NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة ايه اغرب حاجه جربتها

• حبيته
التفاعلات: anaelkabten
  • عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اي اغرب حاجه جربتها في الجنس و مش مستعد تجربها تاني
كنت بنيك واحد جميل وجسمة طرى وناعم وكان كبير ٥٠ سنه ونزلت لبنى جواة وبنرتاح وكنت مزنوق عايز افك ميه فى الحمام فوجئت بطلبة إنى احط زبرى جواة وافك جوة طيزه وعملتها بس كان إحساس غريب مريب وممتع وخوف بس مش عايز أعملها تانى

اني نكت خول هو و مراته .. وكانت اول واخر مرة انيك راجل ... مش هكررها

كنت بنيك واحد جميل وجسمة طرى وناعم وكان كبير ٥٠ سنه ونزلت لبنى جواة وبنرتاح وكنت مزنوق عايز افك ميه فى الحمام فوجئت بطلبة إنى احط زبرى جواة وافك جوة طيزه وعملتها بس كان إحساس غريب مريب وممتع وخوف بس مش عايز أعملها تانى
خوف من ايه

• عجبني
التفاعلات: عرابى الكبير
  • عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
محبتش نيك الراجل .. اه مراته كانت لبوة اوى و شرموطة .. لكن مستمتعتش وزوبري جواه ...
هو انا نفسي بجد اجرب مع ست اكبر مني حتي لو هننزل ديت مش لازم انام معاها انا كل خبرتي مع بنات في سني ماعرفش اوصل للستات الي عادي تعرف حد اصغر منها منين

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
انتوا شكلكوا ولاد عادي ولا شبه البنات
بص ولاد ناس عادي محترمين وتعاملنا طبيعي اوي عادي بس جسمنا بقي هو الي حلو بنعرف نكون لاباوي مع بعض

خوف من ايه
خوف من الأمراض
بس منكرش إحساس حلو ومتعه وزبرى جوة الطيز وبنزل ميه زنقه سخنة جوة طيز سخنة

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: ميم العراقي
اتن.اكت في القطر
ومرة ف الشارع بالليل

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%