NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

for funy

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
  • عجبني
التفاعلات: استشاري الحياه
اعرف المنتدى من سنين وسنين عملت حسابات قبل كده عليه بس مكنتش بشارك وتقريبا اكتر حاجة فيه بحبها هي الفضفضة وان الواحد يقول أفكاره بكل حرية بدون ما يتحكم عليه

• عجبني
التفاعلات: for funy
اعرف المنتدى من سنين وسنين عملت حسابات قبل كده عليه بس مكنتش بشارك وتقريبا اكتر حاجة فيه بحبها هي الفضفضة وان الواحد يقول أفكاره بكل حرية بدون ما يتحكم عليه
انا زيك من ايام لما كان اصفر

انا ي جدعان ٢٨ سنه ومعنديش إمكانية اني اتجوز وعايز انيك انا نكت مره وحده بس ونفسي اوووي انيك عايز حد يحس بيا بجد انا تعبان جدا ٢٨ سنه قفشت مره وحده بس ونفسي اوووي انيك تاني بس من غير فلوس لأن الوضع الحالي مش فيه فلوس بجد انا نفسي انيك ممكن حد يساعدني وانا هفديه برقبتي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت عرفت المنتدى هنا ازاى
ومن امتى
وبتحب ايه ف المنتدى دا
يلا الكل يشارك
جيت عشان اكتب تجارب ويوميات غير جنسية وفيها سيكة حاجات جنسية لغرض الإمتاع والتسلية في لحظات الوحدة وحاجات تانية هتعرفوها وانتوا بتقرو عندي
بس لسه هبدأ من بالليل او بكرة مش عارفة لسه D: تنوروني يعني

• عجبني
التفاعلات: smsmahmedt، محترم الا.ربع و for funy
  • أتفق
التفاعلات: The magico2
ومن امتى
وبتحب ايه ف المنتدى دا
يلا الكل يشارك
القصص
من 209
الفضفضه

• عجبني
انا ي جدعان ٢٨ سنه ومعنديش إمكانية اني اتجوز وعايز انيك انا نكت مره وحده بس ونفسي اوووي انيك عايز حد يحس بيا بجد انا تعبان جدا ٢٨ سنه قفشت مره وحده بس ونفسي اوووي انيك تاني بس من غير فلوس لأن الوضع الحالي مش فيه فلوس بجد انا نفسي انيك ممكن حد يساعدني وانا هفديه برقبتي
حب هتنيك ببلاش

جيت عشان اكتب تجارب ويوميات غير جنسية وفيها سيكة حاجات جنسية لغرض الإمتاع والتسلية في لحظات الوحدة وحاجات تانية هتعرفوها وانتوا بتقرو عندي
بس لسه هبدأ من بالليل او بكرة مش عارفة لسه D: تنوروني يعني
بالتوفيق

نيك وخد فلوس هتلاقى شغلك فى الأماكن الراقيه

• عجبني
ومن امتى
وبتحب ايه ف المنتدى دا
يلا الكل يشارك
من القصص
من ايام المنتدي الاصفر وبعدين الديسكورت
بحب التعارف ع الناس والكلام ف كل حاجه بحريه وبدور ع شريكه ليا تكون معايا ف كل حاجه

• عجبني
من القصص
من ايام المنتدي الاصفر وبعدين الديسكورت
بحب التعارف ع الناس والكلام ف كل حاجه بحريه وبدور ع شريكه ليا تكون معايا ف كل حاجه
نسوانجى اصلى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%