطفي و جنسي و حاسس بملل ناحيه البنات فشخ مبقتش عايز انزل ديتز مع حد و مش عايز اكلم حد و بقيت مركز علي مستقبلي بس ده خلي عندي يأس من الحياه عموما العلاقات الي كنت بعملها هي الي كانت بتخليني عندي فضول لبكره

• عجبني
التفاعلات: ibra-s, كريم سعد مكرم, Maxxx_PlayerxXx و شخص آخر
الأمل هي تلك النافذة الصغيرة ...التي مهما صغر حجمها ... إلا أنها تفتح آفاقاً واسعة في الحياة.

فقط ارسم حلم بجوار مستقبلك .... ورب علاقة منتهية ... تفتح لك آفاق وطرق النجاح... ومع الوقت ترجع كل حياتك الي الافضل والافضل ..

• عجبني
التفاعلات: حاتم المصري، Maxxx_PlayerxXx و the1255
الأمل هي تلك النافذة الصغيرة ...التي مهما صغر حجمها ... إلا أنها تفتح آفاقاً واسعة في الحياة.

فقط ارسم حلم بجوار مستقبلك .... ورب علاقة منتهية ... تفتح لك آفاق وطرق النجاح... ومع الوقت ترجع كل حياتك الي الافضل والافضل ..
شكرا جدا ❤️

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • حبيته
التفاعلات: the1255
انت ماشي علي الطريق الصح كمل بلا ارتباط بلا قرف

• معجبنيش
  • عجبني
التفاعلات: the1255 و Maxxx_PlayerxXx
الواحد بقا عنده برود عاطفي و جنسي و حاسس بملل ناحيه البنات فشخ مبقتش عايز انزل ديتز مع حد و مش عايز اكلم حد و بقيت مركز علي مستقبلي بس ده خلي عندي يأس من الحياه عموما العلاقات الي كنت بعملها هي الي كانت بتخليني عندي فضول لبكره
بص هو دلوقتى ما دام مركز فى مستقبلك ده احسن من التعلق بمشاعر مع ديه وديه

• عجبني
ركز على مستقبلك و لو البرود ده جالك من علاقة فاشلة أو حب من طرف واحد حاول تنسى...و لو البرود ده مش مأثر على مستقبلك ولا حياتك العامة يبقى أقفل باب الجنس و العلاقات و المشاعر للجنس الأخر مؤقتاً

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • عجبني
التفاعلات: the1255 و Maxxx_PlayerxXx
بص هو دلوقتى ما دام مركز فى مستقبلك ده احسن من التعلق بمشاعر مع ديه وديه
ما هو المشكلة إن بيقولك ده مخلى عنده يأس من الحياة و دى حاجة صعبة أخطر و أشد من التعلق و العلاقات العابرة!!

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • أتفق
التفاعلات: Maram Said
  • محزن
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
ركز على مستقبلك و لو البرود ده جالك من علاقة فاشلة أو حب من طرف واحد حاول تنسى...و لو البرود ده مش مأثر على مستقبلك ولا حياتك العامة يبقى أقفل باب الجنس و العلاقات و المشاعر للجنس الأخر مؤقتاً
هو مش مأثر عليا بشكل مباشر

• عجبني
هو مش مأثر عليا بشكل مباشر
خلاص فين المشكلة؟؟
أهم حاجة صحتك النفسية و العقلية و الجسدية ، بعد كده عيلتك ، و بعدها وضعك المادي ، و بعدها مكانتك الاجتماعية...باقي ما باقي كماليات و رفاهيات عادي تستغنى عنه!!

خلاص فين المشكلة؟؟
أهم حاجة صحتك النفسية و العقلية و الجسدية ، بعد كده عيلتك ، و بعدها وضعك المادي ، و بعدها مكانتك الاجتماعية...باقي ما باقي كماليات و رفاهيات عادي تستغنى عنه!!
هو ماثر عليا نفسيا جدا انا بقول انه بحاول مايثرش علي حياتي الاجتماعيه و الماديه عشان انا ديما بفصل مابين كل حاجه و ده بيحرق طاقه اكتر

• محزن
هو ماثر عليا نفسيا جدا انا بقول انه بحاول مايثرش علي حياتي الاجتماعيه و الماديه عشان انا ديما بفصل مابين كل حاجه و ده بيحرق طاقه اكتر
يبقى دى مشكلة فعلاً و ليها حلول كتير...بس للأسف مش هقدر أنصحك لأني و للأسف الشديد بعاني من نفس المشكلة!! 💔💔💔

• محزن
يبقى دى مشكلة فعلاً و ليها حلول كتير...بس للأسف مش هقدر أنصحك لأني و للأسف الشديد بعاني من نفس المشكلة!! 💔💔💔
نصيحه حاول تتعلم ازاي تفصل و لو خارج و كده استمتع بكل حاجه علي قد ماتقدر

• عجبني
حصلك استهلاك عاطفى ع الفاضى . محتاج تبذل مجهود عشان ترجع الشغف بالجنس الناعم ، ركز ع مستقبلك.

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%