NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

منير العرص

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
عايز اخد رأيكم فحاجة.
تفتكرو ايه اكتر حاجة تسبب اهانة و كسرة عين للديوث و فنفس الوقت قمة المتعة؟

HVc8Xcv.jpg HVc8w9p.jpg HVc8WKJ.jpg HVc8hSR.jpg

اني اشوف بعيني امي او اختي او مراتي مستقبلا و هي الرجالة بيتحرشو بيها قدام عيني و انا واقف ساكت؟

HVcLfsV.md.jpg HVcLKWQ.md.jpg

ولا انني اشوف اختي بقت كلبة و شرموطة لبنات زيها و من سنها و هما مستعبدينها؟

HVcL0dX.jpg HVcL17n.jpg

ولا ماما اللي بقت عبدة و بتتناك و تتأجر و تتصور و تتناك فكل مكان و اي وقت من اي حد عايزها.

HVcLghx.jpg HVcLrLQ.md.jpg
ولا انني اشوف ماما بعد ما كانت مدرسة محترمة و بيتعملها حساب بقيت كلبة و بيدربوها تمشي و تاكل و تعيش و تهوهو زي الكللابب.

HVcQHEN.jpg HVcQJ4I.webp HVcQ22t.md.jpg
ولا حريمي اللي بقو اشهر منظمين حفلات و اي حد عنده حفلة يجيبهم يروقو عالناس و انا اجهزهم بنفسي.

HVcQ7Tb.md.jpg HVcQAve.jpg HVcQua9.md.jpg HVcQRyu.jpg

ولا اننا بقينا اوسخ و اقذر من الحمامات و كل يوم حد مننا مربوط ف مبولة ولا فحمام و يفضلو يتملو و يتغرقو لبن و بول لدرجة ان الريحة مش بتروح مهما استحمو.

HVcQhua.jpg HVcQjwJ.jpg
و لبسوني قفص علي زبي و رمو المفتاح علشان ملوش لازمة و افضل عايش كدا عليطول ملمسش زبي و اجيب لبني علي نفسي من الفرجة علي اللي بيحصل فماما و اختي لحد ما يبطل يقف خالص و اي لبن ينزل منه مجبر انني اشربه بنفسي.

HVcD7un.md.jpg HVcDaZG.md.jpg HVcDlnf.jpg
و طبعا الحاجة الوحيدة اللي مسموح لينا انا و ماما و اختي ناكلها او نشربها و نعيش عليها هي لبن الفحول اللي فكل حتة حوالينا .

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: مبشبعش, Elboob, Prince Magdi و 2 آخرين
عايز اخد رأيكم فحاجة.
تفتكرو ايه اكتر حاجة تسبب اهانة و كسرة عين للديوث و فنفس الوقت قمة المتعة؟

HVc8Xcv.jpg HVc8w9p.jpg HVc8WKJ.jpg HVc8hSR.jpg

اني اشوف بعيني امي او اختي او مراتي مستقبلا و هي الرجالة بيتحرشو بيها قدام عيني و انا واقف ساكت؟

HVcLfsV.md.jpg HVcLKWQ.md.jpg

ولا انني اشوف اختي بقت كلبة و شرموطة لبنات زيها و من سنها و هما مستعبدينها؟

HVcL0dX.jpg HVcL17n.jpg

ولا ماما اللي بقت عبدة و بتتناك و تتأجر و تتصور و تتناك فكل مكان و اي وقت من اي حد عايزها.

HVcLghx.jpg HVcLrLQ.md.jpg
ولا انني اشوف ماما بعد ما كانت مدرسة محترمة و بيتعملها حساب بقيت كلبة و بيدربوها تمشي و تاكل و تعيش و تهوهو زي الكللابب.

HVcQHEN.jpg HVcQJ4I.webp HVcQ22t.md.jpg
ولا حريمي اللي بقو اشهر منظمين حفلات و اي حد عنده حفلة يجيبهم يروقو عالناس و انا اجهزهم بنفسي.

HVcQ7Tb.md.jpg HVcQAve.jpg HVcQua9.md.jpg HVcQRyu.jpg

ولا اننا بقينا اوسخ و اقذر من الحمامات و كل يوم حد مننا مربوط ف مبولة ولا فحمام و يفضلو يتملو و يتغرقو لبن و بول لدرجة ان الريحة مش بتروح مهما استحمو.

HVcQhua.jpg HVcQjwJ.jpg
و لبسوني قفص علي زبي و رمو المفتاح علشان ملوش لازمة و افضل عايش كدا عليطول ملمسش زبي و اجيب لبني علي نفسي من الفرجة علي اللي بيحصل فماما و اختي لحد ما يبطل يقف خالص و اي لبن ينزل منه مجبر انني اشربه بنفسي.

HVcD7un.md.jpg HVcDaZG.md.jpg HVcDlnf.jpg
و طبعا الحاجة الوحيدة اللي مسموح لينا انا و ماما و اختي ناكلها او نشربها و نعيش عليها هي لبن الفحول اللي فكل حتة حوالينا .
رد خاص وانت تعرف

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
القصة مو قصة اهانة .. صدقني الاحساس بمتعة المشاركة مع الزوجة اشي تاني و كتير بجدد دماء العلاقة و يعززها كمان!! تحياتي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%