NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال نقاش ايه رأيكم في الراجل اللي بيشيل شعر جسمه كله

بجد عايز اعرف رأيكم في الموضوع خصوصاً سمعت من كذا مكان ان الشعر ده اكثر عرضه للميكروبات وكده وانه يعتبر نضافه للراجل زي ما هي نضافه للست .
سؤال للرجاله: حد جرب يشيل شعر جسمه قبل كده؟
سؤال للستات: بتفضلوا اكثر الراجل المشعر ولا الراجل الأملس؟
حسب رغبه وحسب نواياه من الازاله هي حريه شخصيه ونضافه شخصيه طبعا

احنا في مجتمع نتن بأفكارة النتنة دي
هو انا اسف اولا للتدخل في تعليق
بس مش عشان انتي مقتنعه براي معين تهيني مجتمع باكمله
احنا متفقين ان اساس التعامل بين الجميع هو الاحترام
انما تصنيفك لمجتمع انا وانت وكل الموجودين جزء منه بانه نتين عشان بس حد اختلف معاك في راي. اعتقد انه مايصحش

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بجد عايز اعرف رأيكم في الموضوع خصوصاً سمعت من كذا مكان ان الشعر ده اكثر عرضه للميكروبات وكده وانه يعتبر نضافه للراجل زي ما هي نضافه للست .
شعر الجسم كامل يبقى انت كدا مفرقتش حاجة عن النسوان الىل بتنام معاهم انما شعر العانة والابط والمؤخرة من الخزء الداخلى عشان الناسور الشرجى ونضافة اها ليه تشيل شعر صدرك او رجلك او فخدك ؟؟!! النضافة معروفه نضافة الراجل ابط عانة دواخر المؤخرة عشان المية والناسور الشرجى والبلاوى اللى ممكن تحصل وخلصت

اسفة في الكلمة فين الخولانة هنا مش احسن يبقي بشعر ومعفن واللي معاة تكون قرفانة منة
هو الىل بشعر معفن ايه العفانة فى واحد مشعر عنده ضعر صدر او ضعر فى رجله وفخاده وبطنه !!!!

اكيد طبعا النضافة الشخصية لابد منها ومهمة جدا للراجل زيه زي الست
بس معلش يعني
محدش بينضف الصالون إلا لو مستني ضيوف ولا مؤاخذة

هي في رجالة مش بتحلق شعرها ؟

هو الموضوع كله حريه شخصية وسعات بيبقي شكل جمالي ملوش علاقة بخولنه او رجولة وبعدين ما لاعبين كمال الاجسام بيشيلوا شعر جسمهم كله محدش قال عليهم خولات المسأله حرية شخصيه ملهاش علاقة باي حاجه خالص ودي وجهة نظري زمحدش مجبر يقبلها او يرفضه كل شخص وقناعته

عادي الشعر والجسم مش فارق الرجولة بالروح

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: نزيه الخاطر
بالنسبة للناس اللي ربطت الموضوع بالرجوله والخولنه يبقي معني كلامهم ان لعيبة الكورة وكمال الاجسام كلهم خولات 😂

هو الىل بشعر معفن ايه العفانة فى واحد مشعر عنده ضعر صدر او ضعر فى رجله وفخاده وبطنه !!!!
انا بتكلم علي شعر العانة و العضو افهم الكلام!!

انا بتكلم علي شعر العانة و العضو افهم الكلام!!
ولو اكتر من كده ، ما هو لعيبة الكورة وكمال الاجسام بيعملوا كده ايه يعني الخولنه في النضافة الشخصية ؟

هو حر فجسمه يشيل ميشيلش هو حر

لكن شخصيا مش بحب الراجل يبقى ناعم اوى كدا محبش احس انى نايمه فحضن بنت
فاهمك بس في ناس طبيعي مش مشعره

بصي ف مجتمعنا قولي العكس
هو في رجاله بتحلق شعرها ؟
انا اول مرة افكر في الموضوع ده
كنت فاكراها بديهيات

هو انا اسف اولا للتدخل في تعليق
بس مش عشان انتي مقتنعه براي معين تهيني مجتمع باكمله
احنا متفقين ان اساس التعامل بين الجميع هو الاحترام
انما تصنيفك لمجتمع انا وانت وكل الموجودين جزء منه بانه نتين عشان بس حد اختلف معاك في راي. اعتقد انه مايصحش
حضرتك دا رأي ورأيك يحترم برضو لكن انا برضو هقول انا في مجتمع ذكوري نتن

ولو اكتر من كده ، ما هو لعيبة الكورة وكمال الاجسام بيعملوا كده ايه يعني الخولنه في النضافة الشخصية ؟
وهو انا قولت أن اللي بيشيل الشعر دا خول؟؟
ارجع لكلامي قبل ما ترد بعد كدا

• عجبني
التفاعلات: اريد الزواج من متحررة
بصراحه نفسي اجرب بس متردد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%