NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

من اكتر الاسئله الى اتسالتى من يوم مجيت هنا ومن اكتر المواضيع الى الكل بيتكلم عليها هنا
هوا موضوع خروج الست بدون ملابس داخليه وانا كنت عملت الحكايه دى زمان قبل معرف المنتدى
والنهارده انتهزت فرصة ان عندى مشوار فقلت اجرب تانى يمكن الاقى حاجه مختلفه والاقى الموضوع يستاهل فعلا كل الكلام دا
والى حصل كالاتى لبست العبايه بتاعتى وتحتها البرا فقط علشان من غيرها هتبقا فضيحه رسمى 🤣 ومفيش اى حاجه تانى
حتى الشراب مرضتش البسو ومكنتش لوحدى على فكره وخرجنا ولفينا وقعدنا ومشينا اكتر من اربع ساعات
كتن فيه شعور عام بالرحرحه والاريتاح وزى ميكون تكييف شغال من اول بطنى لحد تحت 🤣
غير كدا مكنش فيه اى اختلاف وطول المشوار ولحد مرجعت ملاقتش اى علاقه بالجنس او الهيجان بالموضوع
طب سؤال العبايه لما كانت بتلزق عليكي لما بتقعدي او الهواء لما كان بيلزق العبايه عليكي شكل طيزك والفلق من وراه ايه؟ طيزك اكيد كانت بتتهز في العبايه وباينه خصوصا لو كبيره وطريه ف لو انتي محستيش بمتعه او اثاره خليكي متاكده ان في غيرك حس😂😂😂😂😂
+ فخادك انتي ماشيه بتحك ف بعض مش خايفه من التسلخات😂

• ايه ده
  • حبيته
التفاعلات: Latino و مدام دعاء
طب سؤال العبايه لما كانت بتلزق عليكي لما بتقعدي او الهواء لما كان بيلزق العبايه عليكي شكل طيزك والفلق من وراه ايه؟ طيزك اكيد كانت بتتهز في العبايه وباينه خصوصا لو كبيره وطريه ف لو انتي محستيش بمتعه او اثاره خليكي متاكده ان في غيرك حس😂😂😂😂😂
+ فخادك انتي ماشيه بتحك ف بعض مش خايفه من التسلخات😂
الخيال الاوفر دا الى بيعصبنى بس هرد عليك
العبايه كانت تقيله وانا اخترتها تقليه علشان متلزقش وتحدد مع ان دا صعب يحصل اصلا
الى يحس يحس هعملو ايه يعنى طالما فى حالو
تسلخات ايه الى هتيجى من مشوار واحد انا مش تخينه للدرجه دى

• عجبني
التفاعلات: Dark shadows
ولو قررتي تنزلي من غير براه كمان
هيحصل إيه

الخيال الاوفر دا الى بيعصبنى بس هرد عليك
العبايه كانت تقيله وانا اخترتها تقليه علشان متلزقش وتحدد مع ان دا صعب يحصل اصلا
الى يحس يحس هعملو ايه يعنى طالما فى حالو
تسلخات ايه الى هتيجى من مشوار واحد انا مش تخينه للدرجه دى
مش تخيلات صدقيني دا اللي جه ف بالي اول ما قولتي عبايه 😂😂+ انا بسال سؤال عابر مش قصدي اضايقك بجد انتي حبيبتي

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
ولو قررتي تنزلي من غير براه كمان
هيحصل إيه
صدرى هيبقا واضح ومجسم والعيل ابو سنتين الى هيشوفى هيعرف انى مش لابسه برا

• عجبني
خليك رويح يابا رشدي ورحرحي وهوي علي كلو عادي 👍

• بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: Latino و مدام دعاء
متابع

• ماااشي
من اكتر الاسئله الى اتسالتى من يوم مجيت هنا ومن اكتر المواضيع الى الكل بيتكلم عليها هنا
هوا موضوع خروج الست بدون ملابس داخليه وانا كنت عملت الحكايه دى زمان قبل معرف المنتدى
والنهارده انتهزت فرصة ان عندى مشوار فقلت اجرب تانى يمكن الاقى حاجه مختلفه والاقى الموضوع يستاهل فعلا كل الكلام دا
والى حصل كالاتى لبست العبايه بتاعتى وتحتها البرا فقط علشان من غيرها هتبقا فضيحه رسمى 🤣 ومفيش اى حاجه تانى
حتى الشراب مرضتش البسو ومكنتش لوحدى على فكره وخرجنا ولفينا وقعدنا ومشينا اكتر من اربع ساعات
غير كدا مكنش فيه اى اختلاف وطول المشوار ولحد مرجعت ملاقتش اى علاقه بالجنس او الهيجان بالموضوع
ما اهو لو اتظرفتى بعبوص كنتى هتحسى .... طيب وبالنسبه للنظارات الشباب والرجال عليكى ايه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: pixel110
هي ايه علاقه الرحرحه بالجنس او الشهوه
اخوتنا بتوع الاقصر واسوان لو حد منهم هنا يقولنا عن شعور الراجل وهو من غير لباس ولابس الجلبيه بتاعتهم

ما اهو لو اتظرفتى بعبوص كنتى هتحسى .... طيب وبالنسبه للنظارات الشباب والرجال عليكى ايه
انت صح علشان مرضتش اعملها وانا لوحدى ومركزتش فى نظرات الشباب

• عجبني
متابع هنا كمان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مفيش اى كومنت او رأى او حتى سلامو عليكو 🤔🤔
الصراحه انا مبركزش مع الست وهي ماشيه فيلبسو ميلبسوش مش هتفرق😂
مساء الورد 🌹

بصي هو مجرد التفكير ان الست من غير اندر وماشية قدامك ده مثير وانك تفكري ان الراجل الي قدامك عارف انك من غير اندر اكيد هيكون في إثارة عموما ألموضوع بيختلف من شخص لتاني

• عجبني
التفاعلات: pixel110 و مدام دعاء
تعالي سحاق

الفكره من اللعبه دي ان الست وجوزها يكونو مع بعض في مكان عام مثلا زي السوق او المول مفعولها الجنسي بيكون بالخيال و التخيلات اكتر وممكن تحصل مواقف طريفه تهيجهم اكتر

• عجبني
التفاعلات: adel adel
هي ايه علاقه الرحرحه بالجنس او الشهوه
اخوتنا بتوع الاقصر واسوان لو حد منهم هنا يقولنا عن شعور الراجل وهو من غير لباس ولابس الجلبيه بتاعتهم
احلي شعور وراحه

حسيتى برحرحة وتكيف شغال طبعا ما المصلحة من للهواء

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%