NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جدع انك نزلت 😂
مكنش فيها غير كده عشان يا رايح كتر من الفضايح مش ناقصة كمان البس فى حوار انا ماليش فيه مش ذنبى 😂😂😂😂😂

مكنش فيها غير كده عشان يا رايح كتر من الفضايح مش ناقصة كمان البس فى حوار انا ماليش فيه مش ذنبى 😂😂😂😂😂
انت كنت هيجان بسببها اصلا ؟🙂😂

انت كنت هيجان بسببها اصلا ؟🙂😂
لا مش هى السبب السبب كانت عميلة بخلص ليها شغل وكنت بقابلها عشان نتفق على الشغل بتاعها ولما شوفتها كانت حتة ملبن وهى كانت دلوعة حبتين تلاتة أربعة والمشكلة انها جاية من طرف ناس معرفة وطول القاعدة كلامها بيدها اكتر من بوقها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: كارين 🤤🤤
لا مش هى السبب السبب كانت عميلة بخلص ليها شغل وكنت بقابلها عشان نتفق على الشغل بتاعها ولما شوفتها كانت حتة ملبن وهى كانت دلوعة حبتين تلاتة أربعة والمشكلة انها جاية من طرف ناس معرفة وطول القاعدة كلامها بيدها اكتر من بوقها
افتكرت عادل ايمام لما كان مع الرجالة وكل شوية يوطوا ويروحوا يمين وشمال 😂

• بيضحكني
التفاعلات: AMGjr
افتكرت عادل ايمام لما كان مع الرجالة وكل شوية يوطوا ويروحوا يمين وشمال 😂
انا كنت بروح يمين وشمال ومكنتش قاعد على بعضى اصلا عشان إدارى عليه بس هو مفضوح كان عايز ينطلق

• بيضحكني
التفاعلات: كارين 🤤🤤
انا كنت بروح يمين وشمال ومكنتش قاعد على بعضى اصلا عشان إدارى عليه بس هو مفضوح كان عايز ينطلق
سيبو ينطلق 😅😅

• بيضحكني
سيبو ينطلق 😅😅
كنت هاخد علقة بنت حرام البت شكلها شلق والرجالة اللى فى الميكروباص قاعدة اصلا ميتة هى كمان لو كانت اتكلمت كلمة كنت هترزع علقة مخدهاش متحرش فى اتوبيس 😂😂😂😂😂

كنت هاخد علقة بنت حرام البت شكلها شلق والرجالة اللى فى الميكروباص قاعدة اصلا ميتة هى كمان لو كانت اتكلمت كلمة كنت هترزع علقة مخدهاش متحرش فى اتوبيس 😂😂😂😂😂
كلو فداه عيش ياعم ولا بهمك

• بيضحكني
بتعملوا ايه لما تهيجوا برا البيت 😂
اهي دي بقى نصيحة للشباب، لما يقف منك برة البيت، شد دراعك واعمل بيه Stretch زي لما بتعمل لما تكون لسه صاحي من النوم كدة، فالامداد الدموي الي متركز كله في بتاعك هيروح لدراعك وبكدة هينام تاني، بعملها وماشية معايا فل

كلو فداه عيش ياعم ولا بهمك
😂😂😂😂😂😂😂 ليه طيب عشان اتبسط شوية اقعد حبة حلوين متكسر فى السرير هستفاد ايه الفرص كتير يا معلم بتيجى

انا صراحه كنت راكب المواصلات عندنا ايام المدرسه وكان في بت قاعده على حرف الكرسي بس حايحه قووووي كانت تحس انها هي اللي بتتخرش لحد ماولعتني وزنقته فيها جامد لحد منزلتهم

😂😂😂😂😂😂😂 ليه طيب عشان اتبسط شوية اقعد حبة حلوين متكسر فى السرير هستفاد ايه الفرص كتير يا معلم بتيجى
ياعم جرب حظك ممكن كانت تلين عليك ودلعك 😅😅

ك ست بجيب اي حاجة تهدي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%