NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هو انا فعلا رجليا حلوه ولا ده كدب ونفاق من الناس لاني في ناس بتقول انها حلوه وانا شايفه انها تخينه
بصراحة؟
و دة راي الشخصي انا بس مش لازم يكون صح ولا ينتقص من جمالك ابدا
لا مش حلوة
و بعدين دي اصلا تفضيلات و كل واحد و الي يفضله
حبي نفسك زي ما انتي انتي تستاهلي الحب دة حتى لو عايزة تتغير حبي نفسك قبل و بعد التغيير عشان نفسك قبل التغيير هي الي وصلتك للانتي عايزاه
وبس كدة
انتي قمر اصلا دة كدة كدة يعنى 😇

• عجبني
التفاعلات: افندينا123
السيميترية بتاعة جسمك مضبوطة فشخ
لونك حلو مناسب لجسمك وطولك ممتاز
حتى ضوافر رجلك حلوة
سؤال بس هو انت كنت شوفت جسمها ولا طولها فين بس عشان اقتنع بتعليقك

طيب يا خويا حقك تسأل الرجال اصل رجلك فعلا تقرف الكلب
يابنى انت فاكرها امك اهدى واتكلم بزوق عشان محدش يهزقك اهى قالتلك للرجاله يبقى انت اى خ و ل

انتي تقصدي الرجلين اللي شبه الشمع الملبن اللي عايزة تتلحس و تتاكل دي و اللي مخلياكي كيرفي و مزة فشخ ؟!
لا خالص عادية 🙂💔😂

دي تتاكل مش حلوه بس😂❤️💋

لا حلوة بجد وواضح ان اللى بينهم كمان اجمل

لا حلوات منيح انا كسوري
هو انا فعلا رجليا حلوه ولا ده كدب ونفاق من الناس لاني في ناس بتقول انها حلوه وانا شايفه انها تخينه
بموت عهيك اجرين و بتمنى نتواصل و نتعرف

كسك اكيد احلا

يابنى انت فاكرها امك اهدى واتكلم بزوق عشان محدش يهزقك اهى قالتلك للرجاله يبقى انت اى خ و ل
عايز ايه يسمب حد دخلك في الموضوع ؟

الصورة مبينه اد اي انتي مهتميه بيها
وبرضو انها من النوع الوسط مش الرفيع ولا المليان
بس عشان يبقي حكم وافي اعتقد هنتحتاج صور بفيوهات مختلفه واعتقد انتي تقدري تحكمي بشكل ممتاز افضل من اي حد

هل فعلا ررجليكي الي في الصوهره ؟؟

• عجبني
التفاعلات: افندينا123
انتي تقصدي الرجلين اللي شبه الشمع الملبن اللي عايزة تتلحس و تتاكل دي و اللي مخلياكي كيرفي و مزة فشخ ؟!
لا خالص عادية 🙂💔😂
انا بطمن بسسس 😂😂

لا خالص عادية 🙂💔😂
انا بطمن بسسس 😂😂

• حبيته
التفاعلات: 🌟نجم الموال🌟
الناس اذواق و****.. انا شخصيا بحب يلي بتكون تخينة شوي مليانة بحيث هي لا نحيفة لا كبيرة كتير.. تكون فخاد طرية مشدودة.. وبرجع بقول الناس اذواق 💚💚💚

بصى لو عيزانى صريح هى بيضة و جميلة و انا بحب الست الملبن اللى زيك كدا و لو حابة تشقطينى انا جنبك هنا فالخاص ههههههه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هى كويسه وحلوه لكن هتبقى اجمد لو تخسى شويه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%