NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mo66

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بطلب السماح والعفو من سيدي @ماستر@سادي على الغلط الي غلطه انا اسف ومش هكرر غلطي علشان ننول رضاك انا وامي منال شرموطه زبك الي ريحتها من تعبها واختي ايمان كلبتك الي فتحتها وخلتها تبوس رجلك علشان تنكها بتتمني انك تسامحني علشان ترجع تنكها زي الاول ياريت تسامحنا يا سيدي يا فاشخ اختي وامي كلابك وانا كلبك اتمني تسامحنا وتريحنا وتقبل كلابك يعيشوا تحت رجلك خدامين زبك وتمتعهم ونسمع كلامك في كل حاجه سامحنا بقا

امي منال 43 سنه شروطه سيدي ولبوته

اختي إيمان 18 سنه تربيه سيده وكلابه زبرو الي اتقتحت منه وخلاها شرموطه تحت رجلوا

• عجبني
  • ماااشي
التفاعلات: Top_Egyptian, Prince Magdi, حمادة وبس و 7 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
امك المتناكة دي صاروخ واختك بطل بصراحه

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
اشتم الشراميط وهينهم يا متناك يلا في كومنت هنا عاوز يتمسح بيهم الارض
منال امي شرموطك يا سيدي كسها مبولتك تتمنالك الرضا بس واختي بعد مافتحتها وباقت شرموطه ولبوه باقت كلبتك وتتمني زبك يريحها زي الاول سامحنا وسامح كلابك الي بيلحسوا رجولك يا سيدي وزبك حلم لينا اننا ننول شرفه

• عجبني
التفاعلات: عمرو الجاحد و ماستر @ سادي
لو عاوز الزانيه الرخيصه امي والمنيوكه اختي اطلبهم من سيدي يمتعوك
دول تلاقيهم اتعشروا من طوب الارض واتفشخوا من نص رجاله البلد.... انا هستاذن حد علشان انيك حريم متناكة؟؟؟

دول تلاقيهم اتعشروا من طوب الارض واتفشخوا من نص رجاله البلد.... انا هستاذن حد علشان انيك حريم متناكة؟؟؟
اختي لسه استاذنه لو عايز

عيلة شراميط هاتهم و تعال معهم

بطلب السماح والعفو من سيدي @ماستر@سادي على الغلط الي غلطه انا اسف ومش هكرر غلطي علشان ننول رضاك انا وامي منال شرموطه زبك الي ريحتها من تعبها واختي ايمان كلبتك الي فتحتها وخلتها تبوس رجلك علشان تنكها بتتمني انك تسامحني علشان ترجع تنكها زي الاول ياريت تسامحنا يا سيدي يا فاشخ اختي وامي كلابك وانا كلبك اتمني تسامحنا وتريحنا وتقبل كلابك يعيشوا تحت رجلك خدامين زبك وتمتعهم ونسمع كلامك في كل حاجه سامحنا بقا

امي منال 43 سنه شروطه سيدي ولبوته

اختي إيمان 18 سنه تربيه سيده وكلابه زبرو الي اتقتحت منه وخلاها شرموطه تحت رجلوا

يا بخته بيك انت وامك واختك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%