NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هل من الطبيعي ان الواحد يهيج على قرايبه ،اذا هجت على قرايبك قبل كدا اكنبلنا في التعليقات ويقربولك ايه
قرايبي عادي
محارمي لااااا

هل من الطبيعي ان الواحد يهيج على قرايبه ،اذا هجت على قرايبك قبل كدا اكنبلنا في التعليقات ويقربولك ايه
هجت ع مرات خالي ونفسي انيكها

• عجبني
التفاعلات: بطل مصر في نيك الطيز و السويفى.
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
صراحه انا هجت على اختي مع اني فحل بس غصب

• عجبني
التفاعلات: السعادة كلها و بطل مصر في نيك الطيز
طبعا على اختي قديما لانها هي التي بادرت بعمل حركات سكس امامي فكانت تضعني فوقها وتلمس زبي وكنت صغير لما بدأت أكبر اصبحت احب ان اكرر ما كانت تعمله وأنا صغير

مبعكش جوا العيلة ابدا

ايوه هجت على اختي

طبعا على اختي قديما لانها هي التي بادرت بعمل حركات سكس امامي فكانت تضعني فوقها وتلمس زبي وكنت صغير لما بدأت أكبر اصبحت احب ان اكرر ما كانت تعمله وأنا صغير
لعبت في زبك صح

اكيد وهذا أمر طبيعي

عايز اجيب اخت مراتي سكه و هي اصلا جايه معايا بس مش عارف ادخلها منين و مش عايز اعمل مشاكل

طبيعى

اها طبيعي ..اي حد جسمه حلو لازم نهيج عليه حتي لو محارمنا لو مهجناش يبقي احنا مرضي

اول حد بنهيج عليه

هايج علي عمتي سوزي

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%