NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه برامج الترفيهيه لجيل الثمانينات (بوست هزار)

AMGjr

نسوانجى الاصلى
العضوية الذهبيه
نمبر وان فضفضاوى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر الشهر
الموقع الالكتروني
نسوانجي.net
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجيل ده بجد اتظلم جامد اوى لا عرف يبقى صايع ولا عرف يبقى محترم وانطبق عليه قول اللى رقص على السلم لا فوق شافوه ولا اللى تحت سمعوه جيل اتفشخ على مدار السنين طفولته كانت زلزال شبابه ثورة وهوب لاقى نفسه فى الأربعينات الطفولة كانت طفولة غريبة فى كل حاجة حتى برامج الترفيه بتاعته كانت غريبة وغير منطقية يعنى انا اتفرج مثلا على قرد متجوز ارنب أو أخ لارنب أو مصاحب أرنب بوجى وطمطم من رغم أننا كلنا بنحب البتاع ده بس فيه حاجات انا مش فاهم هى عدت علينا ازاى اولا طمطم اللى يركز فى طريقة كلامها كانت دائما منبهرة ومستغربة ولما تفتح بوقها كان عامل زى بابا العربية اللعبة زيكو وزيكا دول فى حتة تانية خالص الميكانيكية اللى كانو بيمشو بيها غريبة وعجيبة كانو بيمشو بالجنب مع إصدار حركات بالأيد بجد انا كنت بخاف منهم وهما ماشيين مش ماشية انسان ولا حيوان حتى عم شكشك الراجل اللى كان شنبه اكبر من وشه أصله شنب وطلعله وش برنامج ماما سامية كانت بتجيب ***** بائسة من الحياة وتفضل تحنسهم والعيال اصلا مكنتش طايقى نفسها ولا طايقة ماما سامية نفسها نيجى بقى على الكارثة الكبرى كارتون مازنجر وكابتن ماجد مازنجر ده كانت كارتون غريب عجيب كان ماشى كالاتى بعد ما تتر الكرتون يخلص يجى شاشة ردار وصوت بيب بيب بيب وفى نقطة فى الرادار ده والراجل اللى قاعد على الردلدر بيراقبه مش بيقول غير هى جملة واحدة كل حلقة هااااااا جسم غريب يقترب من برج المراقبة دكتور نبيل دكتور نبيل ده انا مكنتش فاهم ايه وظيفته اصلا هممممم سوف اتصل بناهر على الفور يتصل بناهر والشاشة هنا تتقسم نصين بالطول نص للدكتور نبيل ونص لماهر اللى كانت سوالفه واصله لحد رقبته والمكالمة تمشى كالاتى
دكتور نبيل = ماهر جسم غريب يقترب من المدينه لابد أنه إلى أرسله ابو الغضب
ماهر= سوف أتى فى الحال
السكة تتقفل وماهر يجرى وبحركة سحلوبية

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ينط من الدور التاسع ينزل على الموتسيكل بتاعه وكان فيه واحد صاحب ماهر تخين واسمه رفيع مش فاهم ازاى المهم رفيع ده برده ليه كلمه كل حلقة ثابتة
رفيع = همممم ماهر الى اين انت ذاهب
من ناحية تانية افروديت واقفة هتموت وتخرج عشان تقابل الالى الشرير ده ودكتور نبيل يقنعها مافيش اللى قاعد على الردلدر يقنعها مافيش الدنيا كلها تقنعها انها تستنى ماهر مافيش تطلع وتقابل الوحش كانوليها صاروخين فى صدرها تضرب الصاروخين بتوعها وطبعا مافيش اى حاجة بتحصل الالى الشرير يمسكها يفشخها وهى تفضل تقول ادركنى يا ماهر ادركنى يا ماهر
هنا ماهر بيبقى وصل المختبر يلبس اللبس بتاعه ويركب الحوامة بتاعته ويروح لحمام السباحة ويقول كلمة السر افتح يا مازنجر حمام السباحة يتفتح ويطلع مازنجر زى زب الأرض كده من نص حمام السباحة الحوامة تنزل على الماسنجر ويروح يقابل الالى الشرير اول ما يشوفه يديله القبلتين المدمنين ودى ماكنتش تعمل حاجة بعد كده يصدر الشعاع من عنيه برده مكنتش تعمل حاجة واحنا نبقى قاعدين اللىهو ايه ده ازاى يعنى السرير مش متأثر يفضلون يفرهدو فى بعض شوية لحد ما مازنجر يديله العاصفة ف الالى الشرير يموت عشان وقت الحلقة خلصت وبعدين يروح افروديت اللى برده كانت إصابتها برده ثابتة هى هى فى دماغها يشيلها مازنجر فى كف ايديها ةيقولهاوارأيتى منظر الغروب هنا من قبل
ترد افروديت وتقوله هااااا يا لك من فترة أخرق وتخلص الحلقة على كده مستنين ايه من جيل شاف الهرتلة دى يا جدعاااااااان

ايه الضحك ده 😂😂😂😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%