NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش اي يشباب المنتدي ماله ؟

طيب الحل الوحيد حاليا النقدر نعمله هو ان كلنا كده نشير بوستات وكلنا ندخل علي بوستات بعض ونتفاعل فيها
بس مش اي بوستات تكون بوستات جديدة وعاقله مش حاجات قديمة يعني مش زي كل واحد يقول هو منين والحو دا لأ عايزين حاجات مبتكرة وجديدة
وهنقسم نفسنا كل واحد يختار قسم ينشر فيه وكلنا نعدي علي كل الاقسام الهيتنشر فيها ونتفاعل مع بعض سواء الصور او القصص او الأعلعاب او الاغاني او غيره
وده الحل الوحيد علشان باقي الناس تتفاعل اي رأيكم
طيب ما في ناس مفيش متابعات لبعضها عشان نقدر نوصل ليها

شغاله عليه
طب ما تحاولي تعملي جروب القصه بناس حقيقيين مش شرط كل الشغل تعمليه لوحدك وده افتكر أنه موضوع فوق الفاجر بمحطات

الناس كلها حابه يكون في تطوير بس لازم يكون في قسم لكده إبتكار أو تجديد للاقسام أو إضافة أقسام جديدة مش عارف بس أهو كلها تثبت وتساعد
المشاكل الواضحه معروفه
الناس و عدم مشاركتها
البنات و خوفها من اي حد علي المنتدي بيقول هاي المواضيع الغريبه اللي بتترفع عمال علي بطال
كمية الحسابات اللي بناس مش هي عشان تقدر تعمل كذا حساب بنفس الايميل او التليفون عادي
فكرة المنتدي اللي غابت و هي الحريه فعلا و ان كل حد جي هنا عشان ينطلق و يبقي حر و المواضيع بتدخل في مواضيع مش مناسبه للمكان بالمره

• أتفق
التفاعلات: الباحـــث
  • عجبني
التفاعلات: arraw
المشاكل الواضحه معروفه
الناس و عدم مشاركتها
البنات و خوفها من اي حد علي المنتدي بيقول هاي المواضيع الغريبه اللي بتترفع عمال علي بطال
كمية الحسابات اللي بناس مش هي عشان تقدر تعمل كذا حساب بنفس الايميل او التليفون عادي
فكرة المنتدي اللي غابت و هي الحريه فعلا و ان كل حد جي هنا عشان ينطلق و يبقي حر و المواضيع بتدخل في مواضيع مش مناسبه للمكان بالمره
الفكرة ان احنا بنحاول نحصر المنتدي للسكس وبس ودا غلط لي منعتبرهوش منصة زي فيسبوك وانستجرام

• عجبني
التفاعلات: الباحـــث و arraw
الفكرة ان احنا بنحاول نحصر المنتدي للسكس وبس ودا غلط لي منعتبرهوش منصة زي فيسبوك وانستجرام
لاء خالص بس برده مش للدين خالص يا مريم يعني في مواضيع اجتماعيه و مشاكل و بتبقي اكتر المواضيع مشاركه اكتر من السكس كمان مش دي القصه خالص

أنتو كبنات يا مريم مش طايقين الشوا.ذ فى المنتدى ولا الخاضعين للبنات والستات وبتصو ليهم بصه استحقار مش بتردو عليهم حتي

لاء خالص بس برده مش للدين خالص يا مريم يعني في مواضيع اجتماعيه و مشاكل و بتبقي اكتر المواضيع مشاركه اكتر من السكس كمان مش دي القصه خالص
يبقا خلاص نحاول ننقل المواضيع الاجتماعية بشكل اكبر

• عجبني
المشاكل الواضحه معروفه
الناس و عدم مشاركتها
في فكرة كانت بتمشي ف حته تانيه وكان إجباري يحصل لو محصلش يبقي فاكس زي الشباب الي بتعمل بنات وكده يكون في حد يكون مفوض من الإدارة والمشرفين لإثبات شخصية البنات عشان ميبقاش في تفغيل والحد ده بنت طبعاً بكشف صوتي بأي طريقه كانت عشان تقدر تقلل من شغل الهبل ده في المنتدي وعشان كده بقول لازم يكون في إضافة أقسام تانيه للاداريين والمشرفين ومحدش يقدر يدخل القسم ده غيرهم حتي في المناقشات وارجو يتنفذ

• عجبني
الانقح كام واحد شاف و معلقش 😁
ودي مشكلة فحد ذاتها لأنهم شايفين البوست بيتكلم عن اي وهما مفرقش معاهم

• عجبني
يبقا خلاص نحاول ننقل المواضيع الاجتماعية بشكل اكبر
جدا فعلا مشاركته مفيده جدا لكل الناس و النصايح مهمه و انا من الناس اللي استفدت امبارح من ناس هنا في مشكله و نصحت ناس هنا عم و خاص و الحياه حلوه جدا في حاجات كتير

هو كام وحد شاؤك في البوست دا
عشان أنتي بنت في المشاركة لازم تكون مرتفعه لكن لو ولد يختلف التفاعل والتعليقات يكاد يكون موجود اصلآ

• عجبني
التفاعلات: الباحـــث
جدا فعلا مشاركته مفيده جدا لكل الناس و النصايح مهمه و انا من الناس اللي استفدت امبارح من ناس هنا في مشكله و نصحت ناس هنا عم و خاص و الحياه حلوه جدا في حاجات كتير
يبقا خلاص انشر في الفضفضفه عن حاجات اجتماعية

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في فكرة كانت بتمشي ف حته تانيه وكان إجباري يحصل لو محصلش يبقي فاكس زي الشباب الي بتعمل بنات وكده يكون في حد يكون مفوض من الإدارة والمشرفين لإثبات شخصية البنات عشان ميبقاش في تفغيل والحد ده بنت طبعاً بكشف صوتي بأي طريقه كانت عشان تقدر تقلل من شغل الهبل ده في المنتدي وعشان كده بقول لازم يكون في إضافة أقسام تانيه للاداريين والمشرفين ومحدش يقدر يدخل القسم ده غيرهم حتي في المناقشات وارجو يتنفذ
اقتراح اهو مهما كان بقي ينفع و لا لاء بس نتناقش فيه و يتطور او يتبق زي ما هو بس يبقي فيه حركه

يبقا خلاص انشر في الفضفضفه عن حاجات اجتماعية
بيحصل بس بصي بقا انهارده المواضيع و ردي عليا هتلاقي حاجات فعلا غريبه و شوفي امبارح و اول كان حلو جدا

اقتراح اهو مهما كان بقي ينفع و لا لاء بس نتناقش فيه و يتطور او يتبق زي ما هو بس يبقي فيه حركه
بجد الموضوع حلو ونفس الوقت هيخلي الي يفكر يدخل باكونت بنت يفكر وكمان حمايه للبنات ولي يقوم بالدور ده بنت مش راجل

• عجبني
بجد الموضوع حلو ونفس الوقت هيخلي الي يفكر يدخل باكونت بنت يفكر وكمان حمايه للبنات ولي يقوم بالدور ده بنت مش راجل
يا اخي حتي تحس ان الناس اللي حواليك حقيقيه 😄

• بيضحكني
التفاعلات: LEGEND KYSER
يا اخي حتي تحس ان الناس اللي حواليك حقيقيه 😄
😂😂😂😂بص هو لو حصل كده بقي أوعي هتلاقي نص البنات هنا طارت 😂😂😂😂

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%