NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة اي اكتر موقف حسيت فيه إن صحبك ديوث

فيه كذا حاجة بس اخرهم من فترة, واحدمش صاحبي بس عيل في اولى ثانوي كان جاي مع امه كانت خالعة ضرسها وعايزة تاخد حقنة والست
كانت حلوة الواد دخل معانا ولقيته بيشلحها زيادة عن اللازم اوي وبيقولي اتفضل يا دكتور
أمه جسمها كان عامل ازاي

• عجبني
التفاعلات: Abo hassan
كنا في فرح أخته ولقيته بيقول يبخت العريس دي هتدلعه ع الاخر
يمكن يقصد اكلها حلو بس انت الي نيتك وحشة 😂

• بيضحكني
التفاعلات: أبو عمر المصري
وهو بيحكيلي إزاي تعب من مراته علشان عايزة كل يوم وهو تعب

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: أبو عمر المصري
صاحبي نزل يشتري من الماركت و سابني مع اخته لوحدنا في البيت و اخته كانت لابسة بجامة مفصلة جسمها
و بصراحه انا محبتش اخونه
مش علشان انا جدع
بس علشان مرضهاش لنفسي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Abd23, Sir Jimmy, سالب طري و شخص آخر
احنا كنا شلة وبعدين في واحد اتكلم علي اخت واحد صاحبي فشخ.. اتعصبت وخدت صاحبي وروحنا اتخنقنا معاه قدام بيته وضربته وحصل حوار وابوه نزل ولما عرف اللي ابنه عمله ضربه قدامنه.. بعديها بيومين لقيته قاعد معاه انا دماغي عملت احا ازاي يتكلم علي اختك وبعد كده تقعد معاه المهم بقوله كده.. لقيته بيقولي انه اعتزرله وبتاع... احب اقولك دلوقتي اخري برمي عليه السلام...بعد ما كنت بقعد معاه علطول

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: نياك شرموطتك و أبو عمر المصري
احنا كنا شلة وبعدين في واحد اتكلم علي اخت واحد صاحبي فشخ.. اتعصبت وخدت صاحبي وروحنا اتخنقنا معاه قدام بيته وضربته وحصل حوار وابوه نزل ولما عرف اللي ابنه عمله ضربه قدامنه.. بعديها بيومين لقيته قاعد معاه انا دماغي عملت احا ازاي يتكلم علي اختك وبعد كده تقعد معاه المهم بقوله كده.. لقيته بيقولي انه اعتزرله وبتاع... احب اقولك دلوقتي اخري برمي عليه السلام...بعد ما كنت بقعد معاه علطول
خول رسمي

...
لاستقبال المزيد ..

كملوا ياشباب

واحد صحبي كان معايا فونه فتحته وكدا لقيت صور بتاعته هو ومراته ليهم ف البيت 😂 من يومها ونا هتجنن عليها

• عجبني
التفاعلات: Abd23 و Sir Jimmy
عمري ما هنسي الموقف ده، صديقي عندهم بابين للشقة وباب منهم بيودي علي اوضه الضيوف وباب تاني علي باقي الشقة، وانا دخلت في اوضه الضيوف وهو ماكنش لسه عرف اهله وامه دخلت عليا بقميص وكمان دخلت جوه الاوضه وماخدتش بالها غير متاخر وكنت شفت كل حاجه وصاحبي بعدها لقيته دخل بيضحك!!!! وعرفت ان الموضوع ماضيقهوش خالص وسكت.

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Abd23، Sir Jimmy و أبو عمر المصري
جامد فشخ الموضوع دا

• حبيته
التفاعلات: قحبة اخويا
عندي واحد صاحبي بيهيجني علي خطبتو

• جامد
التفاعلات: Fahl asmr
لما سمع صوت ايدي وهي بتطرقع على طياز مراته وعمل مش واخد باله

• عجبني
التفاعلات: Sir Jimmy
اي اكتر موقف حسيت إن صاحبك ديوث وزبك هاج ع مراته
موقفين الموقف الاول صحبي كان عازم صاحبته علي العشاء في مكان الdress code بتاعه formal و كانت لابسه فستان قصير و كت و بفتحة صدر و عزمني و عزم واحد صاحبنا و طلب مني اصورهم بعد العشاء
و الموقف التاني احنا من القاهرة و كنا خارج القاهرة و كنا بنتعشي مع بعض خارج الفندق علي بعد حوالي كيلو من الفندق و كان قاعد مع صحابه وكنا لابسين formal صاحبته كانت عايزة تغير فطلب مني اوصل صاحبته الفندق

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عمري ما هنسي الموقف ده، صديقي عندهم بابين للشقة وباب منهم بيودي علي اوضه الضيوف وباب تاني علي باقي الشقة، وانا دخلت في اوضه الضيوف وهو ماكنش لسه عرف اهله وامه دخلت عليا بقميص وكمان دخلت جوه الاوضه وماخدتش بالها غير متاخر وكنت شفت كل حاجه وصاحبي بعدها لقيته دخل بيضحك!!!! وعرفت ان الموضوع ماضيقهوش خالص وسكت.
اووووف شكله ديوث فشخ

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%