NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال برأيك لماذا يكرهك البعض وأنت لم تؤذيهم ؟!!

αмιя вιℓα єιмαяι

لا تحتضن يداي ، الإرتجاف في الروح هذه المرة 💚💚💚
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
  • عجبني
التفاعلات: Mostafa 010
برأيك لماذا يكرهك البعض وأنت لم تؤذيهم ؟!!
ده بيعتبر تشوه في نفوس البعض ومرض بسبب حقد أو غيره وناس كتير كده بقت حامله الغل والحقد جوها دون سبب ليك وليكتير ولغيرك لان نفوسهم مش سويه

• عجبني
التفاعلات: αмιя вιℓα єιмαяι
ده بيعتبر تشوه في نفوس البعض ومرض بسبب حقد أو غيره وناس كتير كده بقت حامله الغل والحقد جوها دون سبب ليك وليكتير ولغيرك لان نفوسهم مش سويه
ودي فعلا حقيقة مبقاش فيه حد بيحب لحد الخير زي الأول وللأسف الحقد والغيره والكره بيجي من أقرب الناس ليك......

بسبب حد وصلو عنك صوره وحشه من غير تعامل

الشجره المثمره يدفها الناس بالحجاره

• أتفق
التفاعلات: αмιя вιℓα єιмαяι
بسبب حد وصلو عنك صوره وحشه من غير تعامل
مش شرط في ناس بطبيعتها قلوبها مريضه ولأن النفس مش سويه والقلب اسود بيكون ده الوضع لان النفس السوريه لازم تحتك ب الأشخاص عشان تحكم انما حكم علي اساس كلام ده مرض

• عجبني
التفاعلات: elbatał
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
معاك حق يا خويا عشان كده انا عايش مع نفسي اقعد عل قهوه لوحدي مشوار لوحدي هترتاح و**** الناس بقت قلوبهم سواد

مش شرط في ناس بطبيعتها قلوبها مريضه ولأن النفس مش سويه والقلب اسود بيكون ده الوضع لان النفس السوريه لازم تحتك ب الأشخاص عشان تحكم انما حكم علي اساس كلام ده مرض
نظافة القلب والضمير نعمة لا يعرفها الكثير من مرضى النفوس الخبيثة ومتصنعي الود وزائفي المحبة من الناس...
كُن نقي القلب مهما إسودّت القلوب مِن حولك فالعمر لن يتكرر، فَلا تخسر وقتكَ وعمرك بحقد أو حسد أو كُره...
العقل هو أكبر أمانة ولا تجعله يحمل الحقد والغل والحسد والضغينة...
‏الأسلوب رزق والمعاملة الحسنة أسلوب حياة، رحم **** من رُزق بحُسن الكلام ولين القلب...
🖤

• عجبني
التفاعلات: Mostafa 010
  • أتفق
التفاعلات: J U B A
برأيك لماذا يكرهك البعض وأنت لم تؤذيهم ؟!!
ليه دائما تصنيفاتنا للمشاعر بتكون يا اما قمة الايجابية او قمة السلبية ؟
ممكن ما يكون كره
في غيرة وفي تنافس وفي انه ممكن هاد الشخص من جواه غير متصالح مع نفسه وطبعه انه ما بحب حدا يعني مو انت بس او حدا محدد

في ناس بطبعها ما بتحب الخير لأي حدا بغض النظر هالحدا أذاها او لأ
انا ما بسميه كره انا بسميه عدم ود او سوء استخدام للمشاعر الداخلية للانسان لهيك بتبين على انها كره 🤷🏻‍♀️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%