NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بعمل زي حضرتك لحد ما أنا تلقائي من جوايا فجأة ألاقي نفسي واخده قرار أو نفسي نفسها بشغلها بشغلها جدا جدا جدا لحد ما أبقي بعيده بعيده للدرجة إن من كتر تعبي مش قادره أفتكر واحده واحده بنسي او الحياة بتاخدني ف خلاص بيبعدو عن القلب والذاكره
هو للاسف الحياة بتشغلنا بس مش بننسي الناس اللي روحنا فيهم

مساء الخير عزيزي النسوانجي عزيزتي القارئة بتعملوا ايه عند الاشتياق لحد عزيز عليك وغائب عنك باختلاف العلاقة بينكم سواء جنسية وسكس وقائمة عالشهوات الجنسية أو غير جنسية بجد بتعملوا ايه وقتها لاني ببقي هتجنن عالشخص ده وغيابه كاني اعيش بلا روح وبخش اقرا الشات بيننا واضحك عالافيهات اللي بينا واقلب في صورنا
السؤالين باختصار
اوصف احساس الاشتياق ؟
وبتعملو ايه وقتها ؟
كالعادة اشكركم دوما لحسن القراءة والالتزام بآداب الحوار
#اللعبة الحلوة تكسب

شخصيا بيكون في اشتياق و شعور بالالم و حزن علي الفراق و استسلم للواقع و انه اصبح ذكري حلوة 🙏

الاشتياق شعور لايمكن تفسيره يطرق بابك دون استئذان يحضر فجأة يحتل تفكيرك وبياخدك لمكان ........
انا لما اوصل لهيك مرحلة من الاشتياق بتفرج علي الصور بسمع اغاني ... بس عالاغلب بهرب لعالم القراءة .........

مساء الخير عزيزي النسوانجي عزيزتي القارئة بتعملوا ايه عند الاشتياق لحد عزيز عليك وغائب عنك باختلاف العلاقة بينكم سواء جنسية وسكس وقائمة عالشهوات الجنسية أو غير جنسية بجد بتعملوا ايه وقتها لاني ببقي هتجنن عالشخص ده وغيابه كاني اعيش بلا روح وبخش اقرا الشات بيننا واضحك عالافيهات اللي بينا واقلب في صورنا
السؤالين باختصار
اوصف احساس الاشتياق ؟
وبتعملو ايه وقتها ؟
كالعادة اشكركم دوما لحسن القراءة والالتزام بآداب الحوار
#اللعبة الحلوة تكسب
بحاول أفكر في حاجه تانيه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عودة
أعلى أسفل
0%