NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بدايه مشوارى الجزء الثانى

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

01Nigga

👑The big bull👑
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
16 مايو 2023
المشاركات
2,023
مستوى التفاعل
1,116
الإقامة
مصر
نقاط
2,411
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
فقالت "اكيد اتفضل"
_ انتي انسانة جميلة ومؤدبة ومستواكي الاجتماعي الحمد **** كويس, ممكن اعرف ليه انفصلتي انتي وجوزك, وانا آسف لو بتدخل في خصوصياتك
_ لأ عادي, اصلا ما بقتش فارقة, السبب اني ما بخلفش يا احمد
علي الرغم من قصة الحب الجميلة الي عشناها قبل الجواز, اتجوزنا من 4 سنين تقريبا, كنا بنحب بعض جدا, وبعد ما اتجوزنا فضلنا سنة كاملة بدون اطـفال, اهله بدأوا يزنوا علي ودانه اننا نروح لدكتور, ورحنا فعلا لدكتور, وطلعت المشكلة مني انا والدكتور قالي انه الامل ضعيف وكتبلي ادوية, وفضلنا مع بعض سنة لكن هو ما قدرش يصبر, وانفصلنا" , وبدأت عينيها تدمع
وكنت قاعد قدامها, فقمت قعدت جنبها واديت لها منديل وقلت "بس يا اشرقت, احنا في مكان عام, وبعدين هو الي خسران, وما يستاهلش انك تدمعي حتي عليه, الي بيحب حد بيفضل جنبه مهما حصل, وبيفديه بروحه, مش يتخلي عنه مع اول عقبة"
كفكفت دموعها الاكل كان جه, فقلت لها "خلاص بقي, انا آسف اني فتحت الموضوع بس عشان خاطري بلاش عياط وكلي"
فقالت "ماليش نفس يا احمد"
فقت لها "طيب ***** ما انا واكل الا لو كلتي"
فقالت " خلاص خلاص هاكل اهو "
خلصنا اكل وغلسنا ايدينا وحاسبت وقمنا
وكانت الساعة وقتها 9
فوصلتني للبوابة وروحت هي
وروحت واتصلت تطمن عليا اني روحت, وفضلنا نتكلم شوية
واتفقنا اروحلها كمان يومين
ورحت لها وزي المرة الي فاتت, نزلنا البيسين, وبعدين قالت لي "انا المرة دي طابخالك بإيدي ويا رب الاكل يعجبك"
فقلت لها "اكيد طبعا هيعجبني طالما من ايديكي"
وقعدنا ناكل فسألتني عن رأي في الاكل, وبصراحة كان حلو
وخلصنا وقعدنا شوية
فسألتها "هو انتي ماحدش اتقدملك بعد جوزك يا اشرقت ؟"
فردت "لأ طبعا اتقدملي كتير, بس انا كنت برفضهم"
_ ليه يا اشرقت ؟
_ انا مش حمل جرح تاني يا احمد, انا بالنسبة لي خدت نصيبي من الجواز وخلاص
_ بس انتي لسا صغيرة يا اشرقت, وحرام تضيعي شبابك عشان تجربة فاشلة
_ تجربة ؟ دي قصة حب كاملة يا احمد, وجواز وجرح لسا بينذف لحد دلوقتي
_ الزمن بينسي حزن وفرح ياما
_ شكلك بتحب ام كلثوم
_ اكيد طبعا
_ بس انت ليه بتسأل كل ده ؟
_ مش عارف, بس صعبان عليا ان شبابك وجمالك يضيع عشان اختيار كان غلط مرة , مش معني ان راجل كان وحش يبقي كل الرجالة وحشين, الغلط كان في اختيارك انتي يا اشرقت
فبدأت بالبكاء بحرقة, وقلت لها "ارجوكي كفاية عياط بقي", وضميتها لصدري
فبطلت عياط وحسيت بضربات قلبها بتتسارع وتتزايد وغمضت عينيها
بعد دقيقة من الصمت قالت لي "تعرف اني بقالي كتير ما حسيتش بالامان كده"
فرفعت وجهها وبصيت لها في عينيها وابتسمت لها وقلت لها "صدقيني مش كل الناس وحشة, في ناس كتير حلوة بس مشكلتنا اننا بنشوف الانسان الوحش حلو من بره فمبنعرفش نفرق"
راحت بايساني فجأة وحضنتني
وبادلتها انا نفس الشيء لحد ما كانت انفاسنا هتتقطع, فسيبنا شفايف بعض وخدنا نفسنا, وضحكنا انا وهي ضحكة خفيفة, فحضنتها وبوستها تاني, واندمجنا في البوسة, فشلتها ونيمتها ع الكنبة ونمت فوقها, وفضلنا كده شوية لحد ما سخننا انا وهي جدا, فبدأت انزل بإيدي لحد ما وصلت لنهودها, وبدأت افرك فيهم, فتأوهت هي اهه خفيفة
فوقفتها وبدأت اخلع عنها فستانها
وابوس كل حتة تظهرلي من جسمها الرائع
لحد ما وصلت لبزازها
البزاز الي يتمني اي انسان انه يبقي ابنها عشان يرضع منها لحد ما يشبع
وما افتكرش في حد هيشبع منها
ولا من هالتها الوردية حلماتها الواقفة
وهي بتتأوه وانفاسها بتتسارع وفضلت اتنقل بين الاتنين لحد ما كانت هتقع
فنيمتها علي الكنبة بعد ما خلعت عنها باقي الفستان
وبدأت ابوس والحس في كسها من فوق الاندر
واشرب من الاندر
وهي بتصوت من المتعة
فقلعتها الاندر ومش هقعد اوصف كتير في كسها
انتم اكيد هتتخيلوا الجسم والبزاز دي عاملين ازاي فما بالكم بكسها
قعدت ابوس وامص والحس فيه
وادخل مناخيري في كسها
واتنفس في كسها وهي هتتجنن وعمالة تتلوي تحتي زي الافعي
وبعد كده طلعت ايدي تفرك في بزازها وتقرص حلماتها
وحطيت صباعي في طيزها وقعدت انيكها بيه
ودخلت لساني ينيكها في كسها
وحسيت انها اغمي عليها لكن ما اغماش عليها بس تعبت من كتر التأوه
فقمت من عليها وخلعت البوكسر ولسا ما ما عملتش حاجة لاقيتها زقتني ع الكنبة وبدأت تمص فيه مص واحدة محترفة
وعرفت بعد كده ان جوزها كان علمها ازاي تمص
قعدت تمص فيه شوية بعد كده طلعته من بقها وترجتني انيكها
فشيلتها ودخلت بيها لغرفة نومها
ونيمتها علي بطنها وبقيت اشيل ماء كسها وادعك بيه زبي لأني عارفه ان كسها بقاله كتير ما اتناكش وهيبقي ضيق زي البنت البكر.!!!!!
 
  • عجبني
التفاعلات: الشبكشى
ينشر في تعليق علي القصة وتبلغنا للدمج
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%