NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صقر الغرام 🧡🧡

(محمود)
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اعزاء اعضاء منتدي نسوانجي الساده والسيدات الناس الي قاعده هناك
المهم
تحياتي للجميع

أنا أعرف ايه مكان النقط دي اجاوب علي طول

• عجبني
التفاعلات: صقر الغرام 🧡🧡
واضح يعم كلامك انا بقراء بالعافيه
النقطه الي بتتكلم عنها عباره عن نقط مش واضح انت بتتكلم عن ايه بص كويس علي الموضوع

• عجبني
بس انا استشفيت كده انك بتتكلم عن المنققبه
صح
طيب ليه رابط ده بال****
مش مثلاً حاجه واحده مغطيه بيها وشها عشان محدش يعرفها مالهاش اي علاقه خااااااالص بالن****
يعني كلنا عارفين كده وعارفين أنهم لابسينه لتغطيه الوجه
مفيش اي علاقه خااااااالص بالن**** وبينها
وانت عارف كده كويس
اتمني الموضوع مياخدش أكبر من حجمه
ويتقلب الموضوع عقائددي خالص
لان كلامك مالوش اي اساس من الصحه
تحياتي

• أتفق
بس انا استشفيت كده انك بتتكلم عن المنققبه
صح
طيب ليه رابط ده بال****
مش مثلاً حاجه واحده مغطيه بيها وشها عشان محدش يعرفها مالهاش اي علاقه خااااااالص بالن****
يعني كلنا عارفين كده وعارفين أنهم لابسينه لتغطيه الوجه
مفيش اي علاقه خااااااالص بالن**** وبينها
وانت عارف كده كويس
اتمني الموضوع مياخدش أكبر من حجمه
ويتقلب الموضوع عقائددي خالص
لان كلامك مالوش اي اساس من الصحه
تحياتي
لا انا مش بكلم في الموضوع ک عقائدي انا عايز افهم الموضوع من الناس شايفه ازاي واكيد فهم انه مجرد تغطيه للوجه مش اكتر

المهم
جاي اثير الجدل واتكلم علي موضوع قد يكون حاد وساخن في التعبير وكمان هيثير غضب بعض الناس ال** اهميته عند العرب كبيره جدا وكتير من الناس بتلبس لكن 10 في الميه بس لبسين ال** صح وعن اقتناع
اما الباقي تعالي بقي اكلمك عن الشراميط الباقيين بنشوف ياما علي مواقع حريم ببتتناك بال** وبيبقوا عرب ومصريين وده مش عشان ال** لا عشان يداروا وشهم زي الشرموطه دانا المصري وكتير زيها
بس خلينا نبعد عن المواقع تعالي كده للواقع وقولي من فينا ما قبلش شراميط ب** وال** بس عشان ندري الفضائح لا غير بجد حزين علي الي وصلناله
وعشان ده موضوع للنقاش عايز كل واحد يحكي موقفه مع ***** شرموطه او يشارك برائه في الموضوع
انجوي🥰
مين اسرع البحر ولا النخله

• أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: Milf hunter 🔥👑 و صقر الغرام 🧡🧡
طيب عشان الموضوع يتفهم صح لايه بنربط المنقبات بالشراميط هو ده الي بكلم عنه لاكن لا اقصد موضوع عقائدي تحياتي للجميع

• عجبني
تاني مش عاوز بردو تفهم إسمه غطاء وجهه عشان محدش يعرف شخصيتها
مالوش علاقه خالص بالنقاااااااب
طيب عشان الموضوع يتفهم صح لايه بنربط المنقبات بالشراميط هو ده الي بكلم عنه لاكن لا اقصد موضوع عقائدي تحياتي للجميع

بصوا يا جدعان الموضوع هحذفه ناو

هي كانت فكرت الموضوع غلط اما ياجي بقي ماستر جو يحذفه وله سراب اي حد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المهم
جاي اثير الجدل واتكلم علي موضوع قد يكون حاد وساخن في التعبير وكمان هيثير غضب بعض الناس ال** اهميته عند العرب كبيره جدا وكتير من الناس بتلبس ** لكن 10 في الميه بس لبسين ال**** صح وعن اقتناع
اما الباقي تعالي بقي اكلمك عن الشراميط الباقيين بنشوف ياما علي مواقع حريم ببتتناك بال** وبيبقوا عرب ومصريين وده مش عشان ال** لا عشان يداروا وشهم زي الشرموطه دانا المصري وكتير زيها
بس خلينا نبعد عن المواقع تعالي كده للواقع وقولي من فينا ما قبلش شراميط ب** وال** بس عشان ندري الفضائح لا غير بجد حزين علي الي وصلناله
وعشان ده موضوع للنقاش عايز كل واحد يحكي موقفه مع ***** شرموطه او يشارك برائه في الموضوع
انجوي🥰

مفيهوش إقتناع وعدم إقتناع .. هو ليس زي ديني أصلا ، هو زي بدوى صحراوي ، لذلك فيه اللي مخدوعين ويرتدونه علي أنه زي ديني وفيه اللي بيدارو بيه وجوههم !
تمت الإساءة لهذا الزي بشكل كبير وصارت سمعته سيئة ، لأن اللي بتتسول ومش عاوز حد يعرف أنه متسولة بترتديه .. اللي بتسرق ومش عاوزة حد يتعرف عليها بترتديه .. اللي رايحة تتناك ومش عاوزة حد يتعرف عليها بترتديه .. اللي رايح ينيك واحدة في بيتها وعلي سرير جوزها بيرتديه .. اللي رايح يعمل عمليه إرهابية ويفجر ويقتل بيرتديه ..
هذا الزي صار ضد الأمن العام .

• عجبني
مفيهوش إقتناع وعدم إقتناع .. هو ليس زي ديني أصلا ، هو زي بدوى صحراوي ، لذلك فيه اللي مخدوعين ويرتدونه علي أنه زي ديني وفيه اللي بيدارو بيه وجوههم !
تمت الإساءة لهذا الزي بشكل كبير وصارت سمعته سيئة ، لأن اللي بتتسول ومش عاوز حد يعرف أنه متسولة بترتديه .. اللي بتسرق ومش عاوزة حد يتعرف عليها بترتديه .. اللي رايحة تتناك ومش عاوزة حد يتعرف عليها بترتديه .. اللي رايح ينيك واحدة في بيتها وعلي سرير جوزها بيرتديه .. اللي رايح يعمل عمليه إرهابية ويفجر ويقتل بيرتديه ..
هذا الزي صار ضد الأمن العام .
كلام رائع احذفه بقي عشان هنروح في داهيه

لا انا مش بكلم في الموضوع ک عقائدي انا عايز افهم الموضوع من الناس شايفه ازاي واكيد فهم انه مجرد تغطيه للوجه مش اكتر

الموضوع مش عقائدي ومالوش دعوة بالعقائد !

الن**** مش عقيدة دينية !

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%