NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

XN/3NTYL✨🖤

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا بقالي فتره كدا العضو بتاعي مرخي حتا لما بسمع سكس بيبقاا مرخي كدا ومش حاسس بمتعه هل دا بسبب اني اتعود ع ضرب العشاري ومبقاش فيه اثاره ولا محتاج اروح للدكتور!

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بقالي فتره كدا العضو بتاعي مرخي حتا لما بسمع سكس بيبقاا مرخي كدا ومش حاسس بمتعه هل دا بسبب اني اتعود ع ضرب العشاري ومبقاش فيه اثاره ولا محتاج اروح للدكتور!
..

• عجبني
التفاعلات: عماد الحلبي
جرب تبعد فتره عن اي حاجه فيها اثاره ومتلمسش بتاعك خالص واقعد ع الحوار ده اسبوع او اكتر علي حسب ما تقدر وارجع تاني وشوف هتبقي مثار ولا لاء ولو لاء روح لدكتور

جرب تبعد فتره عن اي حاجه فيها اثاره ومتلمسش بتاعك خالص واقعد ع الحوار ده اسبوع او اكتر علي حسب ما تقدر وارجع تاني وشوف هتبقي مثار ولا لاء ولو لاء روح لدكتور
تمام يسطا

عشان استهلكت طاقتك وتفكري في السكس انسي السكس شوية وركز في اي حاجة تانيه حترجع طبيعي تاني والأهم ابعد عن أي حاجة بتهيجك

عشان استهلكت طاقتك وتفكري في السكس انسي السكس شوية وركز في اي حاجة تانيه حترجع طبيعي تاني والأهم ابعد عن أي حاجة بتهيجك
تمام يغالي

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
الإستمناء باليد من أضراره ان بعد فترة لازم علشان يحصل انتصاب قوي لازم استخدام الايد وعلشان يحصل قذف نفس الكلام ، لازم تبطل فترة كويسه مع رياضه وتبعد عن أي مثيرات للشهوة

• عجبني
التفاعلات: XN/3NTYL✨🖤
عاوز حل ((فعلي)) ونهائي
بلاش فرجة ع اباحية لمدة 40 يوم وهتشوف الفرق من بعد 21 يوم ،، وطبعا تبطل عادة ✋

• عجبني
التفاعلات: XN/3NTYL✨🖤
الإستمناء باليد من أضراره ان بعد فترة لازم علشان يحصل انتصاب قوي لازم استخدام الايد وعلشان يحصل قذف نفس الكلام ، لازم تبطل فترة كويسه مع رياضه وتبعد عن أي مثيرات للشهوة
عندك حق انا بقيت مهمل اووي ف صحتي وبقيت اضربها كتير

عاوز حل ((فعلي)) ونهائي
بلاش فرجة ع اباحية لمدة 40 يوم وهتشوف الفرق من بعد 21 يوم ،، وطبعا تبطل عادة ✋
40يوم كتير دا انا بقعد يومين مش بعملها بحس اني بقالي سنه مضربتهاش

اكشف يسطا انتا خسران

اكشف يسطا انتا خسران
ياعم الكلام الاستاذه ليلي صح انا بقالي فتره منزلتش الجيم ولا بقيت اللعب كوره

• عجبني
التفاعلات: Mgsh
شقد يعني هالفترة ؟
شهر ولا اكتر ؟
هوي شي طبيعي انو تفقد الرغبة كل فترة
وخاصة بتكون خاتم كل افلام السكس
اذا فترة طويلة شوف دكتور

شقد يعني هالفترة ؟
شهر ولا اكتر ؟