NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال ايه اللى ناقصك عشان تشوف نسوانجى مثالى وبيلبى كل احتياجاتك انت والاعضاء

البلوك يا مشرفين
انا اتكلمت فى الموضوع دا اكتر من مره ومحدش عبرنى
البلوك هنا عكس كل المواقع لما اعمل بلوك لحد مضايقنى بيدخل عندى عادى ويعلق عادى انا الى مش بشوف كلامو 🤣
ياريت اعادهة النظر فى الموضوع دا
وشكرا مقدما

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
البلوك يا مشرفين
انا اتكلمت فى الموضوع دا اكتر من مره ومحدش عبرنى
البلوك هنا عكس كل المواقع لما اعمل بلوك لحد مضايقنى بيدخل عندى عادى ويعلق عادى انا الى مش بشوف كلامو 🤣
ياريت اعادهة النظر فى الموضوع دا
وشكرا مقدما

متفق بساوي تعملي لي بلوك ...انا بحبك​

وجودشات بين الأعضاء وغرف للتعارف

الديسكووووورد نفسي يرجع

إمكانية عمل حظر بدل التجاهل

إمكانية إجراء مكالمة صوتية

عمل مسابقات وبرامج استضافة للاعضاء
جامد دا
وكمان لو موقع او ابلكيشن تعارف كلو يدخل موقعو تحديدا وتبق علاقه برضا الطرفين مع اقرب شخص ليك ساكن فالمكان الى انت ساكن فيه

جامد دا
وكمان لو موقع او ابلكيشن تعارف كلو يدخل موقعو تحديدا وتبق علاقه برضا الطرفين مع اقرب شخص ليك ساكن فالمكان الى انت ساكن فيه
فكرة حلوة بس انا مش بدور علي علاقات الحقيقة 😅

فكرة حلوة بس انا مش بدور علي علاقات الحقيقة 😅
لا انت فكرتك حلوه
انا بقترح الفكره دى
انت لى يعنى مش بتدور هو انت على علاقه بحد ولا متجوز

لا انت فكرتك حلوه
انا بقترح الفكره دى
انت لى يعنى مش بتدور هو انت على علاقه بحد ولا متجوز
سنجل بس الحب عندي قبل الجنس

موضوع الخاص عايز،يتطور شويه بس معنديش افكار الصراحة

نعمل برنامج للمنتدي افضل
يعنى أن المدامات الإنسات اللى موجوده ديه لو فعلا موجودين يكون فيه شوية تفاعل وجديده
حاجه كمان يا ريت يكون فيه اهتمام بٱن كل اسم العضو فى الجروب يكون فيه شيئا من الصحه ولد يعنى ولد مش ولد مثلى الجنس عامل نفسه بنت

الامان والثقه الحب سرعه التواصل وارادة التعرف بجد اكتساب صداقة قبل كل شيء

الديسكووووورد نفسي يرجع

إمكانية عمل حظر بدل التجاهل

إمكانية إجراء مكالمة صوتية

عمل مسابقات وبرامج استضافة للاعضاء
لو امكن يبقي في شات بين الاعضاء

هو فى كذه حاجة يعنى مثلا
تحددوا للاعضاء حرية اختيار الموضوعات إلى بتظهر ليهم فى القائمة الرائسية او انة يلغى انه يظهرلة موضوع معين
يعنى مثلا انا مش بحب اشوف الموضيع بتاعت الدياثة و السولب و كده
و ممكن كمان تبعتوا نقاط هدية لاكتر الموضوعات إلى عملت جدل كل يوم كتحفيز للاعضاء على انهم يبزلوا جهد اكتر فى الموضوع
لو تعملوا بوت يقبل المشاركات اسرع والرسائل والتعليقات أو يرفضها يكون احسن ما نقعد نستني لحد ما حد يشوفه ويتقبله يا اما ترفضه
متهيألي ده مش صعب

الامتيازات تبقى على حسب النقاط
أو حتى التفاعل والنشاط
بمعني ايه ممكن توضيح لو في تفصيل اكتر للفكره

أن القصص تكمل لأن في قصص واقفه من سنه ٢٠٢٠
هيتم مراجعتها و فعلا بنكمل القصص اللي ناقصه عن طريق مسابقات و محبين للكتابه حتي لو صاحب القصه ماكملهاش

• حبيته
التفاعلات: شةيتان
بما ان وجودي هنا غرضه الاساسي القصص أنا بيجيلي أوقات كتير مبلاقيش حاجة اقرأها برغم غزارة القصص في المنتدي .. لو أمكن الادارة تضيف قسم فرعي فيه ترشيحات للقصص علشان اللي زيي او لو عضو لسة جديد عايز يقرأ قصة يكون الموضوع أسهل .. القصص اللي تدخل القسم دا تكون مكتملة و الاعضاء و النقاد يختارهم

بجد دي هتفرق جدا علشان في قصص كتير مبتكونش مكتملة بتعطل بحثي عن القصص المكتملة .. و قصص مكتملة تستحق القراءة بس محدش عارف يوصل ليها علشان مخدتش تفاعل
فعلا فكره مقترحه و بيتم تنفيذها

التجديد في الفيديوهات لانها بقت معادة اغلبها + مصداقية الفديو الواحد مثلا بيدخل علي فديو مصري يلاقيهم بيتكلموا اجنبي او فديو محارم يلاقيها واحده بالاجرة مش محارمة + مفيش جديد بينزل في معظم اقسام الفيديوهات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عملا بمبدأ المشاركه والتفاتنا لكل الاراء البناءه

وبعيد عن ما يخص التعارف وموضوعاتها

انت شايف ايه ناقص فى نسوانجى ولو اتعمل هنا ممكن يخلى المكان مثالى من وجهة نظرك

لو عندك نقطه اتنين تلاته قول وهنناقشك فيها لو الموضوع فعلا هادف ويستحق المناقشه

كلامك ممكن يشمل حاجات كتير زى الاقسام او القوانين او حاجات تانيه كتير

فى انتظار اقتراحاتكم
مكان للمناقشة في الأمور الغير جنسية تجارب عمل تجارب دراسة تجارب تربية الأولاد يعني ناخد خبرات من بعض مشاريع حد عاملها ونجحت

لمفروض تكون لمحادثه مفتوحه للكل لو كان لعضو جديد
شغله ثانيه لمفروض يعني مثلن انا من لبنان و بحب اتعرف على ناس من لبنان صعب كتير لاقي لمفروض يكون في شي اسهل لحتى لاقي حدا من بلدي شغله ثالثه يا ريت لو يصير فينا نعرف لاشخاص يلي بتكون فاتحه لمنتدا او مغلقه بعتزر طولت تحياتي

عودة
أعلى أسفل
0%