NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عادي احنا عندنا ديلارات ف الكلية اشطا يعني
لا احنا عيني عينك و بنسبت العيال و نقلبهم 😂

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: EL_BEBO
  • بيضحكني
التفاعلات: المنحرف313
  • عجبني
  • أتفق
في الفترة الاخيرة كدا اخدت بالي من حاجة .... فيه نوعية كدا جديدة من البنات كدا تحسهم كدا هطل او فيه حاجة ف دماغتهم تلاقي البت شحطة كدا و بتجري ورا صحبتها ع كيس شبسي و بتضحك ضحكة كدا بترن في المكان دا من الكلية و ف وقت تحسهم كدا هيقفشوا ف بعض بوس بقا و مليطة و اخر قحبنة و مليطة سعادتك.. و ف الغالب تلاقيها كدا مرتبطة بزبالة الكلية حرفيا و السلاسل كتييرة و الحركات و بيبقا عامل شعره موزملبيق كدا و ماشي بقطر

،، عموما النوعية دي بقيت بشوفها اوفر ف الكلية و بيبقوا متمركزين ف الاماكن ال جنب اتحاد الطلبة

السؤال هنا هل النوع الاهطل موجود ديما ولا ف الكلية بس ولا ايه ...(مع احترامي للجميع طبعا بس هي حاحة استفزتني جدا)

مساؤكوا عسل (بدعي من كل قلبي مواجهش النوعية دي او ميبقاش ليا تعامل معاهم)
موجودة دايما متقلقش والضحك والجري ورا صاحبتها دي مش هطل ولا عفوية دي بتبقى حركات مقصودة للفت انتباه شخص موجود بالمكان هي حاطة عينها عليه🙂😂 ومقرفة فشخ تقلب المعدة وشكراً وعفوا

• يالهوي هي وصلت لكده
دي حالة

زي ما الدكاتره بتشخص المرض كده و تقولك عليه حالة نادره

في الفترة الاخيرة كدا اخدت بالي من حاجة .... فيه نوعية كدا جديدة من البنات كدا تحسهم كدا هطل او فيه حاجة ف دماغتهم تلاقي البت شحطة كدا و بتجري ورا صحبتها ع كيس شبسي و بتضحك ضحكة كدا بترن في المكان دا من الكلية و ف وقت تحسهم كدا هيقفشوا ف بعض بوس بقا و مليطة و اخر قحبنة و مليطة سعادتك.. و ف الغالب تلاقيها كدا مرتبطة بزبالة الكلية حرفيا و السلاسل كتييرة و الحركات و بيبقا عامل شعره موزملبيق كدا و ماشي بقطر

،، عموما النوعية دي بقيت بشوفها اوفر ف الكلية و بيبقوا متمركزين ف الاماكن ال جنب اتحاد الطلبة

السؤال هنا هل النوع الاهطل موجود ديما ولا ف الكلية بس ولا ايه ...(مع احترامي للجميع طبعا بس هي حاحة استفزتني جدا)

لا فى كل مكان
للاسف بس حابب اقولك حاجه
ممكن شخصيتها مش قصدها مش لازم تخودها بهبل يعنى
فاهمنى وشكرا

موجودة دايما متقلقش والضحك والجري ورا صاحبتها دي مش هطل ولا عفوية دي بتبقى حركات مقصودة للفت انتباه شخص موجود بالمكان هي حاطة عينها عليه🙂😂 ومقرفة فشخ تقلب المعدة وشكراً وعفوا
وه !!!!!!!!! تلكلام دا لو بجد ..... انا اتصدمت 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

لا فى كل مكان
للاسف بس حابب اقولك حاجه
ممكن شخصيتها مش قصدها مش لازم تخودها بهبل يعنى
فاهمنى وشكرا
بحاول و**** افهم ... لسه صاحي بقا و مشربتش القهوة و مفوقتش 🤦‍♂️🤦‍♂️

• بيضحكني
التفاعلات: mazmo
عيانين يعني !!؟
يا ريت

الحاله دي هو مسمي لاي حاجه شاذه انت مش لاقي ليها اسم لسه

ف تبصلها و تستغرب كده

• جامد
يا ريت

الحاله دي هو مسمي لاي حاجه شاذه انت مش لاقي ليها اسم لسه

ف تبصلها و تستغرب كده
انا مش بستغرب انا ببصلها و اضحك 🤣🤣👍🏼

• بيضحكني
التفاعلات: memo2010

مش حيفيدك اوي بس الأشكال الي بتجي لي الصيدلية اه ممكن الiq رايح في داهية 🙄🙄🙄

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
انا مش بستغرب انا ببصلها و اضحك 🤣🤣👍🏼
انا ببصلها و بسكت الحقيقه لسه ملقتش رد فعل مناسب 😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: EL_BEBO و drsniper666
عودة
أعلى أسفل