NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

إسراء

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
كل لما بنت تكلمني تتطلع ولد أنا مش فاهمة بيستفادو ايه و ليه بيعملو كده حاجة قرف لما تبقي راجل و تعمل اكونت ست

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ياسمين الجندول, E M Y, مروان مدينة نصر و 10 آخرين
كل لما بنت تكلمني تتطلع ولد أنا مش فاهمة بيستفادو ايه و ليه بيعملو كده حاجة قرف لما تبقي راجل و تعمل اكونت ست
اهو دا اكتر سؤال نفسي اعرف ليه اجابه مش لاقي 🙂😂

• بيضحكني
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
ونا و**** 😂
مهو ايه حتى لو عايز يتناك عادي بقت معروفه الشواذ وحتى لو عايز يتعرف على بنات فالبنت لما تعرف انو ولد مش هتوافق انها تكلموا تاني فليه متعرفش اي السر
بس انا هفضل ورا الموضوع لغاية معرف 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: إسراء
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: LEGEND KYSER
مهو ايه حتى لو عايز يتناك عادي بقت معروفه الشواذ وحتى لو عايز يتعرف على بنات فالبنت لما تعرف انو ولد مش هتوافق انها تكلموا تاني فليه متعرفش اي السر
لا هو مش بيبقي عايز يتناك هو عايز ينيك عافية 😂

• بيضحكني
التفاعلات: الدكتور النسوانجي و .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
خول مش راجل لاكتر ولا اقل

• عجبني
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هههههه
مجرد خرطوم

• بيضحكني
وبعدين المشكله عندك انتي انتي اللي متصوره بسامسونج مش ايفون علشان كدا بتجيبلك خراطيم

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
عادي
عدم احترام رغبات الناس واحتاجتها
غابة ومالهاش حاكم غير الشهوه واللذه

وربنا انا نفسى اعرف ليه اجابه وكان نفسى اسأل السوال ده من زمان واى الفيله من كدا واى المستفيد من كدا
بس تيجى نتخيل اسأله مثلا
هل علشان يشقط بنات ؟ بس لو كدا يبقا غلطان علشان مليون المايه البت لما بتعرف بتستحكرو .واكيد مش هتكلمو
سؤال تانى هل هو خول وعانل علشان كدا عامل ميل بنت وبيحب يتناك من بنات
انا نفسى معرفش بس نفكر مع بعض

حضرتك اللى بيعمل كده ويكلم بنات أحسن من اللى بيعمل نفسه بنت ويكلم شباب
فيه واحد أعرفه كان بيكلم بنت لمدة شهرين وفى الأخر و بعد ما كان ناوى يتقدم ليها إكتشف أنه بيكلم ابن عمه
:ROFLMAO: :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

وانا كمان معاك ياض نفسى اعرف السر

لا هو مش بيبقي عايز يتناك هو عايز ينيك عافية 😂
ما حتى دي مش هتيجي يلا كدا كدا هوا التفكير نفسوا غبي 😂

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%