NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ملك العفاريت

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا اول مره اشترك فى هذا المنتدى ااتشرف يمكن الاقى حل انا عمرى 53 سنه من صغرى بحب الجنس اتعاملت كتير مع نسوان ورجال طبعا نيك وفى بعض الاحيان كنت بحس بشئ غريب انى عايز اتناك وكنت بتفق مع حد مثلا وكنت بستمتع بزبره على طيزى وليس داخل طيزى الوقت ده من فتره كبيره بس من حوالى 6 سنسن وانا بعمل العاده السريه وكان لى ظروف خاصه المهم انا فى السن ده لما بشوف سكس بيبقى عندى انتصاب بس لما بقرب لزوجتى بينام وانزلهم بسرعه بمجرد ما تدخل راسه فيها ياترى الاقى حل ولا الموضوع طبى بشكركم جدا ياريت حل شكرا

• عجبني
التفاعلات: nadaM، هايج جدا و Hornydick
اعتقد الموضوع طبي وخصوصا لسن حضرتك وثانيا لو فيه سمنه وتدخين بردو وحاول تقلل العادة السريه يعني لما تتفرج على سيكس وتوصل للنشوة حاول متجبهمش على الفيلم وخلي الفيلم محفز للهيجان وانك تكمل العلاقه طبيغي مع المدام

لك كل الاحترام

• حبيته
التفاعلات: Hornydick
انا دكتور ممكن اساعدك.. تواصل معايا علي كيك wedodent

ممكن يكون نفسي عشان مش هوا دا النوع الي جسمك وعقلك الباطن عايزه انت ممكن عايز انثى تانيه او طريقة مختلفه في النيك حاولو تجددو

عمتا هو فى عند حضرتك اطراب نفسى ما بين المثلية الجنسيه ومبين الطبيعى حاول توحد اتجاهك لان من الأمراض النفسيه المصاحبه للمثليه الجنسيه من نوع سالب انه فى عقله الباطن بيقول انه مش كامل الرجوله ودا طبعا بينعكس على كل تصرفاتك منها الجماع الطبيعى بيم الراجل والست وأعتقد كمان ان حضرتك بتسيب قيادة العلاقه لزوجتك وكمان انت بتكون مستمتع بكدة على كل حال حضرتك محتاج تعلى هرمون التستوستيرون ودا بيكون عن طريق انك تخس لأن انا متأكد ام حضرتك شويه تخين حاول شد جسمك علشان يبان بمظهر رجولى اكتر ودا بيساعد انك تتعالج من كونك سالب وأهم مرحله من المراحل دى ( حاول لما تاكل ما تشبعش حاول على قد ما تقدر تفضل حاسس بالجوع لأن احساس الجوع بينسى اى شهوه فى الدنيا) ان شاء**** خلال 3 شهور تكون احسن

حضرتك تمام وزى الفل
بس محتاج رياضه بشكل كبير بالذات لو الوزن زيادة
أنصحك تروح جيم كويس مع ساونا و جاكوزى و الإهتمام بالغذاء المفيد. شهرين بالظبط هتلاقي الموضوع ظبط جدآ وكمان هتلاقي راحة نفسية

عمتا هو فى عند حضرتك اطراب نفسى ما بين المثلية الجنسيه ومبين الطبيعى حاول توحد اتجاهك لان من الأمراض النفسيه المصاحبه للمثليه الجنسيه من نوع سالب انه فى عقله الباطن بيقول انه مش كامل الرجوله ودا طبعا بينعكس على كل تصرفاتك منها الجماع الطبيعى بيم الراجل والست وأعتقد كمان ان حضرتك بتسيب قيادة العلاقه لزوجتك وكمان انت بتكون مستمتع بكدة على كل حال حضرتك محتاج تعلى هرمون التستوستيرون ودا بيكون عن طريق انك تخس لأن انا متأكد ام حضرتك شويه تخين حاول شد جسمك علشان يبان بمظهر رجولى اكتر ودا بيساعد انك تتعالج من كونك سالب وأهم مرحله من المراحل دى ( حاول لما تاكل ما تشبعش حاول على قد ما تقدر تفضل حاسس بالجوع لأن احساس الجوع بينسى اى شهوه فى الدنيا) ان شاء**** خلال 3 شهور تكون احسن
المثلية مش اظطراب نفسي! ولا اضطراب جنسي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عادي
يبدو انك فقط متفتح الميول الى كل سبل المتعة
و هذا لا ينقض ذاك
سبب سرعة القذف هو الحساسية الزيادة و هو وليد كثرة الاستمماء وًاستعمال البورنو
يعني لو تهدى
و ترجع مرانك شريك معاك فالمتعة حيختلف الامر
السن مش سبب! هو ايضا عامل فقط لو كان الملل
يمكن لو اخذت وقتك تكتشف من حديد الجنس بعيد عن نفس الطرق و ابلماكن
سافر
جرب اشياء جديدة لكن اشرك معك مراتك